Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä näköinen on exäsi nykyinen?

Vierailija
10.10.2014 |

Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumasti tekoruskettunut, tummat hiukset, iso pottunenä, melko lyhyt virotar.

Vierailija
2/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme eksän nyksän kanssa aika klassinen vastapari; Itse olen kaunis ja laitettu, nyksä ei kumpaakaan. Olemme molemmat fiksuja mutta nyksä on paljon parempi ihminen ja sopii eksälle paljon paremmin kuin minä. Eksä on nyksänsä kanssa kihloissa ja minä nyksäni kanssa naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen, suht nätti. Ei kiinnittäisi kadulla jos kävelisi ohi, joskaan en kai minäkään.

Vierailija
4/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista existä tiedä, mutta yhden, jonka kanssa olen väleissä, niin sen vaimo on järkyttävän ruma. Exäni minun jälkeiset exät ovat olleet todella kauniita, joten ihmetyttää tuo nykyinen :D

Vierailija
5/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*huomiota

Vierailija
6/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotias todella upean näköinen pitkä blondi ukrainalainen... Mies itse on 48 v. tavis kaljuuntuva kaljamahatyyppi.

Vierailija
7/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihan lyhythiuksiselta Suvi Teräsniskalta:

http://kuninkuusravit.oulunravit.fi/images/123.jpg

Vierailija
8/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tietoa, sen mitä olen kuullut, niin vaihtuvaa sorttia ovat olleet. Mutta jos exän puheet mulle pitävät paikkansa, niin varmaan kaikilla on ollut kiinteä, pyöreä takamus, isot ei-roikkuvat rinnat, täysin selluliitittomat reidet, siro nenä ja nätit varpaat :)

Vierailija
9/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän koskaan ottanut uutta. Sanoi, että jos hänet jätän, hän ei koskaan enää halua uutta naista/ vaimoa ja näin myös eli.

Vierailija
10/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kaunis. Tummat pitkät hiukset, hoikka ja siro, hyvät tissit ja perse. Kauniit nukenkasvot ja korkeat poskipäät. Kun näin ensimmäisen kerran, todellakin huomasin naisen kauneuden vaikka en tiennytkään, että hän on exäni nykyinen. 

Kyllähän se vähän paskalta tuntuu, kun vaihtoi minut sellaiseen jokapojan unelmaan... :/

Vierailija
11/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon nuorempi, ihan nätti, ei laiha eikä läski, tavis. Näyttää jotenkin eksyneeltä, mikä on huono juttu koska exä on aika manipuloiva tyyppi.

Vierailija
12/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen pyöreä nainen. Vaaleat hiukset. Ei mikään missi mutta ei missään nimessä ruma. Huomattavasti fiksumpi kuin minä :)
Ja minä olen myös ylipainoinen.

Vierailija
13/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ja eksääni kymmenen vuotta vanhempi, lievästi ylipainoinen, pukeutuu tuulipukuun ja värjää lyhyet hiuksensa mustiksi. Eksäni olisi halunnut aikoinaan minun olevan samanlainen. Kehotti vähän väliä leikkauttamaan hiukset lyhyeksi, käski vaihtamaan hameen farkkuihin ja valitti kavereilleen, että mä oon niin laiha, että luut kolisevat (painoin ja painan 58 kiloa ja olen 162 senttinen, eli en todellakaan ole mikään luuranko, eksä vain pitää tukevammista naisista)

Vierailija
14/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 10:28"]

Minua ja eksääni kymmenen vuotta vanhempi, lievästi ylipainoinen, pukeutuu tuulipukuun ja värjää lyhyet hiuksensa mustiksi. Eksäni olisi halunnut aikoinaan minun olevan samanlainen. Kehotti vähän väliä leikkauttamaan hiukset lyhyeksi, käski vaihtamaan hameen farkkuihin ja valitti kavereilleen, että mä oon niin laiha, että luut kolisevat (painoin ja painan 58 kiloa ja olen 162 senttinen, eli en todellakaan ole mikään luuranko, eksä vain pitää tukevammista naisista)

[/quote]Siis mitä mä kirjoittelen? Olen 168 senttiä pitkä. Ellen sitten ole iän myötä lyhentynyt 162 senttiseksi. :D

Vierailija
15/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava, pottunenä. Nuori.

Vierailija
16/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallakaan mun exällä ei mun jälkeeni ole ollut naisystäviä. Enkä kyllä ihmettele.

Vierailija
17/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt, periaatteessa ihan nätti ja hyväkroppainen, mutta ei ole suhteen aikana muuttunut edukseen. Kampaus hirveä tätimäinen ja pukeutuukin kuin vanha haaska. Silloin kun suhteensa alkoi niin oli sellainen sporttinen taskuraketti. 

Vierailija
18/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti, tumma tukka ja tatuointeja.

Vierailija
19/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun jälkeen ollut kuin yhden yön juttuja. Hah.

Vierailija
20/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, skrode, siilitukkainen ja parrakas. Exä vaihtoi suuntautumista :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan