Muita, keiden mies räjähtää?
Normaalisti äärimmäisen rauhallinen, hiljainen ja mukava. Jaksaa olla sellainen kuukausikaupalla. Mutta kun räjähtää niin hakkaa itseään, potkii ja mätkii tavaroita ja pauhaa kovaan ääneen. Työntää minut pois, jos yritän estää häntä hakkaamasta itseään. Tarvitsee yleensä isomman määrän paskaa niskaan ennen kuin reagoi mitenkään. Ilmeisesti pahin raivari ei ole vielä tullut, kun on sanonut kesken sellaisen, etten halua nähdä häntä todella vihaisena...
Kommentit (28)
Olisi syytä käydä lääkärissä koko tyypin. Sillä miehelläsi ei ole kaikki kondiksessa. Kukaan terve ihminen ei käyttäydy noin.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 12:52"]
Sun täytyisi nyt naksauttaa se äitis pois kuvioista. Haittaako että se tulee ovelle, jos et vastaa? Et avaa tai päästä sisään ja jos riehuu niin kutsut poliisit?
[/quote]
Niinhän tuo mieskin sanoi, että ei päästetä sisään. En tiedä viitsiikö ruveta riehumaan kun muutkin näkee, mutta vähintään varmaan rupeaa taas soittelemaan. Yleensä naksahtelee vain omassa kodissaan tai säästää sen kaiken sinne. Ap
Sun mies tarvii apua. Suosittele vaikka jotakin vihanhallintaryhmää tms. Toki parempi, että hakkaa itseään eikä sinua, mutta pelottavalta kuulostaa. Munkin mies räjähtelee, mutta silloin vaan huutaa ja kihisee, paiskaa ehkä tyynyn lattialle tms. Ja sitäkin ollaan pohdittu ja käsitelty jälkikäteen.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 12:52"]
Sun täytyisi nyt naksauttaa se äitis pois kuvioista. Haittaako että se tulee ovelle, jos et vastaa? Et avaa tai päästä sisään ja jos riehuu niin kutsut poliisit?
[/quote]
Niinhän tuo mieskin sanoi, että ei päästetä sisään. En tiedä viitsiikö ruveta riehumaan kun muutkin näkee, mutta vähintään varmaan rupeaa taas soittelemaan. Yleensä naksahtelee vain omassa kodissaan tai säästää sen kaiken sinne. Ap
[/quote]
Eikö se siis helpottaisi ehkä nyt alkuunsa, jos diilaisitte yhdessä tuon äiti-ongelman kuntoon? Jos miehen naksahtelut vähenisi sen myötä, ja voisitte sitten siihen paneutua sen jälkeen. Kuulostaa siltä että sun äitisi on nyt tän ongelman ydin.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 12:41"]
Äiti on uhannut tulevansa ovelle, jos en vastaa. Ap
[/quote]
Anna tulla, eihän sitä sisälle tarvitse päästää. Älä päästä vaikka ryhtyisi mitä huutelemaan sillä jos kerran peräännyt tässä niin saat perääntyä niin kauan kun äitisi on hengissä. Laita ahdistelulle stoppi.
Jos ryhtyy riehumaan portaallasi niin kutsut poliisit.
Munkin mies kovasti suuttuessaan saattaa rikkoa tavaroita, potkia ja hakata seinää ja ties minne. Ei ikinä lyönyt minua ja jos ikinä sen tekeekään ni se on sit miehelle menoa. Sen takia olenkin hänen kanssaa vielä. En syytä tästä miestäni vaan kasvatusta, hänelle ei vaan ole opetettu miten tunteita opetellaan, hänen äitinsäkkin suuttuu helposti ja alkaa raivota jo tosi pikkuasioistakin. En tiedä mitä asialle pitäs tehä ku ei mies halua mennä mihkää terapiaankaan. Oon vaa koittanu sanoo et koita hengittää ja laskee 10 enneku napsahtaa.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 13:28"]
Munkin mies kovasti suuttuessaan saattaa rikkoa tavaroita, potkia ja hakata seinää ja ties minne. Ei ikinä lyönyt minua ja jos ikinä sen tekeekään ni se on sit miehelle menoa. Sen takia olenkin hänen kanssaa vielä. En syytä tästä miestäni vaan kasvatusta, hänelle ei vaan ole opetettu miten tunteita KÄSITELLÄÄN, hänen äitinsäkkin suuttuu helposti ja alkaa raivota jo tosi pikkuasioistakin. En tiedä mitä asialle pitäs tehä ku ei mies halua mennä mihkää terapiaankaan. Oon vaa koittanu sanoo et koita hengittää ja laskee 10 enneku napsahtaa.
Pikku korjaus
[/quote]
Anteeksi, naurattaa tämän tilanteen absurdius. Siitä huolimatta, vaikka miten hurjalta mieheni käytös kuulostaa, minulla on hyvä olo hänen kanssaan. Toivoisin vain, ettei hän hakkaisi itseään. Kotona lapsena oli välillä aikamoista helvettiä. Ap