Haapasalo goes America
Kommentit (67)
Onhan tämä aivan mahtava ohjelma juuri katoin tämän viikon jakson. Ihanaa miten Villen kertojanääni on kuin jotain lastensatua kertoisi. Itseä ainakin nauratti kun Ville kävi taas pissalla mutta ihan luonnollistahan se on, tuollakin maaseudulla varmasti mennään pitkiä matkoja ilman huoltoasemia.
Kiva kun on pukeutunutkin kun tavallinen tallaaja ja aidosti innoissaan vieraasta kulttuurista. Jatkakoon samaan malliin meinaan kyllä kattoa loppuun saakka.
Jupe.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 20:51"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 20:49"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 20:23"]
Mua häiritsi se maissipellolle kuseminen. Miksi pirussa sellaista kuvataan ja vielä näytetään telkkarissa? :D
[/quote] Ja viela kahteen kertaan, yksikin olisi riittanyt.
[/quote] Antakaa ny vähä armoa, pulloonko ois pitänyt lorotella.
[/quote]
Mutta miksi piti kuvata se lorottelu?
[/quote] No on Haapasalo sitten lannoittanut amerikkalaista maaperään?
[/quote]
Pyh ja pah kusi mitään lannoita, oletko ikinä nähnyt, miltä näyttää nurmikko sen jälkeen kun esim. koiria on päästetty pihalle pissalle? Ruohossa on silloin vaaleita läikkiä. Pissa tekee pahaa kasveille.
Virtsassa on kuona-aineita, ei mitään lannoitetta.
[/quote]Itseasiassa urea on hyväksi kasveille. Nurmikollekin. Ureaa on myös useissa lannotteissa. Typpeä tarvitaan, tiesitkös.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 19:38"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 19:34"]Huvitti se tankerokieli kenkäkaupassa [/quote] Englannin opettajana täytyy sanoa, että suomalaiset ääntävät englantia melko hyvin verrattuna esimerkiksi muihin Pohjoismaihin, myös Haapasalo.
[/quote]
Jos Haapasalon ääntäminen on mielestäsi hyvää, et todellakaan voi olla englannin opettaja kuin korkentaan jossain Ranuan kansalaisopiston englannin alkeisryhmässä, jos sielläkään. Jopa minä havaitsin, että Haapasalo ääntää englantia venäläisaksentilla, ainakin ensimmäisessä jaksossa tämän pystyi kuulemaan.
[/quote]
Kyllä minä olen ihan Tampereen ammattikorkeakoulussa ja yliopistossa töissä, ollut jo kohta 7 vuotta.
"Kiva kun on pukeutunutkin kun tavallinen tallaaja ja aidosti innoissaan vieraasta kulttuurista. Jatkakoon samaan malliin meinaan kyllä kattoa loppuun saakka."
Ei kylla tavallinen tallaaja tuolla tavalla pukeudu, lahinna muistuttaa jotain pikaisesti kokoonpantua Halloween asua.
Olen ihmetellyt sita etta ajelee ilman turvavyota, se kun on laitonta, vai odotteleeko paasevansa tutustumaan myos USAn putkiin ja oikeuslaitokseen?
Olen ihmetellyt sita etta ajelee ilman turvavyota, se kun on laitonta, vai odotteleeko paasevansa tutustumaan myos USAn putkiin ja oikeuslaitokseen?
[/quote]
Ainakin Suomessa on niin, että kun autolla on tarpeeksi ikää niin ei tarvita turvavöitä. Eli laillista ajaa ilman turvavöitä.
Katsoin juuri osan 5. Miksi pitaa joka kaupungista nayttaa vain ne laitapuolen osat? Santa Fe on yksi lempikaupunkejani ja jos Ville olisi vahan ottanut selvaa niin olisi voinut mainita etta 'seison tassa USAn vanhimman yhtajaksoisessa kaytossa olevan rakennuksen edessa'. Ja kun intiaanit kiinnostivat niin vahan pohjoisemmassa olisi paassyt vierailemaan ihan oikeassa pueblossa. Kai niita kannisia loytyisi Suomessakin haastateltavaksi. Upeata adobe-arkkitehtuuriakaan ei nakynyt.
Oikeastaan vihaksi pistaa.