Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Buusteri puhelinmyynti

Vierailija
09.10.2014 |

Oon aloittamassa puhelinmyynti työn, kun ei kerta kaikkiaan muuta ole tähän hätään.
Mikä on sellanen perus kuukausi palkka ja onko jotain mitä erityisesti pitää tietää tuosta työstä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä jos saisi kokemuksia buusteri firmasta
AP

Vierailija
2/18 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa kyseinen paikka, etkä löydä siitä oikeen mitään muuta positiivista, kun firman omien edustajien satuilut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa, mies menossa töihin sinne

Vierailija
4/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin yhden kesän buusterilla. Siellä järjestetään parin pvän koulutukset,joten aiempaa kokemusta ei tarvitse olla.Peruspalkka on 2e/h, jos et saa mitään myytyä. Palkasta vähennetään kaikki tauot, eikä palkkakuitissa erotella mistä palkka on koostunut. Huijaavat niin paljon kun voivat. En suosittele!

Vierailija
5/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten yhtään parempaa puhelinmyyntifirmaa löytänyt? Missä kaupungissa olet?

Vierailija
6/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viikon paras kyseisessä firmassa. Tein 200 euroa kuukaudessa. Pori

Vierailija
7/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä siis mee tohon lehtimyyntiin. Pullonkerääjätkin tienaa enemmän. Palkkakuitti oli lohduttoman surkea. Se on 50 soittoa ja yksi vastaa, sekin lyö heti luurin korvaan. Buusteri tosin antaa kurkkulääkettä että ääni kulkee

Vierailija
8/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et soita minulle.

Vierailija
9/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap haet buusterille? Ihan totta. Olisit hakenut vaikka Dna:lle tai Saunalahdelle. Niissä sentään maksetaan oikea tuntipalkka ilman kusetuksia

Vierailija
10/18 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi näissä paikoissa ei oo olemassa mitään vitun tuntipalkkaa. Esim mitä järkee mennä soittelemaan lehdistä, ku nykyää kukaa ei haluuu puhelimitse tilata lehtiä, kosk kestotilaus, kusetus, lehtiä saa kaupasta. Mitäs jos ns. huippumyyjä ei saa päivässä kauppaa, nii ei saa palkkaakaan, mitä järkee. Eiks järkee ois siinä että palkka riippuis siitä et on tehny työtä eikä siitä mitä asiakaat on päättänyt. Palkkasysteemi on paska näissä paikoissa. Tehkää kaikkenne päästäksenne johki oikeeseen duuniin tai kestäkää se että ette päässeet, ja opiskelkaa. jotta pääsisitte aikuisena duuniin. Pelkät nistit on töissä puhelinmyyjänä koska 1. ne ei oo opiskellu kunnoll 2. luonteestakin huomaa miksi on töissä näissä. Sitä paitsi on naurettavaa ku nää pyhelinmyyntifirmat ottaa kaikki olkoon minkälainen nii töihin. Ikävä kyllä nuoret on tyhmiä välillä ja uskoo tällästä kusetusta. Ite tein kuukaudessa 26 tuntii puheaikaa enkä saannu ku 30 euroa 200:n euron myynnistä provikkaa. Viel piti odottaa 20 päivää viime kuukaudesta ett tollane penni tulis tilille. Elikkä numerolistatki meiän paikalla oli paskaa ku yli puolet ei vastannu. 

Vierailija
11/18 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta on soiteltu mulle tuskassa nyt about viikko, mutta en oo jaksanu vastata.

Vierailija
12/18 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kyseinen buusteri pommittaa mua iltasin montakin kertaa putkeen. Alkaa pikkuhiljaa kyrsii

Vierailija
13/18 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä huijareilla uusi tyyli. Kun vastaat puhelimeen, esittelevät itsensä nimellä ja sanovat paikkakunnan mistä soittavat, eli esittelevät itsensä siten kuin olisivat yksityishenkilöitä. Alkaa kusetus menemään niin pitkälle, että jokohan täsät kohta pitää alkaa kannella esim kuluttajansuojavirastoon. Joskus tein itse silleen kun alko harmittaa, että sairaslomalla sohvalla maatessani lähetin 200 sähköpostiviestiä yhdelle tällaselle firmalle kahden päivän aikana, toisena päivänä tuli viesti, että voisinko lopettaa viestien lähetyksen, sanoin, että voin mutta yhtä ärsyttävää sekin on kun soittelet vähän väliä ja ette ymmärrä kun sanotaan ei...

Vierailija
14/18 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/18 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, aika kovia puheita näyttää olevan. Myyntineuvottelijan tehtävä on päästä oman asiansa loppuun. Se on kumma, että myyjät Ja firmat kusettavat, vaikka ihan totta ihmiset, jos sanot ei, ja myyjä ei se kiinnosta, niin kuka sua pakottaa kuuntelemaan? Tässä voidaankin miettiä nyt että kummassa on vika, kun myyjän tehtävä on nimenomaan päästä oman asiansa loppuun, ja sulla on vaihtoehtoja kaksi, punainen luuri tai kuuntelu. Idiootti on siinä vaiheessa joku muu kun myyjä, jos mielenterveys heikkenee pelkästä kuuntelusta ja puhelua ei osata lopettaa. Ihan näin vinkkinä, myös myyjä pääsee helpommalla jos sen hauskan vittuilusi ja mielenterveyden pilaamisen sijasta toivotat päivänjatkot ja katkaiset puhelun.😊 ( tämä siis ihan yleensäkkin puhelinmyyjistä, jos et niitä kestä kuunnella. ) Vaikka ihan henk.koht. kokemuksesta voin sanoa, että ainaki omasta mielestä ei oo mitään parempaa, kun saada toinen ihiminen hiiltymään pelkästään sillä, että oot ystävällinen.😉

Buusterista mulla ei oo mitään pahaa sanottavaa, työporukka oli mahtava, ja siitä tuli toinen perhe lopulta ja samoten toimisto oli ku toinen koti. Palkkaakin tuli se mitä ootinki, mutta sen eteen pitää tehdä. Työ sopimuksessa tulee liitteenä lappu, missä selkeesti näkyy esimerkki palkat, jos myy sen ja sen verran. Täytyy töihin mennessä vaan muistaa se että oma asenne on iso tekijä ja voin kertoa että suurinosa meistä vitun puhelinmyyjistä on melko temperamenttista sakkia, eli jos tuut sinne asenteella vittu mitä paskaa, niin susta huomaa sen ettet pysty tekemäänkään pitempään töitä ku alle kuukauden max. Kaks. Eikä kukkaan pysty olemaan huippumyyjä heti. Semmosta vaan että ottakkee ittiä niskasta kiinni ja korjatkaa asenteenne👌😊

Vierailija
16/18 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin Mediapexin, buusterin ja nyt vielä hetken yrityskauppojen aikaan talossa. Aina samat lupaukset toistuivat ja siinä samalla aina itse huomas kaikki laittomuudet mitä firmassa tapahtu. Irtisanouduin kun jaksanut enää katsoa tuota kärsimysnäytelmää.

Tässä muutamia:

- Laittomia irtisanomisia

- Eriarvoisia provisioita

- Palkat myöhässä ja miltei aina korjattavaa

-  Kokemattomat esimiehet. Kovan vaihtuvuuden takia pomot eivät osanneet uusia kouluttaa riittävän   hyvin

- Pomojen ja alaisten välisiä seksisuhteita. 

- Useammalla paikkakunnalla ollessani voin todeta, että kaikissa aika kireä työilmapiiri.

- Musiikki toimstossa hakkaa täyttä korvaan ettei kuule edes ajatuksia

-  Epäselkeät ehdot takuupalkkoihin ja eikä niitä käytä tarpeeksi selkeästi koskaan läpi

- Pakotettiin soittamaan paskoja listoja läpi johon oli soittettu satoja kertoja.

- Provisiopalkalla piti useasti toimia "esimiehenä" toimistossa, kun pomot olivat irtisanouneet tai jossain muualla menossa. Kouluttaa ja neuvoa muita, korjata koneita ja sulkea toimiston ovet ilman PALKKAA. 

ja on näitä lisää...

Vierailija
17/18 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buusteri oli entinen MediaPex. Ei taida olla tuota Buusteriakaan enää olemassa, ja yrityksen ollessa toiminnassa oli yrityksellä huono maine. Se tuli ihan itsekin koettua, kun tein noin kuukauden tai pari töitä tuossa firmassa ennen kuin lähdin työssäoppimaan. Kohtalaisesti tuotteita sai myytyä välillä, ja lopulta tuli noin 300 € tilille. Työ oli juuri sitä samaa perustuputtamista "No kun tämä on niin halpa ja blaablaablaa, kaupan päälle aito nahkalompakko/Victorinox-veitsi/mitä ikinä olikaan ja 3 kk saat lehteä ilmaiseksi, summa on lopulta x". En enää sitä litaniaa muista, mutta tuohon tyyliin se meni. Tuntipalkkakin oli todellisuudessa 2 €/tunti + provikat. Ehkä hyvänä myyjänä tuntipalkka saattoi nousta, jos edes heilläkään. Tuon summan saa ihan takamus kiinni sohvalla istuessa ja jopa vähän enemmänkin, niin mitä sitä olla kiusaamassa muita ihmisiä luurin toisessa päässä.

Vierailija
18/18 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole mitään ammattiliittoa keksitty puhelinmyyntialalla työskenteleviä varten? Ihan hirveitä riistoyrityksiä suurin osa ja tuntipalkka on nälkäpalkan luokkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme