Iik lähetin kivalle tyypille viestin!
...Tulkaa jännittämään mun kanssa minkälainen vastaus tulee! :D Tietystä syystä en kehtaa vielä kavereille kertoa mutta kaipaan vertaistukea! Olin miettinyt tätä jo viikon ja nyt tein sen. :) Tulee kyllä olo kun teini-ikäisellä, hahhah!
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 20:22"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 20:05"]
Lähettäispä eräs tietty kiva nainen mullekin tuollaisen viestin :)
t. Jussi
[/quote]
Et ansaitse sitä. Jos olet kiinnostunut etkä tee mitään et myöskään ansaitse mitään.
[/quote]Naisetko ansaitsee?
[/quote]
Sähän se kiinnostunut olet. Ei sellainen, jota ei kiinnosta myöskään tee mitään.
APUA APUA APUA!!! Nyt se vastasi, pelästyin niin että laitoin vaan näytön pois päältä! :D Nyt se vasta teini olo onkin ai kamala! Luen ihan kohta, eka pitää kerätä rohkeutta. Tuntuu että tulee sydäri. :D
Äkkiä se vastaus, en malta muuten käydä nukkuu;)
Oho, vastasi! :O Yllättävää. Saitko pakit?
Minäki haluaisin tuollaisen teiniolon :D
Äh. Mä taas en saanut vastausta.
-toinen odottaja
Ihanaa! Siis tää viesti oli aivan ihana, en kestä! :D "Moro! Sehän sopii mainiosti. Ehdota vain päivää, aikaa löytyy aina, jos niin haluaa."
Siis apua! :D Vielä kerran, apua! Nyt pitäisi keksiä joku fiksu vastaus, etten vaikuta aivan kahelilta, yli-innokkaalta sekopäältä...
Ei tarvi enää pingottaa :) Mäkin olen täällä, laitoin saamani tekstarin googleen ja löysin tänne. Tapaaminen sopii tosi hyvin.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 20:36"]
Ihanaa! Siis tää viesti oli aivan ihana, en kestä! :D "Moro! Sehän sopii mainiosti. Ehdota vain päivää, aikaa löytyy aina, jos niin haluaa."
Siis apua! :D Vielä kerran, apua! Nyt pitäisi keksiä joku fiksu vastaus, etten vaikuta aivan kahelilta, yli-innokkaalta sekopäältä...
[/quote]
Mukavaa, et tuli mieleinen vastaus. Ihan vaan kuule rempseästi ehdottamaan päivää sitten ilman mitään sen kummempia :)
Hmm... Mä kun oon laittanut miehille avausviestejä, ne on vähän lyhyempiä. Toi "ajattelin rohkeasti kysäistä" on ihan turha - siis mun mielestä. Mä lähestyn aina niin, että "Moi! Olet kiinnostava. Lähtisitkö treffeille?"
Aina on tärpännyt.