ABBA on yliarvostettu
Kyseessä kuitenkin yksinkertaista diskojumputusta soittava bändi. Ei ole diskotkaan olleet muodissa enää sitten 70-luvun ja hyvä niin.
Kommentit (50)
Minä en ikinä ole sietänyt sitä Dance Queen-ujellusta, ihan hirveä ja vissiin vielä bändin suurin hitti kun sitä soitetaan eniten!
Vierailija kirjoitti:
Sikälis tämä come back on vähän älytön, koska abbalaiset ovat kaikki jo reippaasti yli 70-vuotiaita. Olisi mielenkiintoista tietää, kuinka paljon heidän ääniään on jouduttu muokkaamaan levylle, koska harvemmin tuon ikäisten äänet soivat enää yhtä heleästi kuin nuorilla tytöillä. Livenä laulu kuulostaa varmasti vähän mummomaiselta.
Minä taas tykkäsin juuri siitä, että näistä uusista kappaleista kuulee, että esittäjät ovat vanhoja, ja sanoitukset myös sellaisia vanhemman ihmisen ajatuksia. Tyyli kuitenkin ihanasti ennallaan, jotenkin vaan mietteliäämpänä. Tykkäsin enemmän jumputuskappaleesta kuin balladista, ja koska ABBA tekee vain näitä kahdenlaisia kappaleita, kiva että nyt oli julkaistu yksi kummastakin kategoriasta.
Ei ollu eikä oo vieläkää tyttjen pyllyt leveitä. Keskiverto suomimamma on kolme kertaa leveämpi jo nuorena. ja rida on metsosopraano, ei mitenkää kimakka ääni vaan hyvin maltillinen ja sävykäs. Kyllä heitä mielellää vieläkin kuuntelee ja kahtelee.
Kukaan ei kuuntele enään abbaa, hevi tulee ja hevi tappaa
-sleapy sleapers
Olen rakastanut Abbaa lapsesta asti, ihan mahtava bändi ja mitkä äänet Agnethalla ja Fridalla. Vau!
siis oletko tosissasi :D? Abba teki perus paskaa mitä kaikki teki 70 luvulla ja ei muuttanu tai ole ollut muutenkaan musiikissa kovin iso vaikutus niinkuin Beatles (Beatles on kirjaimellisesti maailman vaikutusvaltaisin bändi/artisti ja populaari musiikin isoin tekijä) (ollut inspiraatio esim Abballe.) Kuuntele enemmän musiikkia
siis oletko tosissasi :D? Abba teki perus paskaa mitä kaikki teki 70 luvulla ja ei muuttanu tai ole ollut muutenkaan musiikissa kovin iso vaikutus niinkuin Beatles (Beatles on kirjaimellisesti maailman vaikutusvaltaisin bändi/artisti ja populaari musiikin isoin tekijä) (ollut inspiraatio esim Abballe.) Kuuntele enemmän musiikkia
Ei kiitos, kuuntelen mieluummin Mozartia.
Haukkuuko joku juntiksi jos ei tykkää jostain hiton abbasta?? :D
Vierailija kirjoitti:
Siinä taas ehta suomijuntti äänessä. Kuka suomalainen bändi saa vielä 70v, oltuaan 40v julkaisematta uutta musaa, yhä 17 miljoonaa striimausta kuukaudessa? Niinpä. Ja tässä ketjussa nämä juntit vielä yhteen ääneen leuhkii osaamattomuuttaan. LOL.
Maku ei ole osaamattomuutta. Se vaan yksinkertaisesti on joidenkin mielestä täyttä sontaa. Yksi huonoimpia bändejä kautta aikojen mun maun mukaan.
Oli se uutta ja ihmeellistä siinä mielessä, että Euroviisuista lähti liikkeelle epätavallisen tavallisen näköinen umpiruotsalainen, enemmän tai vähemmän mongertava tyttökaksikko taustallaan pari menninkäistä, ja musiikkina oli paradoksaalisesti selvästi tunnistettavaa hissimusiikkia. Ihan yhtä hyvin ryhmä olisi voinut jäädä kokonaan huomiotta, mutta sattumalta ei jäänyt, ja suosio ruokki itseään.