Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö mun pitää lapseni eskarissa vain eskariajan?t.ammattivalittaja

Vierailija
10.10.2014 |

Eli siis klo 8-12 kun kerran olen kotona.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
2/14 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saathan sinä tehdä niin kuin haluat. Suomessa on subjektiivinen oikeus päivähoitoon, silti vaikka äiti olisi kotona. 

Itse en kyllä haluaisi tilanteessasi pitää enempää kuin sen eskariajan, olisi aivan ihanaa jos voisi pääosin hoitaa lapsen kotona... Mutta elämäntilanteita ja ihmisiä on erilaisia enkä minä ainakaan tuomitse ketään joka haluaa pitää lasta hoidossa vaikka olisi kotonakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en pitäisi lasta koulussa kuin sen eskariajan. Kuusivuotiaalle tuo neljän tunnin päiväkin voi olla rankka, kokemuksesta tiedän.

Vierailija
4/14 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 10:17"]

Saathan sinä tehdä niin kuin haluat. Suomessa on subjektiivinen oikeus päivähoitoon, silti vaikka äiti olisi kotona. 

Itse en kyllä haluaisi tilanteessasi pitää enempää kuin sen eskariajan, olisi aivan ihanaa jos voisi pääosin hoitaa lapsen kotona... Mutta elämäntilanteita ja ihmisiä on erilaisia enkä minä ainakaan tuomitse ketään joka haluaa pitää lasta hoidossa vaikka olisi kotonakin. 

[/quote]

Periaatteessa saa pitää mutta kyllä täällä ainakin suositellaan että jos itse on kotona niin lapsi on vaan eskariajan eskarrissa. t ap

Vierailija
5/14 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisit häntä koulussa yli varsinaisen ajan?

Vierailija
6/14 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi. Mitä olet kertonut elämästänne, niin se on aika ankeaa. Voi olla lapselle parempi, jos on koko päivän hoidossa. Omaa lastani en pitäis, mutta meidän ei tarvitsekaan nyhjöttää kotinurkissa odottamassa, että mies tulee kotiin. 

Vierailija
7/14 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 10:35"]

Pitäisi. Mitä olet kertonut elämästänne, niin se on aika ankeaa. Voi olla lapselle parempi, jos on koko päivän hoidossa. Omaa lastani en pitäis, mutta meidän ei tarvitsekaan nyhjöttää kotinurkissa odottamassa, että mies tulee kotiin. 

[/quote]

Mielummin lapsi kotona olisi kuin ylimääräistä eskarissa ja sieltäkin on suositeltu että olisi vain sen eskariajan siellä. ap

Vierailija
8/14 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ihmeessä hän on sitten tehnyt siellä eskarissa niin pitkää päivää?

Vierailija
9/14 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti.

Vierailija
10/14 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 10:36"]

[/quote]

Mielummin lapsi kotona olisi kuin ylimääräistä eskarissa ja sieltäkin on suositeltu että olisi vain sen eskariajan siellä. ap

[/quote]

Saanko kysyä sitten ap että miksi ihmeessä pidät häntä sitten pidemmän ajan siellä jos kerran eskaristakin suositellaan ettei olisi enempää kuin eskariajan? Johtuuko se esim. sairauksistasi ja vaikeudestasi hoitaa lasta kotona?

Vierailija
11/14 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Eskari suosittelee, että lapsi tulee kotiin heti kouluajan päätyttyä.

2. Lapsi haluaa itse tulla kotiin heti kouluajan päätyttyä.

3. Miten sinun ap pitäisi toimia, keksitkö?

Vierailija
12/14 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 10:42"]

[/quote]

[/quote]

Saanko kysyä sitten ap että miksi ihmeessä pidät häntä sitten pidemmän ajan siellä jos kerran eskaristakin suositellaan ettei olisi enempää kuin eskariajan? Johtuuko se esim. sairauksistasi ja vaikeudestasi hoitaa lasta kotona?

[/quote]

Olen ajatellut että saa leikkiä kavereiden kanssa yms eikä hän ole ollut kuin 12 päivänä kuukudessa klo 14 asti muuten on tullut kotiin jo klo 12. ap

Vierailija
13/14 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 11:01"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olen ajatellut että saa leikkiä kavereiden kanssa yms eikä hän ole ollut kuin 12 päivänä kuukudessa klo 14 asti muuten on tullut kotiin jo klo 12. ap

[/quote]

Ei hyvää päivää ap. Lapsi itse oman kertomuksesi mukaan ei halua jäädä sinne leikkimään kavereiden kanssa vaan haluaa kotiin. Ja eskarin henkilökunnankin mielestä  hänen olisi parempi kotona. Usko nyt että ihan oikeasti hänen on parempi kotona. Ei tuonikäinen tarvitse koko ajan jotain kavereita ja tekemistä, rauhallinen kotielämä on oikein hyvä myös!

Vierailija
14/14 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 11:04"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 11:01"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei hyvää päivää ap. Lapsi itse oman kertomuksesi mukaan ei halua jäädä sinne leikkimään kavereiden kanssa vaan haluaa kotiin. Ja eskarin henkilökunnankin mielestä  hänen olisi parempi kotona. Usko nyt että ihan oikeasti hänen on parempi kotona. Ei tuonikäinen tarvitse koko ajan jotain kavereita ja tekemistä, rauhallinen kotielämä on oikein hyvä myös!

[/quote]

Uskon tietysti. Ensiviikon hän on kotona syyslomalla ja sitten alan pitämään vain tuon pakollisen eskariajan eskarissa. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän