Miten tätä yksinäisyyttä jaksaa?
Niin miten tätä yksinäisyyttä jaksaa kun ei oo kavereita ja saa kumppania?
Kommentit (256)
Käyn kahviloissa. Käyn salilla. Hoidan itteeni. En vain uskalla puhua ihmisille. Käyn töissä. Sieläkin olen ujo. Naisia kohtaan olen ujo. En vain uskalla mitään. Musta on tullut tosi ujo. Nuorempana oli kavereita. Varmaan tämä elämä muuttunut. Masennus kaikki. Ennen oli parisuhde. Mut se meni alta. Ennen oli jotain kavereita. Pistin ne pellolle kun joivat alkoholia. En jaksanu sitä touhua. Itsellä alkoholi ja baarit tauolla. Ihmisiin vain vaikea tutustua. En viihdy yksin niin paljoa. Naiset ei koskaan juttele. En vain uskalla lähestyä naisia olen myös tosi ujo. Ja minua on haukuttu tyhmäksi.
Tässä hommassa varmaan isoin este se kun on vähän erilainen kun muut. Osaan olla hyvin ilkee kusipää. Joskis haukun ihmisiä. Sitten olen yksinkertanen en normaali mies. En ole etsinyt oman kaltaisia jotenki ajatus siitä että mulla ois lievästi kehitysvammaisia kavereita niin ei kiitos. Mulle on sanottu etsi ihmisiä joilla myös oppimisvaikeis. Koska minulla on. Mutta haluan normaaleita kavereita. Tiedän että korkeasti koulutetut ihmiset ei kato tälläistä mt potilasta.
Mulla on aika heikot sosiaaliset taidot. Osaan ruikuttaa ja jauhaa samaa. Puhun paljo itsestäni. Tuntuu ettei ihmiset jaksa minua enää. Voi olla et nuorempana olin tosi erilainen kun naisetki vielä musta kiinnostui. Ikä vaikuttaa tosi paljon ja tässä iässä vaikee saada kavereita ku oon kohta jo 37.
Vierailija kirjoitti:
Siskollani on sama ongelma 😔
Minuakohan tarkoitat? :D
Sydäntä puristaa, kun muilla on aina jotain kivaa tiedossa kavereiden tai sukulaisten kanssa. Minulla on oman itseni kanssa tiedossa vain netissä roikkumista , tvtä. En kelpaa, kuin lapsenvahdiksi. No, ei sen puoleen, en niin hirveä pilettäjä ihminen ole, mutta kyllä minulle seurajuomaksi olut ja viini käy ja syömisiksi pizzaa ja sen sellaista, jos ois joku kenen kans nautiskella . Ulkoilusta tykkään ihan hirveesti, asuisin vaikka ulkona , jos mahdollista.
Jotain minussa on vialla. Kaipaan kavereita.
Voi ottaa yhteyttä.
046-9417643
Mä en ymmärrä miksei kukaan halua tutustua muhun. Musta tuntuu että mua ei nykyää ole olemassa.
Olen vaa aina yksin. Olen antanut numeron ja kertonu itsestäni. Ei kukaan ota yhteyttä. Ei halua olla missään tekemisissä.
Mulla on Tinder ja badoo mutta kukaan nainen ei ota yhteyttä enkä saa matcheja. Uskomatonta.
Ei kukaan halua olla munkaa missään tekemisissä. Pakko vaan olla sit yksin.
Kai tämä on mun kohtaloa että olen aina yksin jokapaikassa. Kukaan ei soita. Kukaan ei halua nähdä. Tämä on hullu elämä. Aivan hullua.
Jep juuri niin. Muuttanu mua ihmisenä ja kaikkee. Eikä naiset kiinnostu koskaa. Ei juttele. Ei soita. Tätä menoa jos jatkuu niin mielelläni tapan itseni nopeasti se on varma kyllä.
Itse ajauduin käyttämään runsaasti alkoholia sietääkseni paremmin yksinäisyyttäni. Nyt tosin aion lopettaa ja alkaa elää terveellisemmin.
Oon antanu vapaasti numeron. Miksei ihmiset ota yhteyttä. Mä en ymmärrä.
Ehkä pitäs ajaa vaa rekan alle ja juoda viinapullo. Ei kestä enään.
Ymmärrän sinua ap. Olen itsekin yksinäinen. Joskus tuntuu, ettei sitä jaksa. Itse kehittelen aina jonkun projekin, jota toteutan. Sellainen vie ajatukset muualle yksinäisyydestä.
Ei näytä kukaa ymmärtävän. Ei kukaan halua olla ihmis paskan kanssa missää tekemisissä. En saa edes parisuhdetta. Ihan helvetin kovasti kaipaan parisuhdetta.
Mitä teet tässä ketjussa? Etsit kosketusta ihmisiin?