Ei sitä ainakaan pitsan syönnillä ja Coca-Cola juonnilla liho
Katson meinaan kaappaus keittiössä ohjelmaa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo dieettiohjelmat taitaa olla aika käsikirjoitettuja.
Tietenkin on. Kaikki ohjelmat käsikirjoitetaan. Ilman käsistä ei ole ole ohjelmaa.
Syökö ne oikeasti noin? Noissahan on pyydetty järjestelemään jääkaappia ennen kuvauksia.
Yleensä tuottaja tai joku assari käy n. viikkoa aikaisemmin katsomassa kuvauspaikat.
Kyllä siellä varmaan on ohjeistettu jääkaapin sisällöstä. Älä missään tapauksessa vie roskia ja hanki lisää pitsalaatikoita ja limupulloja nurkkiin.
Pientä tuollaista alleviivausta
Miehet voivat syödä enemmän, kuin naiset. Jos minä tälläisenä lyhyenä naisena söisin pakastepitsaa joka päivä, niin varmasti lihoisin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet voivat syödä enemmän, kuin naiset. Jos minä tälläisenä lyhyenä naisena söisin pakastepitsaa joka päivä, niin varmasti lihoisin.
Ei mene kyllä ihan aina näinkään. Meillä mies lihoi hurjasti kun söi saman mitä minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 165-senttinen, sirorakenteinen nainen. Pari vuotta työskentelin grillillä, söin päivässä jättikokoisen hampurilaisen kaikilla herkuilla, vapaapäivinä pakastepizzan ja kaljaa. Laihduin 62-kiloisesta 52-kiloiseksi.
Ymmärtäkää jo, että kaloreista se on kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 165-senttinen, sirorakenteinen nainen. Pari vuotta työskentelin grillillä, söin päivässä jättikokoisen hampurilaisen kaikilla herkuilla, vapaapäivinä pakastepizzan ja kaljaa. Laihduin 62-kiloisesta 52-kiloiseksi.
Ymmärtäkää jo, että kaloreista se on kiinni.
Se on ihan faktaa, että miehet voivat syödä enemmän, kuin naiset, kalorimäärässä. Minä en lyhyenä naisena voi syödä 2000 kalorin määrästä ruokaa, tai lihon. Kokeiltu on. On pakko pysytellä 1400-1600 kalorin kohdalla.
Mä haluan nähdä mikä on energia ja voimatasot tuollasella ruokavaliolla. Onnistuuko parin tunnin punttitreeni ja sen jälkeen juoksemaan vielä kovaa tahtia 4-5km lenkki. Sitten tsekataan ottaako kalu eteen. Eli tässä testataan kolmea eri viriliteettiä, voimaa, kestävyys/nopeus ja seksuaalinen kyky.
Mulle tuli samanlaiset fiilikset. Jotenkin kiva kaveri vaikka kämppä ihan kaaos, mutta tuntui ottavan tosissaan sen ruoanlaiton. Pointsit kavereille, jotka ilmoittivat hänet ohjelmaan.