Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehesi teki tänään väärin?

Vierailija
09.10.2014 |

Mieheni repi juuri petivaatteet kaikista sängyistä ja laittoi ne pesukoneeseen. Seuraavaksi hän huomasi, ettei talossa ole tarpeeksi puhtaita petivaatteita (osa on muhinut jo viikon likapyykkikorissa). Ärsyttävää! Eilen mieheni tiesi, että olen aloittamassa kasviskeiton valmistusta ja laittoi juustohöylän pesukoneeseen ja pesukoneen päälle. Olipa mukavaa kuoria kasviksia tavallisella veitsellä.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies antoi purkaa turvekuorman keskelle pihatietä. Siinä on 40 kuution kasa, joka nyt sitten on tiellä ja traktorilla pitää rillata syyspehmeällä nurmikolla tai lapioida se suojaan. Se mieluummin lapioi kai sen siitä kymmenen metriä sisälle kuin loukkaa kuskia kysymällä, voisiko se mitenkään ottaa kupin kaffetta ja pullaa ja odottaa sen verran, että hän saisi törkittyä sen alkuosan katon alle, jolloin sen loppuosankin saisi siihen samaan kohtaan ja ohikin mahtuisi.

Mutta minä loukkaan miestä jos tivaan, mitä varten noin piti toimia. Samaten minuun ärsyynnyttäisiin, jos huomauttaisin, että sen turhan työn takia jää tärkeitä hommia rästiin. No, onhan se lapioiminen hauskaa puuhaa, mutta olen räkätaudissa, enkä voi osallistua. Joten pesin sitten ikkunoita, että ei jäisi kaikki hommat seisaalleen kuitenkaan ennen talvea. En muistanut, että isointa ikkunaa ei ole saranoitu, joten se tipahti syliin, ja sitä painavaa lasia piti sitten sekundakuntoisena retuuttaa turvallisempaan paikkaan.

Mutta tätähän ajattelutapaa mies ei tavoita, eikä siitä sovi tai hyödytä puhua. Asenne kun ei muutu ja turhaan sitten vain ärsyttää. Sivumennen sanoen, olen kovankin feministin maineessa. Silti miehen ego ja sosiaalinen vaikutelma menee vakaumukseni edelle, vaikka hän taas on yleisesti sosiaalisesti piittaamattoman puolierakon maineessa. Mutta jos pitää valita, mitä hänestä ajattelee oma muija tai tuntematon turvekuski, niin kuski menee edelle välittömästi. En oikein tiedä, miten tässä näin kävi.

Vierailija
62/75 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:42"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:39"]

Olisit onnellinen että sinulla on mies joka oma aloitteisesti vaihtaa lakanat, pistää pyykit pyörimään ja laittaa vielä astiatkin koneeseen. kuulostaa valio yksilöltä! omasta miehestä ei pahaa sanottavaa ole tältä päivältä. laittoi juuri lapset nukkumaan sillä aikaa kun itse loikoilin sohvalla. nyt tekee itselleen lohko perunoita, koska vaimo on niin laiskalla päällä ettei viitsi vaivautua tekemään mitään kunnollisempaa. näin meillä, ihana isä ja ihana mies.

[/quote]

Mieheni ei vaan suostu uskomaan, että pesuohjeet on vaatteissa tietystä syystä vaan pesee kaiken 60 asteessa. Lisäksi olen yrittänyt kieltää häntä pesemästä vaatteitani, koska jos käytän farkkuja kerran ja jätän ne omalle tuolilleni niin ne on seuraavaksi pesukoneessa. Vaatteet oikeasti kuluvat nopeasti. Päiväpeittommekin on pesty tänä vuonna jo n. 6 kertaa vaikkei sitä ole käytetty kuin muutaman kerran vieraiden tullessa kylään.

[/quote]

Sehän on sitten kun mun vaimo. Kaikki sekaisin ja 60 astetta.

Tosin inä olne meill se joka ihmettelee miksi niitä jo kerran pidettyjä vaatteita ei voi edes yrittää lähipäivinä pitää uudestaan. Sitten pari kuukautta makkarin lattialla tai tuolin selkänojalla odotettuaan ne kuitenkin päätyy pyykkiin. Siinähän olikin suuri ero siihen heti pyykkäämiseen verrattuna :)

Vierailija
64/75 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ollut tänään kiltisti, siivonnut talon ja auttanut esikoisen synttärijärjestelyissä :) Olen tänään iloinen miehestäni ja hyvin kiitollinen sen olemassaolosta. Normaalisti se kuorii esim. vihannekset ja jättää kuoret lattialle. Tänään se on ollut vain kiiltokuvaversio itsestään ja saanut toivomaan, että näitä vuosia tulee vielä paljon lisää.

Vierailija
65/75 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen sivu

Vierailija
66/75 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up :'D

Vierailija
67/75 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessani alan todellakin ymmärtää, mistä tulee se ennakkoluulo, että "naiset nalkuttaa".  Aloiitusviesti sai jo ihmettelemään, että kuinka kireällä teidän pipo oikein on? Parisuhteenne asiat taitavat olla hyvässä kunnossa, jos ainoa asia mistä voi marmattaa, on se että mies ripustaa pyykit väärin. Miettikää omaa käytöstänne ja ihmetelkää sen jälkeen, miksi miehenne mahdollisesti kärsi eikä viihdy kotona :D

n20

Vierailija
68/75 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:43"]

Tosiaan: AP kirjotti äskeisen.

[/quote]

Myllyttää Isänpäivän kunniaksi lisää epäkohtia. 

Vierailija
69/75 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että teki tämän aloituksen av:lle korostaakseen sitä miten naurettavaa on että hänen pitäisi osallistua yhteisen kotimme töihin.

Vierailija
70/75 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä!

Vierailija
71/75 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa jos mies tekee jotain väärin koska silloin hän on ehkä suloisin olento ikinä ilmeineen ja ihmettelyineen :)

Vierailija
72/75 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
73/75 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää näitä!

Niin, tämähän oli kuitenkin tosi aktiivinen ketju kaksi vuotta sitten ...

Vierailija
74/75 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkasi parkkimaksukuitin vaikka sanoin vielä erikseen lappua ostaessa, että säästä sitten se lappu! Kuitti olisi pitänyt laittaa matkakorvaushakemukseen. Ei ole iso summa, mutta ARGH!!

Vierailija
75/75 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:39"]

Olisit onnellinen että sinulla on mies joka oma aloitteisesti vaihtaa lakanat, pistää pyykit pyörimään ja laittaa vielä astiatkin koneeseen. kuulostaa valio yksilöltä! omasta miehestä ei pahaa sanottavaa ole tältä päivältä. laittoi juuri lapset nukkumaan sillä aikaa kun itse loikoilin sohvalla. nyt tekee itselleen lohko perunoita, koska vaimo on niin laiskalla päällä ettei viitsi vaivautua tekemään mitään kunnollisempaa. näin meillä, ihana isä ja ihana mies.

Mieheni ei vaan suostu uskomaan, että pesuohjeet on vaatteissa tietystä syystä vaan pesee kaiken 60 asteessa. Lisäksi olen yrittänyt kieltää häntä pesemästä vaatteitani, koska jos käytän farkkuja kerran ja jätän ne omalle tuolilleni niin ne on seuraavaksi pesukoneessa. Vaatteet oikeasti kuluvat nopeasti. Päiväpeittommekin on pesty tänä vuonna jo n. 6 kertaa vaikkei sitä ole käytetty kuin muutaman kerran vieraiden tullessa kylään.

Toisaalta nykytiedon mukaan mitään ei kannattaisi pestä alle kuudenkympin. Viileämmissä ei puhdistu. Jos nyt joku vaate ei kestä, niin sitä ei ehkä kannata edes omistaa.