Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten outo miesmaku

Vierailija
09.10.2014 |

Olen nuori kaveri ja tuli käytyä parin frendin kanssa Latviassa ja Liettuassa parin viikon matkalla. Yksi asia jäi todella mietityttämään. Kauppakeskuksissa tuli vastaan aivan uskommattoman kauniita, pitkäsäärisiä viimeisen päälle laittettuja nuoria naisia. Tämän jo tiesinkin kun olen niin paljon juttua kuullut.

Mutta kun katsoi näiden naisten miehiä/poikaystäviä. Iso osa niistä oli sellaisia siilitukkaisia verkkareihin pukeutuvia, suoraan sanottuna juntteja miehiä joilla naamakin osalla kuin pahkasialla. Silti lähestulkoon jokaisella äijällä kainalossa aivan törkeän hyvännäköinen nainen. Miksi tämä ei onnistu suomessa? Esim. olen itsestäni huolta pitävä kaveri, en missään nimessä ruma, ainakaan noihin kavereihin verrattuna. Silti jos yrittäisin suomessa samanlaista naista niin ei mitään mahdollisuuksia.

Vai vetoaako noihin naisiin 20 senttiä lyhyempi kuulapää nahkatakilla ja verkkareilla. Siltä näytti osan kanssa...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mafiavaimoja.

Vierailija
2/16 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siellä on huono miestarjonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän täälläkään kauniilla naisilla ole yleensä ulkoisesti tasoisiaan miehiä. Toisaalta sitten rikkailla miehillä ei ole taloudellisesti tasoisiaan naisia.

Naisten vetovoima perustuu suurilta osin ulkonäköön, miesten statukseen.

Vierailija
4/16 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suurin osa naisista halua siloposkista puuteripoikaa, vaikka tykkäsivätkin katsella sellaisia katalogeissa. Tämä on melko ilmiselvää. 

Kyllä se badass vaan vetoaa jos se on luontaista. Itä-Euroopan nahkatakkimiehet on sellaisia hulluja, jotka hyppää autosta ulos keskellä risteystä ja pistää matsin käyntiin jos niikseen tulee. Siellä ei teollisuusmuovit ole vielä laskeneet testoja teinitytön tasolle. Itämaiden basaareillakin saa olla rauhassa kun sanoo olevansa Venäjältä :D

Vierailija
5/16 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/16 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään mistään prettyboysta pidä vaa kunnon uroosta xD

Vierailija
7/16 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:44"]

Olen nuori kaveri ja tuli käytyä parin frendin kanssa Latviassa ja Liettuassa parin viikon matkalla. Yksi asia jäi todella mietityttämään. Kauppakeskuksissa tuli vastaan aivan uskommattoman kauniita, pitkäsäärisiä viimeisen päälle laittettuja nuoria naisia. Tämän jo tiesinkin kun olen niin paljon juttua kuullut.

Mutta kun katsoi näiden naisten miehiä/poikaystäviä. Iso osa niistä oli sellaisia siilitukkaisia verkkareihin pukeutuvia, suoraan sanottuna juntteja miehiä joilla naamakin osalla kuin pahkasialla. Silti lähestulkoon jokaisella äijällä kainalossa aivan törkeän hyvännäköinen nainen. Miksi tämä ei onnistu suomessa? Esim. olen itsestäni huolta pitävä kaveri, en missään nimessä ruma, ainakaan noihin kavereihin verrattuna. Silti jos yrittäisin suomessa samanlaista naista niin ei mitään mahdollisuuksia.

Vai vetoaako noihin naisiin 20 senttiä lyhyempi kuulapää nahkatakilla ja verkkareilla. Siltä näytti osan kanssa...

[/quote] Suomalainen ei välttämättä ymmärrä miten erilainen mentaliteetti tuolla entisessä itäblokissa vielä on. Niiden naisten ammatti ja tehtävä on kauneus ja miesten tehtävä on kustantaa heille ylellinen elämä jossa voi päätoimisesti hoitaa kauneutta. Varmaan komea ja älykäs oligarkkikin naisille kelpaisi, kunhan olisi riittävän rikas, mutta kyllä useimmat saavat tyytyä rivikriminaaleihin ja mafiosoihin.  

Vierailija
8/16 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät itse ilmeisesti näyttävästi laittautuneista naisista. Naisia on monenlaisia ja miesmakuja myös. Et ole vielä kovin hyvää kumppaniainesta useimpien naisten mielestä, koska ulkonäkö on sinulle noin tärkeä juttu.

Vierailija
9/16 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, se ei onnistu Suomessa, koska Suomessa tuon tason naisia on vain kourallinen (johtuu geeneistä), ja ne muutamat naiset valitsevat itselleen mieheksi alfat. Ex-itäblokin naisista tuollaisia gasellisäärisiä kaunottaria puolestaan on suurin osa, eli jos ne eivät halua jäädä yksin tai muuttaa ulkomaille, niiden on pakko ottaa sellainen nappiverkkari-ladamafiooso, koska paikallisista miehistä suurin osa on juuri sitä rotua.

Vierailija
10/16 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mies- kuin naismakuja on monenlaisia. Näkeehän Suomessakin paljon pariskuntia(suurissa kaupungeissa), joissa mies on Suomen mittakaavassa katseitakääntävän komea, jonka luulisi saavan Miss Universum-tason naisen, mutta vaimo ihan tavistallaaja.

Ei kai ulkonäkö sentään määritä millaisista vastakkaisen sukupuolen edustajista ihminen pitää?

Vierailija
11/16 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 00:00"]

Ei kai ulkonäkö sentään määritä millaisista vastakkaisen sukupuolen edustajista ihminen pitää?

[/quote]

Korjaan:

Ei kai oma ulkonäkö sentään määritä millaisista vastakkaisen sukupuolen edustajista ihminen pitää?

Vierailija
12/16 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä on sama juttu. Siellä naiset ovat suhteellisesti kauniimpia ja panostavat ulkonäköönsä kilpaillessaan miehistä. Miehistä suuri osa siellä on alkoholisoituneita ja miehiä on suhteessa paljon vähemmän, joten rumempikin mies saa kaunottaren vaimokseen tai tyttöystäväkseen.

Vierailija
13/16 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 00:52"]

Venäjällä on sama juttu. Siellä naiset ovat suhteellisesti kauniimpia ja panostavat ulkonäköönsä kilpaillessaan miehistä. Miehistä suuri osa siellä on alkoholisoituneita ja miehiä on suhteessa paljon vähemmän, joten rumempikin mies saa kaunottaren vaimokseen tai tyttöystäväkseen.

[/quote]

Suomessa kun ei tarvitse kilpailla miehistä, naiset elättävät itse itsensä. Siihen ei miestä tarvita joten on periaatteessa se ja sama, miltä näyttää.

Vierailija
14/16 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 00:55"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 00:52"]

[/quote]

Suomessa kun ei tarvitse kilpailla miehistä, naiset elättävät itse itsensä. Siihen ei miestä tarvita joten on periaatteessa se ja sama, miltä näyttää.

[/quote]

http://www.tickld.com/cdn_image_content/369091.jpg

Vierailija
15/16 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle naisista ulkonäkö ei oikeasti ole niin kovin tärkeää, ei ainakaan yli parikymppisenä. Itäblokissa, jossa miehen keskeinen rooli on olla elättäjä, raha menee usein tärkeydessä ohi ulkonäöstä. Täällä meillä taas naiset on koulutettuja ja älykkäitä ja usein haluavat miehen jonka kanssa synkkaa henkisesti, eikä jotain komeaa näyttelyesinettä. Ainakin pitkässä parisuhteessa se ulkonäkö lopulta on aika sivuasia, kun ihmisestä alkaa tykkäämään muuten, hänen persoonastaan, myös karumpi ulkonäkö alkaa näyttää viehättävältä.

Esim. oma mieheni on sellainen ettei muut häntä varmasti näe hyvän näköisenä. Hän on melko lyhyt, päältä kaljuuntuva, ruipelo mutta kaljavatsainen, erittäin vinot hampaat jne. Mutta minun silmissäni hän on supersympaattisen näköinen ja ihana. Tiedostan kyllä ettei komea, mutta juuri sellaisen ihanan ja symppiksen näköinen kuin millainen persoonakin hän on. En vaihtaisi todellakaan keneenkään komeampaan. 

Vierailija
16/16 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän mieheltä kauniiden naisten perään haikailun jos ovat itse hyvin seksikeskeisiä eikä puolisoa etsitä muuta tarkoitusta varten. Valitettavasti Suomessa on niin kova verotus ja tasainen tulonjako, että naistenkin on melkein pakko tehdä töitä kodin ulkopuolella, joten fiksummat miehet ottavat myös naisen ansaintapotentiaalin ja ehkä jopa luonteen huomioon paria valitessa. Toisin on itämailla. Itse asiassa suomalaisnaiset ovat yllättävän hyvännäköisiä kun ottaa huomioon sen, että he eivät hyödy koreasta ulkomuodosta kovinkaan paljon.