Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 17, pettäjä ja raskaana

Vierailija
08.10.2014 |

Mitä oikein teen? Olen vuonna -97 syntynyt tyttö. Minulla on poikaystävä, joka on tällä hetkellä 24-vuotias. Olemme olleet yhdessä nyt vuoden, ja asumme toistemme kanssa. Viime kuussa menin yksin bileisiin, ja join itseni känniin. No, en muista paljoa siitä illasta, mutta heräsin jonkun toisen pojan/miehen vierestä seuraavana aamuna. Seksiä oli ainakin harrastettu, sen tiedän (ilman ehkäisyä siis).
Juuri edellisenä päivänä olin myös harrastanut seksiä poikaystäväni kanssa (ehkäisyn kanssa). Nyt tänään tajusin, että minulla oli oireita, jotka saattaisivat liittyä raskauteen: pahoinvointia, raudan makua suussa yms... No, ostinpa sitten 3 raskaustestiä apteekista. Kaikki näyttivät positiivista. No, itkin ja olin shokissa. Poikaystäväni ei siis ole ollut tänään kotona, eli hän ei tiedä tästä mitään.

Mutta siis:
1. Onko mitenkään mahdollista, että lapsi olisikin poikaystäväni eikä sen toisen miehen/pojan?
2. Miten kerron tästä vanhemmilleni ja poikaystävälleni?
3. En pysty tekemään aborttia, mutten myöskään halua ryhtyä äidiksi. Onko adoptioon antaminen hyvä ratkaisu?

Anteeksi, jos tämä oli sekavaa, suomi ei ole äidinkieleno, vaan olen suomenruotsalainen.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä on todennäköisyys että juuri sillä hetkellä kun olit kännihuoraamassa ovuloit. Ja sitten ne siittiöt uivat jonkin aikaa etsien tietään juuri siitä pikkuisesta kohdun kaulasta eteenpäin sieltä sitten vaivoin etsiskelivät munanjohtimen jossa vihdoin löysivät munasolun, munasolu napakkana tyttönä ei heti lämminnyt ensimmäiselle kutittelijalle vaan valitsi minkä siittiön päästi läpi sisäänsä. Siitä alkoi solun jakautuminen ja vielä oltiin munan johtimessa, siinäpä sitten zygootti jakautui ja lasetteli kohtuun siellä pyöriskellen ja pohtien mihin tykkäisi kiinnittyä.
kun solumönttinen alkoi kiinnittyä kohdun limakalvoon ja kasvaa varsinaiseksi tuotokseksi.....
kunnes keho alkaa kertoa raskaus oireista 4vkoa eli n. Yksi kk on varsin lyhyt aika tässä toiminnassa. Olisko provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla