Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko pms voi kestää?

Vierailija
08.10.2014 |

Voisin syödä kaiken mikä ei pakene tarpeeksi nopeasti. Jos en syö sitä kiinni saatuani voisin purra siltä pään irti pelkkää vitutustani. Sitten itkettää. En jaksa itseäni eikä varmaan kukaan mukaan, kauanko tämä oikein voi kestää? Varmaan viikon kestänyt jo? T. Räyhänhenki

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, miten ihmiset ovat erilaisia... En vieläkään tiedä mikä pms on, eikä minua satu juuri ollenkaan kuukautisten aikana.

Vierailija
2/14 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mulla kestää 3-4 päivää. Ootko raskaana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama, tuntuu että pitää saada suklaata ja rasvaa ja kaikkea makeaa. Maha turpoaa ja endometrioosikivut tuntuvat tosi "ihanasti" perseessä niin ettei aina pysty ees istumaan. Sitten kun menkat alkaa, se on uskomaton helpotuksen tunne. Menkkakipuja mulla ei ole.

Vierailija
4/14 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, no onpas hassua joo, mutta onhan se oikeasti kiva sulle. Ennen raskauksia, teini-iästä aikuisuuteen kärsin lamauttavista kivuista kuukautisten kolme ekaa päivää. Loput neljä kestettävää. Vuosina kuin sikaa olisi teurastettu. Unohdinkohan nyt jotain kauniita kaikelle kansalle sopivia yksityiskohtia... Sitten tuli tosiaan raskaudet. Sitten hormonikierukka. Ja nyt... Tämä! Hirviö!

Vierailija
5/14 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

FEEL YOU!!!! Luulen et mieheni/lapseni kohta inhoavat mua tän hermoamisen takia :_( tää on ihan hirveetä

Vierailija
6/14 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pahinta on ovulaatiokivut. Aloin tuntea joskus 30-vuotiaana, 2 lasta synnyttäneenä. PMS vaivaa myös, pahantuulisuutta, turvotusta ja makeanhimoa.

Vierailija
7/14 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene peiton alle, villasukat jalkaan, hyvä kirja käteen, toiseen suklaata ja helli itseäsi. =)

Vierailija
8/14 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, niin, siksi taisin vähän laittaisin tämän kysymyksen tähän kun mietityttää itseäkin että voisiko olla. Minulla on ollut hormonikierukka, jonka olisin mennyt vaihdattamaan nyt joulukuussa. Kierukka ollut nyt niin 5v3kk, ja ensimmäisen gynekäynnin aikana sain sen kuvan että hyvin se ehkäisy kuitenkin vielä toimii sen kanssa. Pitää kai se testi tehdä, ja jos ja kun se on negatiivinen toivoa että tämä hirviöolotila menisi pian, pian pois.

Vierailija
9/14 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, teitä on paljon! <3

Tämä on inhottavaa kun itsekin jo inhoaa itseään ja käytöstään.

Vierailija
10/14 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin viikko ennen menkkoja alkaa hirveä vitutus. Suu täyteen suklaata, niin ei rähjää kellekään.

Vierailija
11/14 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättäkää kahvi kokonaan. b6 vitamiinia 50mg pv

Vierailija
12/14 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkaa varmaan n. viikkoa ennen kuukautisia hirveä surumielisyys ja alakuloisuus. Pahinta on silloin kun kaikki on periaatteessa hyvin ja tuo olo tulee. Paljon romanttista haikailu ja halutusta myös. Kun kuukautiset alkavat olo normalisoituu kerrasta. Vaihtelee kipujen kanssa. Jos on kipuja niin ei ole ollut yleensä etukäteen noita pms-oireita. Jos on kipuja niin ne ovat pahat. Kerran jouduin kävelemään ihan oikeasti kaksinkerroin kotiin kun en pystynut seisomaan suorassa. Ikinä ei ole sattunut niin paljon kun silloin. 

Onneksi itse kuukautiset kestävät vain 3-4pv :p

Vierailija
13/14 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pms- oireet myös ovulaation aikaan, joskus tuntuu että on pahempaa kuin varsinainen menkka-pms?!
Nyt juuri päällä, laskujen mukaan ovis olisi ollut eilen ja vieläkin veetuttaa niin että ukkokin menee varpaisillaan seiniä pitkin, raukka :D

Vierailija
14/14 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee jonkin verran. Tässä kierrossa alkoi heti ovulaation jälkeen. Rinnat turpos ja on kipeet olleet viikon. Eilen alkoi vitutus. Jatkuu siis viikon vielä ja sit ku menkat alkaa, pari ensimäistä päivää järkyttävää hikoilua. Kuukautiskipuja ei ole niin paljon että joutuisin särkylääkettä ottamaan. Oon miettinyt, onko tää ihan normaalia mun ikäiselle (22)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi