S tililtä Op.hen siirtoaika?
Meneekö maanantaille jos siirsin Op.n tilille n klo 22 rahaa S pankin tililtä?
Kommentit (12)
S-pankki on hitain, menee 2 päivää.
Noh. Ei saanut vastauksista tolkkua. Tulen kertomaan sitten lopputuloksen tänne niin jatkossa tiedetään :)
Menee koska noin myöhään siirsit maanantaille.
Itse olen usein siirtänyt vasta 22-23 aikoihin ja on ollut jo seuraavana aamuna.
Eri pankkien välillä on siirto aika aina kaksi vuorokautta. Ihan sama on ässä vai nordea. Esim. Siirrän huomenna pankkien ollessa vielä auki rahaa s tililtä osuuspankin tilille. Huomenna on perjantai. Sitten tulee vkonloppu jolloin raha eri pankkien välillä ei liiku. Maanantaina on taas arkipäivä ja siirto näkyy tilillä. Siitä sitten pankki laittaa homman eteenpäin ja aina kaksi pankin aukiolo vuorokautta kestää vähintään tuo rahan siirto pankista toiseen.
Toi on aivan naurettavaa, että pankki istuu oman perheen jäsenien välisten rahojen päällä ja siellä näkyy varaus se ja se. Jumalauta, että kyrsii.
Joka kerta, kun olen kysynyt asiasta, että mitä tää varaus tarkoittaa jne. Vastaus on joka kerta tismalleen sama. Tietoliikenteestä riippuen siirtoaika on 1-3 pankkipäivään. Hurjan kiva, kun pankit olette asiakasystävällisiä.
Tekisi mieleni ottaa kaikki rahat sukan varteen ja yllyttää muitakin.
Minkään firman tietoliikenne ei saa tänä päivänä olla noin hidas. Ja tuo pankkipäivä! Jumalauta! Muissa firmoissa kyllä ajot ovat viikonloppusinkin, muttei pankeilla. Siinä se on vanhoillisin taho Suomessa! Vaikka mielellään antavat ymmärtää, että ovat ajan tasalla. PASKAT!
Nallehan sanoi, että tavallinen asiakas ei tuo pankkiin muuta kuin hiekkaa.. Jotenka vaadin, että rahat siirtyy saman tien pankista, jos toisestakin, näin taviksella. En jalkaudu konttoriin edes tuomaan sitä hiekkaa!
Hassua onkin se, että ennen eu:n yhteistä SEPA-järjestelmää tilisiirrot suomalaisten pankkien välillä olivat nopeampia kuin nykyään.
Voi olla että tulee huomenna, voi mennä maanantaihin