Iik lähetin kivalle tyypille viestin!
...Tulkaa jännittämään mun kanssa minkälainen vastaus tulee! :D Tietystä syystä en kehtaa vielä kavereille kertoa mutta kaipaan vertaistukea! Olin miettinyt tätä jo viikon ja nyt tein sen. :) Tulee kyllä olo kun teini-ikäisellä, hahhah!
Kommentit (78)
Onko aivan kamala virhe ehdottaa jotain päivää tällä viikolla? :D Nyt on totta kai malttamaton mieli, kun mahdollisuus tulikin! En voi vieläkään uskoa että tää on totta! Olin jo niin varautunut pakkeihin ja pettymykseen!
jos on yhtän playerimpi tapaus, niin hymähtelee varmasti viestillesi ja naureskelee ehkä kaverinsa kanssa. varmasti on lukenut sen, mutta tuskin vastaa.
Testaa onko spontaani ja todella kiinnostunut, ehdota kaljalle lähtöä nyt heti? ;)
Ilman muuta ehdotat perjantaita, se on hyvä treffipäivä! Töiden jälkeen jonnekin :)
Olet onnekas, toivottavasti tutustuminen lähtee kivasti käyntiin. Itse onnistun poimimaan aina ne mulkut, jotka eivät vastaa mitään. Tuntee itsensä oikein "hehkeäski ja kivaksi" naiseksi aina kun huomaa, ettei ole minkäänlaisen vastauksen arvoinen.
ihanaa nyt se tietää et saa sulta pillua!
Häh, miks joku ei lähtisi treffeille jos toinen pyytää? Ellei ole jo jotain ennakkokäsitystä ettei pidä siitä toisesta. Onnea ap! Hyvin se menee.
Mulla on ollut aiemmin niin paljon epäonnea rakkausrintamalla, että tuntuu edes pahalta vielä innostua liikaa :D Mutta kai joskus pitää antaa itselleen lupa iloita! Laitoin näin: "Hieno juttu! Sopisko jo perjantai-ilta? :)"
En uskalla kummempia laitella, ettei vaan karkaa mopo käsistä :D
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 20:47"]
Mulla on ollut aiemmin niin paljon epäonnea rakkausrintamalla, että tuntuu edes pahalta vielä innostua liikaa :D Mutta kai joskus pitää antaa itselleen lupa iloita! Laitoin näin: "Hieno juttu! Sopisko jo perjantai-ilta? :)"
En uskalla kummempia laitella, ettei vaan karkaa mopo käsistä :D
[/quote]
Oh shit tuo "jo" oli vähän liikaa mutta tuskinpa se haittaa jos oikeasti on kiinnostunut :) Tsemppiä!
Tää ei voi olla enää totta! Mies vastasi melkein samantien. "Olisi sopinut vaikka heti, mutta maltetaan perjantaille. Monelta ja missä? Ja totta kai tärkein, kahvia vai viiniä?"
Ei muuta sanottavaa kun :D !
Olisinpa minäkin vielä joskus noin ihastunut. Se oli ihanaa. Sitä on jotenkin kovettanut itsensä kaikkien pettymysten jälkeen ja treffeille pyytäminenkin alkaa olla arkista.
Ihanaa! Se tykkää susta oikeesti <3
Iso kiitos muuten kaikille ihanista viesteistä! <3 Kyllä on nyt hyvä mieli! Saa nähdä saako tänä yönä untakaan :D Olispa jo perjantai!
Nyt ei sitten kannata viestitellä enempää, paitsi tarkka aika ja paikka, missä näette. Sulla voi olla hyvä fiilis nyt, mutta malta mielesi, niin et mene asioiden edelle.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 20:36"]
Ihanaa! Siis tää viesti oli aivan ihana, en kestä! :D "Moro! Sehän sopii mainiosti. Ehdota vain päivää, aikaa löytyy aina, jos niin haluaa."
Siis apua! :D Vielä kerran, apua! Nyt pitäisi keksiä joku fiksu vastaus, etten vaikuta aivan kahelilta, yli-innokkaalta sekopäältä...
[/quote]
Se jätkä on todellakin kiinnostunut. Siis melkein "liian" kiinnostunut mikä on siis HYVÄ asia!!
Jos kaikki luistaa eikä kumpikaan halua pelata, ALL IN BEIBE :)