En enää uskalla etsiä parisuhdetta ja olen nainen 40+, muita?
Olen aina toivonut löytäväni hyvän parisuhteen, jossa on kunnioitusta, läheisyyttä sekä hyvää seksiä.
Olen pitänyt itsestäni huolta, saavuttanut hyvän aseman työelämässä ja kaikki muukin on kohdallallaan. Olen sekä fyysisesti että henkisesti terve, minulla ei ole riippuvuuksia eikä sitoumuksia. Lapsia olisin halunnut mutta sopivaa kumpania ei ikinä tullut vastaan. Olen sinut asian kanssa.
Olen kuitenkin useamman parisuhteen myötä tullut siihen tulokseen, ettei vertaisiani miehiä ole vapaana. On ongelmaa alkoholin kanssa, on työttömyyttä, on terveydellisiä ongelmia, on taloudellisia ongelmia, on katkeruutta koko naissukupuoleen, on mustasukkaisuutta, on halua kumppanin kontrollointiin jne.
Olenko yksin mietteineni? Onko joku 40+ nainen löytänyt ns. terveen ihmissuhteen terveet elämäntavat omaavasta ja elämässään pärjävästä miehestä? En ole kiinnostunut terapiasuhteesta tai omaishoitajaksi joutumisesta.
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika nirso olet koska miehiä on älytön määrä vapaana.
Miehiä on läytön määrä vapaana mutta suurimmalla osalla on sinkkuuteensa jokin ihan merkittävä syy- Tyyliin elämäntapavalinnoista johtuva sairaus. Esim. Ilihavuus >> diabetes/sydänongelmat jne, työttömyys, masennus, alkoholismi.
ap
Niin, ainoastaan sinulla on hyväksyttävät syyt siihen, että olet sinkku.
Miksi et hanki lasta ysin?
Niin minä aion tehdä.
Naiset elää pidempään, kun ei ole miestä aiheuttamassa harmia.
Sanoisin, että epätodennäköistä. Suhde toki hyvin mahdollinen, mutta tarjonta on heikkoa. Helmet on kiinni perheessä ja niistä ei noin vain luovuta. Perhelotossa osa nyt vaan jää ilman.
Jos et nettitreffejä jaksa, niin ainut paikka mistä voisit löytää sinulle sopivan kumppanin lienee työpaikka? Ehkä myös jostain harrastustoiminnasta voisi löytyä?
Tuollaisia hyviä parisuhteita on lähinnä vain fiktioelokuvissa, ei kannata huijata itseään. Suomen mieslaatu on ehdottomasti maailman huonoin - sekä ulkonäöltään että persoonaltaan. Parempi olla yksin kuin sairastua tavalla tai toisella kenenkään juntin takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii-i, karuselli pyöri nuoruuden parhaat vuodet ja uikutiuikuti kun kiertopalkinto ei kelpaakaan hyville miehille.
Sinulla on kaksi vaihtoehtoa 1) kissa 2) lähipubista vertaisesi luuserimies
Lähipubin luuserimies ei valitettavasti ole vertaiseni. Kissat ovat mukavia mutten jaksa siivota hiekkalaatikkoa eikä kissan kanssa voi keskustella saati harrastaa hyvää seksiä.
ap
Ironista kyllä se lähipubin mies saattaa ajatella sinusta samalla tavalla, ettet ole hänen tasoaan. Objektiivisesti hän saattaa olla lähempänä totuutta.
Sulla on todennäköisesti liian ruusuiset kuvat siitä, minkälaisen miehen voit sitouttaa parisuhteeseen.
Yksinkin voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Nii-i, karuselli pyöri nuoruuden parhaat vuodet ja uikutiuikuti kun kiertopalkinto ei kelpaakaan hyville miehille.
Kuinka monta mestä on tarvinnut olla, että voisi olla osa tuollaista karusellia.
Olen 4o vuotias ja aina sinkkuna ollessa ollut selibaatissa. Parisuhteita on 4.
Vierailija kirjoitti:
Sinun hyvä asemasi ei kiinnostaa ketään. Tai itseasiassa se voi karkoittaa joitakin potentiaaleja miehiä.
Hyvä asema ei karkota ketään miestä, syyt ovat ihan muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähipubin luuserimies ei valitettavasti ole vertaiseni. Kissat ovat mukavia mutten jaksa siivota hiekkalaatikkoa eikä kissan kanssa voi keskustella saati harrastaa hyvää seksiä.
ap
No luojan kiitos et halua sentään kissaa panna, mutta ei taida kelvata kukaan muukaan.. Ehkä itse olet paksu ja et osaa hyvää seksiä antaa itse???
Livenähän niitä miehiä tapaa, mutta jos ei tuon ikäisenä saa mitään aikaiseksi ja kaikki vika on vain aina miehissä, niin hankalaksi menee. Luulisi kyllä 40 vuotiaan karistaneen jo kaikki taso-erot mielestään, jos hiukankaan on elämää nähnyt.
Kyllähän näistä sun kommenteista jonkunlainen itseriittoisuus paistaa läpi. Ehkä et oikeasti sellainen ole, mutta siinä voisi olla itsetutkiskelun paikka, koska sellainen kuva välittyy.
Nettitreffit tuntuvat pohjattomalta suolta. Miehiä 10 vuotta vanhoine kuvineen. Eronneita, lasten hultomaksut vievät kaiken ylimääräisen rahan. Uudesta naisesta etsitään jotakin pakoa todellisuudesta.
Kiitos ei, ihan hirveää sekundaa tullut nettitreffeillä vastaan. Ehkä sitten yritän vain keskittyä itseeni. Tuntuu pahalta siksi, ett olisin halunnut edes joskus elämässäni "perheen" edes yhden ihmisen kanssa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämässä ei voi koskaan tietää kuka joutuisi ja kenen omaishoitajaksi. Jos et osana parisuhdetta olisi valmis tähän, niin tuskin kukaan muukaan on halukas huolehtimaan sinusta hädän tulleen. Ehkä syy sinkuuteesi on tuo minä minä asenne. Itse ainakin kierrän kaltaisesi kaukaa.
Tarkoitin tilannetta, jossa minä olen fyyisisesti täysin terve ja kumppanikseni pyrkivä on samassa ikäluokassa jo jollakin tavalla avustettava.
Kiitos, että tarkoituksella halusit ymmärtää väärin. Elämäntapojensa valinnoilla jokainen voi vaikuttaa todennäköisyyksiin tulevaisuudessaan.
ap
Missä seurassa pyörinet jos 40 miehet jo kaikki rampoja avustettavia. Itse olen 56v mies enkä apuuuuva huutele.
Toimiiko penis? Aloitaja etsii omaa ikäluokkaansa ja olet liian vanha.
ap
Sitäpä ihmettelinkin että 15 vuotta nuoremmat on kaikki rampoja kun itse olen täysin kunnossa. Siis peniskin kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Lakkaa olemasta se lähipubin seinäruusu... 😂
En etsi edes miestä. Perhe onni on koettu. Lapsetkin jo aikuisia. En omista lemmikkejä. Enkä ole ylipainoinen. En juo. Enkä tupakoi. Hyviä ja terveillä elämäntavoilla olevia miehiä voi olla aika vähän meidän ikäluokassa. Tupakointi ei minua haittaisi. Tai sitten niillä on pieniä lapsia, joita en halua elämääni. Olen päättänytkin keskittyä itseeni ja omaan elämään 😍.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on todennäköisesti liian ruusuiset kuvat siitä, minkälaisen miehen voit sitouttaa parisuhteeseen.
Yksinkin voi olla.
Taitaa peilistä katsoa parikymppinen haluttu nainen :D Muut näkevät sitten totuuden ja oho, ketään ei kiinnostaa, tirks.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia hyviä parisuhteita on lähinnä vain fiktioelokuvissa, ei kannata huijata itseään. Suomen mieslaatu on ehdottomasti maailman huonoin - sekä ulkonäöltään että persoonaltaan. Parempi olla yksin kuin sairastua tavalla tai toisella kenenkään juntin takia.
Aamen! Olet puhunut.
Olen 32-vuotias ja ihan samoja juttuja pohdin! Päihdeongelmaisia, jonkin sortin persoonallisuushäiriöisiä, työnarkomaaneja ja naisvihamielisiä katkeroituneita vässyköitä löytyy yllättävän paljon. Kai se on ne ylisukupolviset traumat. Vielä kun ei ole valmis tyytymään mihinkään "ihankivaan", niin melkoisen vaikealta tuntuu kumppanin löytäminen... Huoh. Enkä etsi mitään täydellistä ihmistä, en ole täydellinen itsekään, mutta mieluummin olen yksin kuin tyydyn ihmiseen jota kohtaan en pysty tuntemaan täyttä kunnioitusta
Toimiiko penis? Aloitaja etsii omaa ikäluokkaansa ja olet liian vanha.
ap