Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis miksei ihmiset tajua että Suomessa istutaan tuomioista vain 1/2 tai 1/3???

Vierailija
03.09.2021 |

Luin lehden kommenttiosiosta kommentteja noiden nuorten tuomioista ja yli puolet kommentoijista luulee että nuoret joutuvat istumaan 8 vuotta tuomiota. Eivät joudu vaan 2,5 vuotta ja n. 1,5-2 vuoden kohdalla alkavat päästä lomailemaan/koevapauteen. Miten tämä asia ei uppoa ihmisille kaaliin vaikka siitä jankutetaan?

Ei ihme jos porukka vastustaa ankarampia tuomioita jos luulevat noidenkin joutuvat edes sen 8-10 vuotta istumaan. Ei, vaan se on raa'asta m*rhasta vapauteen n. 2 vuoden kuluttua.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se muuta tuomiota miksikään.

Vierailija
2/4 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näiden tuomioiden puolittamiset / kolmanteen osaan pienentämiset edes keksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei anneta suoraan niitä lyhyitä tuomioita jos kerta vaan puolet tarvii istua? Ihmeellistä pelleilyä.

Vierailija
4/4 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sittenhän mun pakkokakku ilman rikosta pakkohoitopotilaana = Huusin asiakkaana on ollut ihan elinkautinen... Varmaan tulee ajaksi vähintään 10 vuotta plus sitten koko seuranta-aika eli jatkuvasti roikkuvat perässä. Syy tämmöiseen suljetulle osastolle sulkemiseen on sitten ollut toimimaton puhelin, joka on lähettänyt jotain paskaa ilman että itse olen liittynyt lähettämiseen yhtään mitenkään enkä edes tiedä mitä se on tarkalleen ollut. Vaikka jo vuonna  2004 esitin, että tämä on poliisiasia, joka pitää panna tutkintaan, ja minä olen rikoksen uhri niin nauroivat vain päin naamaa... Tiesin jo vuonna 2001 mistä oli kysymys... 

Poliisikin on väkivaltainen ja heidän edessään täytyy riisuutua alasti jos ei halua lähteä ambulanssilla liikkeelle aivan alasti... saattavat viedä ihmisiä ilman alushousujakin... 

No sittenhän mun pakkokakku ilman rikosta pakkohoitopotilaana = Huusin asiakkaana on ollut ihan elinkautinen... Varmaan tulee ajaksi vähintään 10 vuotta plus sitten koko seuranta-aika eli jatkuvasti roikkuvat perässä. Syy tämmöiseen suljetulle osastolle sulkemiseen on sitten ollut toimimaton puhelin, joka on lähettänyt jotain paskaa ilman että itse olen liittynyt lähettämiseen yhtään mitenkään enkä edes tiedä mitä se on tarkalleen ollut. Vaikka jo vuonna  2004 esitin, että tämä on poliisiasia, joka pitää panna tutkintaan, ja minä olen rikoksen uhri niin nauroivat vain päin naamaa... Tiesin jo vuonna 2001 mistä oli kysymys... 

Paljonko ja minkälaista korvausta voi pyytää mitä törkeimmästä elinkautisesta vapaudenriistosta???