Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tätä yksinäisyyttä jaksaa?

Vierailija
03.09.2021 |

Niin miten tätä yksinäisyyttä jaksaa kun ei oo kavereita ja saa kumppania?

Kommentit (256)

Vierailija
241/256 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanha sukulaistäti aina valittaa että on niin yksinäinen. Hänellä on käsitys siitä mitä elämän pitäisi olla, pitäisi olla hyvä mies joka jakaisi kaiken hänen kanssaan. Hän on 75-v terve ja virkeä, mutta ei käy missään paitsi metsässä marjassa yhden naispuolisen kaverinsa kanssa. 

Sitten on meidän 80-v naapurin rouva, leski, joka puuhastelee yksin pihalla kaiket päivät. Käy rollaattorilla kaupassa ja juttelee kaikille ohikulkijoille mitä tahansa puuta heinää, mutta sanoi just viimeksi kun nähtiin että ei oo koskaan yksinäinen- Hän lähtee joka päivä ulos ja puhuu kaikille vastaantulijoille, joskus säästä ja joskus puusta, ihan mistä sattuu.  Kannattaa kokeilla, joku vastaa ja siitä se juttu lähtee. Ei pidä olla niin itsekriittinen, tai ajatella että mitähän toi musta ajattelee, se voi ajatella ilman jutteluakin, että mikäs mykkä siinä menee ;)

Vierailija
242/256 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin eron jälkeen todella kauan yksin. Ajattelin pitkään etten edes aio etsiä ketään. Yhteensä meni lähes 12 vuotta. Ykskaks kävikin niin että aloin tapailla yhtä miestä ihan kaverina. Lopulta alettiin olla yhdessä... Ihan yllätyksenä tuli koko juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/256 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei jaksa. Yritä vaan jaksaa. Huomenna kaikki on paremmin.

Ala tekemään asioita eri tavoin. Jos teet kaiken kuin tähän asti, mikään ei muutu. Sisälläsi on voimaa, olet rohkeampi kuin uskotkaan. Saata itsesi tilanteisiin jossa kohtaat muita.

Avaa suusi, vaikka se pelottaa. Jatka tätä, tulet löytämään uusia ihmisiä elämääsi. Näistä sinä tulet saamaan kavereita, joista osa myös ystäviksi jalostuu.

Vierailija
244/256 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kuten jo edesmennyt mummovainaani tapasi sanoa: "Avaa se vit*n suusi!"

Vierailija
245/256 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon menettäny kaikki ihmiset elämässä. Perheki jättäny ja exät.

Vierailija
246/256 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä enää. Paska fiilis ollut jo vuosia. Tunnen vaa olevani yksin ja enempi ilmaa. En kelpaa omana ittenäni kellekkää naiselle.

Vierailija
247/256 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä kaipaan kavereita ja bileitä. Ei se puoliso pelasta kun jos on yhdessä erakoituneita kotona.

Mä en jaksa enää tätä elämää.

Vierailija
248/256 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä kaipaan kavereita ja bileitä. Ei se puoliso pelasta kun jos on yhdessä erakoituneita kotona.

Mä en jaksa enää tätä elämää.

Kannattaa nuorena bilettää sen verran, että ei vanhempana enää biletystä kaipaa

Vierailija
249/256 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida sitä kumppania löytää.

Vierailija
250/256 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täytyy unohtaa naiset ja käydä töissä vaan.

251/256 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys syö sielun ja jättää sinut vähemmän kuin ihminen.

Vierailija
252/256 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toivoa naisesta jos on erilainen tyhmä yksinäinen. Itel ei oo elämää. Monilla jo yli 30 ystäviiä. Mulla pelkkä telkkari.

Vierailija
253/256 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnan oletamukset pitää heittää roskiskseen ja pakko pärjätä sillä mitä on. Naiset eivät ole mitään sterotypioita, samoin eivät ole miehet. Se että istuu tällä palstalla kaikki illat on noloa? Katso seuraa samankaltaisista ja mielummin livenä. Kuvitteleeko joku oikeasti että "pelaan tietokoneella kaikki illat yksin ja yhtä äkkiä ovikello soi", ei taida tapahtua tosi elämässä. Miten jollain on tietokone ja ei löydä seuraa? tietysti jos on sairas yksilö tai luullee että olet maailman napa ja kaikki ottavat sinuun yhteyttä. Hei jollekin random palstalle tai chat video rulettiin ja puhuhumaan?

Vierailija
254/256 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sille voi mitää jos elää yksinäisenä sinkkuna koko elämänsä. kai se on vaa toisilla näin. ei sille voi mitään.

Vierailija
255/256 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger?

Vierailija
256/256 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ni asperger.. en tiedä onko.. en ole koskaa ollut missää testeissä. Ei vain ole kavereita ja huonot sosiaaliset taidot ja osaan olla ilkeä ja vihainen.. elämä on vaa nyt vähä vaikeeta ku masennust aja yksinäisyys tekee ku on aina yksin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme