Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehesi teki tänään väärin?

Vierailija
09.10.2014 |

Mieheni repi juuri petivaatteet kaikista sängyistä ja laittoi ne pesukoneeseen. Seuraavaksi hän huomasi, ettei talossa ole tarpeeksi puhtaita petivaatteita (osa on muhinut jo viikon likapyykkikorissa). Ärsyttävää! Eilen mieheni tiesi, että olen aloittamassa kasviskeiton valmistusta ja laittoi juustohöylän pesukoneeseen ja pesukoneen päälle. Olipa mukavaa kuoria kasviksia tavallisella veitsellä.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
22/75 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
24/75 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi kuorimaveitsi? Oletko kuullut?

Vierailija
25/75 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten jotkut jaksavat olla miehilleen niin ilkeitä ja valittaa joka asiasta. Mies sentäs on ottanut lakanat irti ja laittanut juustohöylän koneeseen. Seuraavaksi varmaan olisi valitettu, kun mies ei ikinä korjaa jälkiään. Onneksi itse osaan kunnioittaa miestäni enkä pidä häntä itsestäänselvyytenä.

Vierailija
26/75 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:27"]

Miten olisi kuorimaveitsi? Oletko kuullut?

[/quote]

Olen, mutta meillä ei ole kuorimaveistä koska kasvisten kuoriminen juustohöylällä on helpompaa. Voisihan niitä ostaa kaksi, mutta pointti olikin se ajattelemattomuus. Yhtä hyvin siellä pesukoneessa olisi voinut olla kaksi juustohöylää tai sitten sekä juustohöylä että se kuorimaveitsi. -AP

Vierailija
27/75 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt työreissulla olevaa miestäni vielä tänään, joten en tiedä, onko hän tehnyt mitään väärin. :) Yleensä möhläillään aika tasaväkisesti, eivätkä miehen möhläilyt yleensä häiritse minua ihmeemmin.

Vierailija
28/75 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa joskus kotona, ei ees haittaisi vaikka tekis kaikki väärin jos vaan ois täällä mun ja vauvan kanssa mut ei :'(

Vierailija
29/75 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:28"]

En ymmärrä miten jotkut jaksavat olla miehilleen niin ilkeitä ja valittaa joka asiasta. Mies sentäs on ottanut lakanat irti ja laittanut juustohöylän koneeseen. Seuraavaksi varmaan olisi valitettu, kun mies ei ikinä korjaa jälkiään. Onneksi itse osaan kunnioittaa miestäni enkä pidä häntä itsestäänselvyytenä.

[/quote]

No joskus ärsyttää kun ne "hyvät työt" jatkuvasti tuottavat enemmän päänvaivaa kuin se, että ne olisi jättänyt tekemättä tai kysynyt minulta. -AP

Vierailija
30/75 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Unohti" kertoa, että aikoo olla koko päivän ja illan työtapaamisessa ja siihen liittyvillä illallisilla. Eipä tässä muuten mitään, mutta ärsyttää ettei kerro asiasta etukäteen. Vaikuttaa kuitenkin olennaisesti mun ja 2 kouluikäisen arkeen...

Vierailija
31/75 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei nyt oikein liity tähän, mieheni on pitkällä työmatkalla tällä hetkellä, mutta taannoin kun lähdettiin lomamatkalle, erittäin harvinaista meille, hän paikan päällä ihmetteli kun ei ole mitään hänen vaatteitaan matkalaukussa. Oli siis luullut että pakkaan hänenkin puolestaan. Mietin ja kyllä nauroinkin vaan ettämistäköhän minä tietäisin mitä herra haluaa mukaan matkalle:)

Vierailija
32/75 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:29"]

En ole nähnyt työreissulla olevaa miestäni vielä tänään, joten en tiedä, onko hän tehnyt mitään väärin. :) 

[/quote]

Se on voinut olla pettämässä :)

Vierailija
33/75 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen alapeukutusten määrän huomioon ottaen, että eikö muissa perheissä mies tee näitä pieniä virheitä, jotka ajan mittaa alkavat ärsyttää? Mieheni tekee esimerkiksi kerran kahdessa kuukaudessa (samaa) ruokaa ja ostaa joka kerta korppujauhoja ja muskottipähkinää sitä varten, joille ei ole mitään muuta käyttöä. Joten meillä on yksi hyllyllinen täynnä näitä kahta turhaketta. -AP

Vierailija
34/75 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänään ei mitään, mutta onhan tässä vielä tunteja... eilen unohti lapsen takin harrastuspaikan naulakkoon.

Vierailija
35/75 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit onnellinen että sinulla on mies joka oma aloitteisesti vaihtaa lakanat, pistää pyykit pyörimään ja laittaa vielä astiatkin koneeseen.
kuulostaa valio yksilöltä!

omasta miehestä ei pahaa sanottavaa ole tältä päivältä.
laittoi juuri lapset nukkumaan sillä aikaa kun itse loikoilin sohvalla.
nyt tekee itselleen lohko perunoita, koska vaimo on niin laiskalla päällä ettei viitsi vaivautua tekemään mitään kunnollisempaa.
näin meillä, ihana isä ja ihana mies.

Vierailija
36/75 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies puhui mulle vähän epäystävällisellä äänensävyllä yhden keskustelun aikana, huomasin sen tuskastuvan. Se myös suihkutti mut ja vaihtoi mun siteet (olen ollut selkäleikkauksessa enkä itse pysty) sekä kävi apteekissa ja kaupassa. Ja keitti aamulla kahvia ja toi aamupalan vuoteeseen.

Plussan puolella ollaan selvästi, ihan joka ikinen päivä.

Vierailija
37/75 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:39"]

Olisit onnellinen että sinulla on mies joka oma aloitteisesti vaihtaa lakanat, pistää pyykit pyörimään ja laittaa vielä astiatkin koneeseen. kuulostaa valio yksilöltä! omasta miehestä ei pahaa sanottavaa ole tältä päivältä. laittoi juuri lapset nukkumaan sillä aikaa kun itse loikoilin sohvalla. nyt tekee itselleen lohko perunoita, koska vaimo on niin laiskalla päällä ettei viitsi vaivautua tekemään mitään kunnollisempaa. näin meillä, ihana isä ja ihana mies.

[/quote]

Mieheni ei vaan suostu uskomaan, että pesuohjeet on vaatteissa tietystä syystä vaan pesee kaiken 60 asteessa. Lisäksi olen yrittänyt kieltää häntä pesemästä vaatteitani, koska jos käytän farkkuja kerran ja jätän ne omalle tuolilleni niin ne on seuraavaksi pesukoneessa. Vaatteet oikeasti kuluvat nopeasti. Päiväpeittommekin on pesty tänä vuonna jo n. 6 kertaa vaikkei sitä ole käytetty kuin muutaman kerran vieraiden tullessa kylään.

Vierailija
38/75 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan: AP kirjotti äskeisen.

Vierailija
39/75 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko kanssa kertoi että puoliso ei vaan opi että valkopyykkiin ei tungeta niitä punaisia uusia vaatteita. Tätä samaa vuosi toisensa jälkeen. Parempi olisi olla yrittämättä ja tehdä sellaista mihin aivokapasiteetti riittää.

Vierailija
40/75 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:39"]Olisit onnellinen että sinulla on mies joka oma aloitteisesti vaihtaa lakanat, pistää pyykit pyörimään ja laittaa vielä astiatkin koneeseen.
kuulostaa valio yksilöltä!

omasta miehestä ei pahaa sanottavaa ole tältä päivältä.
laittoi juuri lapset nukkumaan sillä aikaa kun itse loikoilin sohvalla.
nyt tekee itselleen lohko perunoita, koska vaimo on niin laiskalla päällä ettei viitsi vaivautua tekemään mitään kunnollisempaa.
näin meillä, ihana isä ja ihana mies.
[/quote]

No vähään joudut tyytymään jos vähän osaat toivoa. ;) Varmaan suurin osa näistä laiskoista miehistä on tuollaisten naisten poikia, äitien jotka taputtavat ja kiittävät ihaillen esimerkiksi omien astioiden viemisestä koneeseen, omien likapyykkien viemisestä koriin jne... Nämä pojat sitten kasvavat miehiksi, jotka ovat avuttomia tekemään asioita, jotka ovat ITSESTÄÄNSELVYYKSIÄ (anteeksi caps lock) - ainakin mikäli siitä ei tule niitä kiitoksia ja kehuja. Tottakai normaalissa perheessä myös se mies pesee astioita ja pyykkiä, eikä siitä tarvitse olla mitenkään "kiitollinen". Vai elätkö vielä 50-luvulla kun mies hoiti ulkotilat ja nainen sisätilat?