Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehesi teki tänään väärin?

Vierailija
09.10.2014 |

Mieheni repi juuri petivaatteet kaikista sängyistä ja laittoi ne pesukoneeseen. Seuraavaksi hän huomasi, ettei talossa ole tarpeeksi puhtaita petivaatteita (osa on muhinut jo viikon likapyykkikorissa). Ärsyttävää! Eilen mieheni tiesi, että olen aloittamassa kasviskeiton valmistusta ja laittoi juustohöylän pesukoneeseen ja pesukoneen päälle. Olipa mukavaa kuoria kasviksia tavallisella veitsellä.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissasi kukkaruukkuun.

Vierailija
42/75 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:42"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:39"]

Olisit onnellinen että sinulla on mies joka oma aloitteisesti vaihtaa lakanat, pistää pyykit pyörimään ja laittaa vielä astiatkin koneeseen. kuulostaa valio yksilöltä! omasta miehestä ei pahaa sanottavaa ole tältä päivältä. laittoi juuri lapset nukkumaan sillä aikaa kun itse loikoilin sohvalla. nyt tekee itselleen lohko perunoita, koska vaimo on niin laiskalla päällä ettei viitsi vaivautua tekemään mitään kunnollisempaa. näin meillä, ihana isä ja ihana mies.

[/quote]

Mieheni ei vaan suostu uskomaan, että pesuohjeet on vaatteissa tietystä syystä vaan pesee kaiken 60 asteessa. Lisäksi olen yrittänyt kieltää häntä pesemästä vaatteitani, koska jos käytän farkkuja kerran ja jätän ne omalle tuolilleni niin ne on seuraavaksi pesukoneessa. Vaatteet oikeasti kuluvat nopeasti. Päiväpeittommekin on pesty tänä vuonna jo n. 6 kertaa vaikkei sitä ole käytetty kuin muutaman kerran vieraiden tullessa kylään.

[/quote]

Mä aloin oikeesti nauramaan tälle. Sorry, jos sua ärsyttää, mutta aika hauska pyykkärimies sulla:D.

Mua ei tänään ole ärsyttänyt omassa miehessä mikään. Mut hän vasta tuli töistä...katsotaan...

Tää on aika ihana ja hauska aihe!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:37"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:29"]

En ole nähnyt työreissulla olevaa miestäni vielä tänään, joten en tiedä, onko hän tehnyt mitään väärin. :) 

[/quote]

Se on voinut olla pettämässä :)

[/quote]

Kerrankin olis ihan viaton ja hauska ketju ja taas joku tuo tämän pettämisen. Naureskellaan nyt edes hetki.

Vierailija
44/75 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mieheni ei ole tehnyt vielä mitään minun mielestäni väärin. Onkin ollut koko päivän töis

Vierailija
45/75 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:37"]

Ihmettelen alapeukutusten määrän huomioon ottaen, että eikö muissa perheissä mies tee näitä pieniä virheitä, jotka ajan mittaa alkavat ärsyttää? Mieheni tekee esimerkiksi kerran kahdessa kuukaudessa (samaa) ruokaa ja ostaa joka kerta korppujauhoja ja muskottipähkinää sitä varten, joille ei ole mitään muuta käyttöä. Joten meillä on yksi hyllyllinen täynnä näitä kahta turhaketta. -AP

[/quote]

Meillä on aromisuolaa purkkitolkulla ja sipulijauhetta. Itse en näitä käytä, mutta ne ovat miehen paistettuihin perunoihin oleellinen osa... Mutta joka kauppareissulla pitää ostaa kun ei ole varma onko niitä kaapissa vai ei...(siis kun hän yksin käy kaupassa).

Vierailija
46/75 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mulla on kans tuollainen himopyykkääjä, jonka toimet todellakin ärsyttävät! Ja tiedän et 8n väärin raivota toisen ahkeruuden sivutuotoksista. Yritän aina ehtiä itse pyykkäämään ensin (ainoa keksimäni ratkaisu), mut aina se kerkeää uuspestä kaiken 2 sekuntia käytetyn. Ja innolla ripustaa väärin tietenkin...

Vierailija
47/75 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa meillä maailmankirjat sekaisin jos mieheni pyykkäämään alkaisi..:)) no meillä mennään perinteisellä menetelmillä ja itse tykkään näin.

Vierailija
48/75 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:47"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:39"]Olisit onnellinen että sinulla on mies joka oma aloitteisesti vaihtaa lakanat, pistää pyykit pyörimään ja laittaa vielä astiatkin koneeseen. kuulostaa valio yksilöltä! omasta miehestä ei pahaa sanottavaa ole tältä päivältä. laittoi juuri lapset nukkumaan sillä aikaa kun itse loikoilin sohvalla. nyt tekee itselleen lohko perunoita, koska vaimo on niin laiskalla päällä ettei viitsi vaivautua tekemään mitään kunnollisempaa. näin meillä, ihana isä ja ihana mies. [/quote] No vähään joudut tyytymään jos vähän osaat toivoa. ;) Varmaan suurin osa näistä laiskoista miehistä on tuollaisten naisten poikia, äitien jotka taputtavat ja kiittävät ihaillen esimerkiksi omien astioiden viemisestä koneeseen, omien likapyykkien viemisestä koriin jne... Nämä pojat sitten kasvavat miehiksi, jotka ovat avuttomia tekemään asioita, jotka ovat ITSESTÄÄNSELVYYKSIÄ (anteeksi caps lock) - ainakin mikäli siitä ei tule niitä kiitoksia ja kehuja. Tottakai normaalissa perheessä myös se mies pesee astioita ja pyykkiä, eikä siitä tarvitse olla mitenkään "kiitollinen". Vai elätkö vielä 50-luvulla kun mies hoiti ulkotilat ja nainen sisätilat?

[/quote]

Löysää vähän pipoa. Me muut yritetään hymyillen kertoa arjen hauskuuksista. Tai si ymmärsin väärin?. Mua ainakin naurattaa teidän kertomukset:). Ihanaa ettei aina niitä ikäviä juttuja.

Vierailija
49/75 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei tänään tapahtunut, mutta yleensä kun mies menee kauppaan, on esim. 4 asiaa muistettavana, hän AINA soittaa ja kysyy, mitä piti ostaa. "mä muistan ne 2 mut mitä ne muut oli?". siis kun lähi-pikkukaupasta on tarve vaan tyyliin maitoa ja mehua jne. Joskus unohtaa puhelimen kotiin ja ostokset on ihan kummallisia.

tämä tarkoittaa, että mies ei tod. kuuntele:).

Vierailija
50/75 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 22:08"]Tätä ei tänään tapahtunut, mutta yleensä kun mies menee kauppaan, on esim. 4 asiaa muistettavana, hän AINA soittaa ja kysyy, mitä piti ostaa. "mä muistan ne 2 mut mitä ne muut oli?". siis kun lähi-pikkukaupasta on tarve vaan tyyliin maitoa ja mehua jne. Joskus unohtaa puhelimen kotiin ja ostokset on ihan kummallisia.

[/quote]
Mä olen niin kuin teidän miehet. En myöskään jaksa jankuttaa pikkuasioista. Isoista kyllä kuten alkoholin liikakäyttö.

Vierailija
51/75 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:57"]

Hei mulla on kans tuollainen himopyykkääjä, jonka toimet todellakin ärsyttävät! Ja tiedän et 8n väärin raivota toisen ahkeruuden sivutuotoksista. Yritän aina ehtiä itse pyykkäämään ensin (ainoa keksimäni ratkaisu), mut aina se kerkeää uuspestä kaiken 2 sekuntia käytetyn. Ja innolla ripustaa väärin tietenkin...

[/quote]

joo tuo pyykin ripustaminen...!

Vierailija
52/75 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei varsinaisesti ole vielä tehnyt mitään väärin, mutta koko olemus on ollut jotenkin ärsyttävä. Tilanne on jatkunut tällaisena jo kuukausia.

Vierailija
53/75 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sun miehen vaimo teki tänään väärin? Rutkutti turhasta. Ei ottanut sitä kurimacälinettä koneesta. Ei ottanut sitä etukäteen esiin ja sanonut, että tarvitsee sen.

Ei osannut nauraa sille, että toinen laittoi lakanat koneeseen ja huomasi vasta sitten, ettei lakanat riitä. Musta se on hauska juttu.

Ai, niin mitä vaimo tek väärin.... Ei tajunnut  ottaa sitä herneitä nenästään pois. ( ehkä ei ole edes huomannut, että siellä sellainen on...siellä meinaan on herne nenässä ap:llä...ja veikkaan, että saattaa monella muullakin)

Vierailija
54/75 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 22:08"]Tätä ei tänään tapahtunut, mutta yleensä kun mies menee kauppaan, on esim. 4 asiaa muistettavana, hän AINA soittaa ja kysyy, mitä piti ostaa. "mä muistan ne 2 mut mitä ne muut oli?". siis kun lähi-pikkukaupasta on tarve vaan tyyliin maitoa ja mehua jne. Joskus unohtaa puhelimen kotiin ja ostokset on ihan kummallisia.

[/quote]

mulla ihan samanlainen mies!

Vierailija
55/75 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mukavan miesvihainen aloitus. No minäpä kerron mitä vaimo teki tänään väärin. Jo neljännen kerran onnistui kolhimaan auton vanteen katukiveen. Eihän siinä muuten mitään, mutta kun ne maksaa jonkun sata egee kappale ja rouva ei ole laittanut penniäkään kiinni autoon. Pistää hieman jurppimaan.

Niin ja kaiken kukkuraksi yritti sytyttää takkaa vaikka luukut oli kiinni. Ei taas tiennyt pitäisikö itkeä vai nauraa.

Vierailija
56/75 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskis oli täynnä, niin ei viitsinyt tyhjentää sitä, vaan laittoi roskat metallinkeräysroskikseen. Ärsyttää!

Vierailija
57/75 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Houkutteli mut grillille vaikka pitäis laihduttaa.

Vierailija
58/75 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, oikein ihana mies mulla :-)

Vierailija
59/75 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
60/75 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:57"]

[/quote]

joo tuo pyykin ripustaminen...!
[/quote]

mytyssä, hihat väärinpäin jne. Jotta kuivuu mahd kauan