En enää uskalla etsiä parisuhdetta ja olen nainen 40+, muita?
Olen aina toivonut löytäväni hyvän parisuhteen, jossa on kunnioitusta, läheisyyttä sekä hyvää seksiä.
Olen pitänyt itsestäni huolta, saavuttanut hyvän aseman työelämässä ja kaikki muukin on kohdallallaan. Olen sekä fyysisesti että henkisesti terve, minulla ei ole riippuvuuksia eikä sitoumuksia. Lapsia olisin halunnut mutta sopivaa kumpania ei ikinä tullut vastaan. Olen sinut asian kanssa.
Olen kuitenkin useamman parisuhteen myötä tullut siihen tulokseen, ettei vertaisiani miehiä ole vapaana. On ongelmaa alkoholin kanssa, on työttömyyttä, on terveydellisiä ongelmia, on taloudellisia ongelmia, on katkeruutta koko naissukupuoleen, on mustasukkaisuutta, on halua kumppanin kontrollointiin jne.
Olenko yksin mietteineni? Onko joku 40+ nainen löytänyt ns. terveen ihmissuhteen terveet elämäntavat omaavasta ja elämässään pärjävästä miehestä? En ole kiinnostunut terapiasuhteesta tai omaishoitajaksi joutumisesta.
Kommentit (149)
Minun miehet on kaikki pahoinpidellet.
Mietinkin, ottaisko kämppikseksi naisen, sillä kukaan nainen ei ole hyökännyt päälle.
T. Mustelmilla
Vierailija kirjoitti:
Olen 32-vuotias ja ihan samoja juttuja pohdin! Päihdeongelmaisia, jonkin sortin persoonallisuushäiriöisiä, työnarkomaaneja ja naisvihamielisiä katkeroituneita vässyköitä löytyy yllättävän paljon. Kai se on ne ylisukupolviset traumat. Vielä kun ei ole valmis tyytymään mihinkään "ihankivaan", niin melkoisen vaikealta tuntuu kumppanin löytäminen... Huoh. Enkä etsi mitään täydellistä ihmistä, en ole täydellinen itsekään, mutta mieluummin olen yksin kuin tyydyn ihmiseen jota kohtaan en pysty tuntemaan täyttä kunnioitusta
Sinä olet lihava, ei-haluttava ja vastenmielinen. Hyvä, että ymmärrät olla häiritsemättä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämässä ei voi koskaan tietää kuka joutuisi ja kenen omaishoitajaksi. Jos et osana parisuhdetta olisi valmis tähän, niin tuskin kukaan muukaan on halukas huolehtimaan sinusta hädän tulleen. Ehkä syy sinkuuteesi on tuo minä minä asenne. Itse ainakin kierrän kaltaisesi kaukaa.
Tarkoitin tilannetta, jossa minä olen fyyisisesti täysin terve ja kumppanikseni pyrkivä on samassa ikäluokassa jo jollakin tavalla avustettava.
Kiitos, että tarkoituksella halusit ymmärtää väärin. Elämäntapojensa valinnoilla jokainen voi vaikuttaa todennäköisyyksiin tulevaisuudessaan.
ap
Missä seurassa pyörinet jos 40 miehet jo kaikki rampoja avustettavia. Itse olen 56v mies enkä apuuuuva huutele.
Toimiiko penis? Aloitaja etsii omaa ikäluokkaansa ja olet liian vanha.
ap
No tästä löytyikin heti yksi syy siihen, ettet ole löytänyt miestä. Itse olen peräti 60-v. ja penis toimii. Et selvästikään kiinnosta ikäisiäsi miehiä - puhumattakaan nuoremmista.
En ihmettele jos olet ilman kivaa miestä. Arvomaailmasi on syvältä ja arvotat ihmisyyden jonkun kuppikoon ja painoindeksin mukaan.
Hauskaa kun sinun kaltaisia miehiä kuitenkin on. Yksinään.
Ota joku samanlainen pissapää mitä itse olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaanpa, että ap on lihava.
Pituus 170 cm ja paino 55 kg. Vyötärö 62 cm ja kuppikoko 70D.
En miellä itseäni lihavaksi. Enkä ole rumakaan.
ap
.. ja sitten mä heräsin... 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii-i, karuselli pyöri nuoruuden parhaat vuodet ja uikutiuikuti kun kiertopalkinto ei kelpaakaan hyville miehille.
Sinulla on kaksi vaihtoehtoa 1) kissa 2) lähipubista vertaisesi luuserimies
Lähipubin luuserimies ei valitettavasti ole vertaiseni. Kissat ovat mukavia mutten jaksa siivota hiekkalaatikkoa eikä kissan kanssa voi keskustella saati harrastaa hyvää seksiä.
ap
Ironista kyllä se lähipubin mies saattaa ajatella sinusta samalla tavalla, ettet ole hänen tasoaan. Objektiivisesti hän saattaa olla lähempänä totuutta.
En käy lähipubeissa joten aika vaikeaa hahmottaa sitä, mitä lähipubin kaljasieppo minusta ajattelisi. Rehellisest sanottuna en voisi ikinä kiinnostua lähipubissa kaljaa kittaavasta Penasta tai Terosta.
ap
Rehellisesti sanoen sinä kuulostat yhtä kiinnostavalta minun korvaani.
-Menestynyt mies 38v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus 170 cm ja paino 55 kg. Vyötärö 62 cm ja kuppikoko 70D.
En miellä itseäni lihavaksi. Enkä ole rumakaan.
ap
.. ja sitten mä heräsin... 😂
Onhan se kivaa kerrankin olla huomion kohteena...
Vierailija kirjoitti:
Livenähän niitä miehiä tapaa, mutta jos ei tuon ikäisenä saa mitään aikaiseksi ja kaikki vika on vain aina miehissä, niin hankalaksi menee. Luulisi kyllä 40 vuotiaan karistaneen jo kaikki taso-erot mielestään, jos hiukankaan on elämää nähnyt.
Ei kuule karise. Et sinäkään ihan ketä tahansa huoli kuten en minäkään. Sen verran hyvän miehen täytyy olla ja hyvä ei tarkota avustettavaa alkista. Huolisitko itse tuollaisen naisen? Et taatusti! Jos huolisit niin saisit kontrolloida ihan mielin määrin joka on vapaassa maassa täysin typerää ja sopisit muslimi naiselle paremmin kuin suomi muijalle.
Vierailija kirjoitti:
af-rikkalaiset tykkää lihavista naisista. Siinä ap:lle yksi vaihtoehto
Aika kuivakka ruikku noilla mitoilla on ton ikäsenä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et hanki lasta ysin?
Niin minä aion tehdä.
Naiset elää pidempään, kun ei ole miestä aiheuttamassa harmia.
Ai kauheaa... Itse kyllä haluan saada ja paljon ja oma mies olla kyllä siihen paras vastaus!!
Ajattelen nykyään, että jos vielä jään yksin en etsi enää uutta kumppania itselleni. Mun ei ole enää pakko kelpuuttaa yhtään ketään. Lapset on tehty. Elämä on mallillaan. Tietenkin, jos rakkaus vastaan etsimättä tulisi niin eri asia. N48
Vierailija kirjoitti:
Nettitreffit tuntuvat pohjattomalta suolta. Miehiä 10 vuotta vanhoine kuvineen. Eronneita, lasten hultomaksut vievät kaiken ylimääräisen rahan. Uudesta naisesta etsitään jotakin pakoa todellisuudesta.
Kiitos ei, ihan hirveää sekundaa tullut nettitreffeillä vastaan. Ehkä sitten yritän vain keskittyä itseeni. Tuntuu pahalta siksi, ett olisin halunnut edes joskus elämässäni "perheen" edes yhden ihmisen kanssa.
ap
Olet pelkkä provo. Huomiota pitää jotenkin saada. 😂
Vierailija kirjoitti:
Olen 32-vuotias ja ihan samoja juttuja pohdin! Päihdeongelmaisia, jonkin sortin persoonallisuushäiriöisiä, työnarkomaaneja ja naisvihamielisiä katkeroituneita vässyköitä löytyy yllättävän paljon. Kai se on ne ylisukupolviset traumat. Vielä kun ei ole valmis tyytymään mihinkään "ihankivaan", niin melkoisen vaikealta tuntuu kumppanin löytäminen... Huoh. Enkä etsi mitään täydellistä ihmistä, en ole täydellinen itsekään, mutta mieluummin olen yksin kuin tyydyn ihmiseen jota kohtaan en pysty tuntemaan täyttä kunnioitusta
Todella monella kolmekymppisellä on jonkinlaista mielenterveysongelmaa. Asutaan vanhempien nurkissa, ei käydä töissä saatika opiskella. Mamma laittaa ruuat ja pesee pyykit. Ei tuollaisesta ole kumppaniksi. Enkä nyt kirjoita tätä missään vihamielessä, vaan ihan aidosti ihmettelen että miten tilanne voi olla tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia hyviä parisuhteita on lähinnä vain fiktioelokuvissa, ei kannata huijata itseään. Suomen mieslaatu on ehdottomasti maailman huonoin - sekä ulkonäöltään että persoonaltaan. Parempi olla yksin kuin sairastua tavalla tai toisella kenenkään juntin takia.
No nyt menee vahvasti kun on maailman huonoin mieslaatu.
Jokainen nainen joka on erehtynyt pariutumaan on siis idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii-i, karuselli pyöri nuoruuden parhaat vuodet ja uikutiuikuti kun kiertopalkinto ei kelpaakaan hyville miehille.
Sinulla on kaksi vaihtoehtoa 1) kissa 2) lähipubista vertaisesi luuserimies
Lähipubin luuserimies ei valitettavasti ole vertaiseni. Kissat ovat mukavia mutten jaksa siivota hiekkalaatikkoa eikä kissan kanssa voi keskustella saati harrastaa hyvää seksiä.
ap
Ironista kyllä se lähipubin mies saattaa ajatella sinusta samalla tavalla, ettet ole hänen tasoaan. Objektiivisesti hän saattaa olla lähempänä totuutta.
En käy lähipubeissa joten aika vaikeaa hahmottaa sitä, mitä lähipubin kaljasieppo minusta ajattelisi. Rehellisest sanottuna en voisi ikinä kiinnostua lähipubissa kaljaa kittaavasta Penasta tai Terosta.
ap
Joo aika hauskaa. Et ole käynyt lähipubissa, mutta tiedät jo ennakkoon otsallasi, että siellä on "penoja", ketkä eivät ole arvoisiasi.
Itse olen käynyt lähi- ja kaukopubeissa.
Olen myös käynyt "muka paremmissa" ravitsemusliikkeissä.
Kun minulla tässä on nyt sinua enemmän kompetenssiä kertoa millaista siellä lähipubissa on, niin sanon vaan, että siellä käy ihan kivojakin ja fiksujakin ihmisiä.
Sinä olet kirjoitustesi perusteella ennakkoluuloinen, ylimielinen ja mustavalkoinen ihminen, joka korkeaan ikäänsä nähden ihan naurettavan lapsekas.
Tee testi!
Käy lähipubissa, ja älä ole siellä noin kuspäinen mitä tässä palstalla nyt olet ollut.
Kohtaa ne ihmiset siellä, ja tutustu heihin!
Älä katsele ihmisiä nenänvarttasi pitkin ja ole kuin olisit joku pomo kuka palkkaa itselleen alaista.
Olen sinua vanhempi, sinkku myös.
- olet ollut väärissä paikoissa väärään aikaan: ota selvää missä omatasoisesi miehet liikkuvat, harrastukset jne
- he eivät liiku kapakoissa tai jos liikkuvat eivät etsi naisseuraa sieltä tai arvosta kapakassa tapaamaansa naista
- tee henkistä työtä sen kanssa, että selvität "menneisyyden kolhut", siis kotoa tulleet negatiiviset mallit ja nyt aikuisen koetut kokemukset ja OPIT niistä
-vasta kun olet samalla aaltopituudella sellaisen kanssa jolla on haavat hoidettu ja joka on vapaa tapaamaan uuden ihmiset, tulet tapaamaan sellaisen
Eli suosittelen keskittymään itsesi hoitamiseen / kehittämiseen jne sitä kautta saavutat tavoitteesi.
Onnea
Vierailija kirjoitti:
Miksi et hanki lasta ysin?
Niin minä aion tehdä.
Naiset elää pidempään, kun ei ole miestä aiheuttamassa harmia.
Eikö fiksumpaa olisi hankkia vaikka koira? Ei lasta hankita sitä varten, ettei muuten ole elämässä sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen nykyään, että jos vielä jään yksin en etsi enää uutta kumppania itselleni. Mun ei ole enää pakko kelpuuttaa yhtään ketään. Lapset on tehty. Elämä on mallillaan. Tietenkin, jos rakkaus vastaan etsimättä tulisi niin eri asia. N48
Ihan sama täällä. N47
ap