Miten tätä yksinäisyyttä jaksaa?
Niin miten tätä yksinäisyyttä jaksaa kun ei oo kavereita ja saa kumppania?
Kommentit (256)
Haluaisin vain pois tästä maailmasta
Mitä nopeammin sitä parempi että pääsen tästä julmasta yksinäisestä maailmasta pois.
Ei tää muutu tästä. Mulle ei ole suotu rakkautta ja kumppania. Pelkkää yksin oloa vuodesta toiseen istua yksin nurkassa. Menee vain pahempaa suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaupan kassa moikkaa ja muuten on yksin kotona. Puhelin ei koskaan soi.
Ihan kuin minä!
Paitsi ensi viikolla olen jännän äärellä,
kun poliisilta tuli kirje, jossa PYYDETTIIN
soittamaan. Ja kun poliisi pyytää, niin toki soitan. Jännittää, kun en yhtään tiedä miksi? 🤔
En edes muista koska olen edellisen kerran soittanut jollekin...
Mitä vikaa minussa on? Miksei kukaa soita ja annan kokojan numeron.
T. Allu
Ei koskaa puhelin soi. Ei koskaan.
Ei ketää kiinnosta. En anna enää koskaa numeroa kellekkään. Elän ikuisesti yksin luuserina.
Lähden hakeen karkkia ja meen kattoo leffaa. Ei muuta elämäs ole.
Täällä yks yksinäinen. Outo tapaus. Tapaan ihmisiä työssä ja vapaa-ajallakin vaihtelevasti, mutta tunnen että olen yksin, kun ei ole ketään erityistä elämässä. Olen introvertti, juon liikaa ja rakastan lukemista. Nuo asiat auttavat, niitä voi tehdä yksin.
Älä hhell. Törmää mihinkään kulkuneuvoon.
Ylihuomenna on parempi sää ja mieli.
Ja kokeile ruuan mausteita uudella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Nytki istun ruttopuistossa Hki ihan yksin. Kaikilla on kavereita ja minä olen yksin. Jumala kai kostaa minulle. Tää jatkunu jo vuosia. Ei mikää muutu. Jatkunu vuosia. Mun on niin paha olla yksin.
Olen hengessä mukana,itellä sama, yksin nyt kotona, hyrpin olutta.Pillitän kaikkea kurjuuttani.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa minussa on? Miksei kukaa soita ja annan kokojan numeron.
T. Allu
Olet kyllä rohkea ihminen , kun annat numerosi. Ehkä muut ei ole niin rohkeita, että uskaltaisi soittaa. Asutko missä päin suomea?
Vierailija kirjoitti:
Harva ihminen on Linkolan kaltainen, kenelle yksinäisyys sopii.
Linkola ei ole ollut yksinäinen. Tämä on iha n harhaluulo. Linkolalla on ollut aina naiystävä. Ja lisäksi samanhenkisiä miespuolisia ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupan kassa moikkaa ja muuten on yksin kotona. Puhelin ei koskaan soi.
Ihan kuin minä!
Paitsi ensi viikolla olen jännän äärellä,
kun poliisilta tuli kirje, jossa PYYDETTIIN
soittamaan. Ja kun poliisi pyytää, niin toki soitan. Jännittää, kun en yhtään tiedä miksi? 🤔
En edes muista koska olen edellisen kerran soittanut jollekin...
Aika outoa muuten , että poliisi pyytää soittamaan, yleensä ne kyllä soittaa , jos on jotain asiaa. Onkohan varma , että kirje tuli poliisilta?
Oon kai yksinäinen hautaan asti. Niin se vain menee.
Olen rohkea ja antanut numeron. Asun Vantaalla.
Ei vain ketään kiinnosta mun elämä. Oon aivan ihmeissäni miten tää on tällästä.
T. Allu
Ehkä en jaksa enää. Oon sanonu jo terapeutille ja äitille.
En halua juoda alkoholia. Mulla on diabetes ja rasvoittunut maksa. Ei kiinnosta yhtään.