varatun miehen kanssa
Harrastin seksiä miehen kanssa joka on parisuhteessa, naisella on aiemmasta suhteesta 4v lapsi. Olin miehen omalla kämpällä. Itse koen etten tehnyt mitään väärää koska olen sinkku ja haluankin olla, kyse vain hyvästä seksistä
Kommentit (11)
Oletko niin ruma ettet saa omaa miestä vai miksi käyt varatuissa?
Joo olen tosi ruma. Just se mies on niin seksikäs ja halunnu sitä pitkään, en pane sitä siks et on varattu. Oishan se parempi et ois sinkku mut nyt on näin, en minä sen kans mitään vakavaa ikinä alottais. Ap
Et sä nyt viaton ole jos tiesit sekaantuvasi varattuun. Mutta se varattu on suurin syyllinen.
Jep.. mut mä en haekaan täl mitään kunnioitust tai yhtään mitään muuta kun seksiä. En tunne sitä sen tyttöystävää eikä hän mua, harrastettiin tän miehen kans yhteisii öitä jo ennen sen parisuhdetta enkä sillonkaan halunnu muuta ku seksiä ja facebookista luin parisuhteesta, ei olla siit mitään puhuttu. Niinku ei pal muustakaan...
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 23:35"]
Joo olen tosi ruma. Just se mies on niin seksikäs ja halunnu sitä pitkään, en pane sitä siks et on varattu. Oishan se parempi et ois sinkku mut nyt on näin, en minä sen kans mitään vakavaa ikinä alottais. Ap
[/quote]
Koita laittaa kttes nätiks niin voisit saada oman miehen.
Okei! Sun moraali on mitä on, mutta sitä ihmettelen että miksi pitää avautua täällä tai yhtään missään?
Miks leveillä tollasella, vai kolkuttaako omatunto sittenkin?
Ei ollu tarkotus leveillä.. onhan se nyt parempi täällä avautuu ku kellekkään muulle ettei vaan levii tieto. Mies on 8v vanhempiki ni mulle se on aika iso ikäero ku olen ite vast 19v. En siis haluu et ketään saa tietää
Hyi vittu oot säälittävä :D toivottavasti tuleva miehes pettää sua, jos siis sua kukaan koskaan vaimoks edes huolii hahaha :'D Etkö parempaan pysty tässä iässä? Daddy issues much? Ehta wt.
T toinen 19v
Itsekin sekaannuin vahingossa tuonikäisenä varattuun mieheen, mutta lähdin välittömästi lätkimään, kun sain tietää totuuden.
Suksi kuuseen hutsu!