Maha voi johtua myös
Ummetuksesta. Suolessa voi piileskellä järkyttävä määrä pas.kaa, VAIKKA kävisit toiletissa kakkosasialla säännönmukaisesti. Minä huomaan omassa mahassani eron kakkaamisen jälkeen, ja nimenomaan ummetuskakkaamisen. Koska se on se kerääntyvä kakka, joka suurentaa suolta ja näin myös mahaa.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Mahaa ei pitäisi olla ollenkaan.
Maha on suht tarpeellinen kyllä.
Ap
Minulla on aina ollut pieni pömppis myös 52-kiloisena. Johtuu ihan siitä, että minulla on notkoselkä, kaikesta turpoileva maha ja mahdollisesti myös kohtu jotenkin niin, että työntää mahaa ulospäin. Tästä en ole varma, mutta kahdesta aiemmasta olen.
Ap
Urpo! Otsikon tulisi olla "Yksi syy isokokoiseen mahaan voi johtua myös ummetuksesta". Lausetta ei pätkäistä kesken kaiken! Muuten se on kuin klikkiotsikko, joka pakottaa klikkaamaan koko asian näkemiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Urpo! Otsikon tulisi olla "Yksi syy isokokoiseen mahaan voi johtua myös ummetuksesta". Lausetta ei pätkäistä kesken kaiken! Muuten se on kuin klikkiotsikko, joka pakottaa klikkaamaan koko asian näkemiseksi.
Sherlock 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Ap
Itse olen 9 vuotta raskaana. Tykkään kyllä kun niin naiset kuin miehetkin tulevat silittelemään masua.
M35
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aina ollut pieni pömppis myös 52-kiloisena. Johtuu ihan siitä, että minulla on notkoselkä, kaikesta turpoileva maha ja mahdollisesti myös kohtu jotenkin niin, että työntää mahaa ulospäin. Tästä en ole varma, mutta kahdesta aiemmasta olen.
Ap
Eli sulla ei ole minkäänlaisia vatsa-, selkä- tai/ja lonkankoukistajalihaksia.
Up