Haapasalo goes America
Kommentit (67)
Ilmeisesti yrittää parantaa imagoaan kun ei olisi oikein sovelista tehdä ohjelmia Venäjältä, että nämä ryssät on sitten niin ihania. Ohjelmalla tuskin muuta tarkoitusta.
Ei kiinnosta. Nuo amissit ja Ameriiikan halki autolla ajelut on jo aika nähty.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 19:53"]
Ei kiinnosta. Nuo amissit ja Ameriiikan halki autolla ajelut on jo aika nähty.
[/quote] Mutta oliko mukana Ville Haapasalo?
Haapasalon pitäisi olla boikotissa eikä päästä ollenkaan amerikkaan eikä mieluummin edes Suomeen.
Jos ne ryssät ovat niin pahoja kuin puhutaan.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 19:48"]
Ilmeisesti yrittää parantaa imagoaan kun ei olisi oikein sovelista tehdä ohjelmia Venäjältä, että nämä ryssät on sitten niin ihania. Ohjelmalla tuskin muuta tarkoitusta.
[/quote]
Paitsi että tälläkin hetkellä on tekeillä uusi Venäjä-sarja Haapasalolla.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 19:53"]Ei kiinnosta. Nuo amissit ja Ameriiikan halki autolla ajelut on jo aika nähty.
[/quote]
Joo. Tulee mieleen tylsempi versio Ääliö ulkomailla -ohjelmasta.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 19:36"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 19:34"]
Huvitti se tankerokieli kenkäkaupassa
[/quote]
No voi hirveää. Miksi suomalaisten pitäisi aina opetella joku natiivitason englanti ennen kuin sitä saa puhua?
[/quote] No valitsee hyllystä kaikista vaaleimmat kengät ja kysyy olisiko niitä tummempina. Get it?
[/quote]
Oletko oikeasti noin yksinkertainen vai esitätkö vain? Kenkiä kun sattuu olemassa eri mallia ja tyyliä. Jos löytää mieleisen mallin, on ihan normaalia kysyä muita värejä.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 19:32"]
Hyvä ohjelma. Häiritsee vaan ne kamalat bootsit ja lyhyet housut niiden kanssa. :D
[/quote]
No todellakin :D
Mua häiritsi se maissipellolle kuseminen. Miksi pirussa sellaista kuvataan ja vielä näytetään telkkarissa? :D
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 20:23"]
Mua häiritsi se maissipellolle kuseminen. Miksi pirussa sellaista kuvataan ja vielä näytetään telkkarissa? :D
[/quote] Ja viela kahteen kertaan, yksikin olisi riittanyt.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 20:49"]
[/quote] Antakaa ny vähä armoa, pulloonko ois pitänyt lorotella.
Usalaisen kysymyksia ja havaintoja (ei tarvitse vetaa mitaan nenaan ;):
Puhuu ihan ymmarrettavaa englantia jota ei tarvitse ollenkaan haveta ja nimitella tankeroksi, minua ihmetytti suomen paatoksellisuus mutta en ole kuullut puhuttua suomea pitkaan aikaan.
Miksi piti nayttaa ihan puliukolta? Ei ihme etta vain kateinen kelpasi (vitsi). Chicagossa kaveli edes takaisin samojen Metroraiteiden alla vaikka olisi ollut paljon kiinnostavampaa nakymaa edes vilautettavaksi. Ja ainainen kulunut Al Capone juttu, se kuoli kuppaan kauan sitten. Kysytaanko Pohjanmaalla Isontalon Antista ja Rannanjarvesta aina kun tavataan?
Tuollaisissa kuppilamaisemissa en ole itse koskaan kaynyt mutta kukin tavallaan. Cowboybootseja ja hattuja ei KUKAAN kayta Chicagon lahettyvillakaan :D. Ja se lausutaan Aamish ei amishi.
Hänen suomen kielensä on mahtavaa kuunnella, kuin Lasse Pöystin iltasatu aikoinaan.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 21:04"]
Usalaisen kysymyksia ja havaintoja (ei tarvitse vetaa mitaan nenaan ;):
Puhuu ihan ymmarrettavaa englantia jota ei tarvitse ollenkaan haveta ja nimitella tankeroksi, minua ihmetytti suomen paatoksellisuus mutta en ole kuullut puhuttua suomea pitkaan aikaan.
Miksi piti nayttaa ihan puliukolta? Ei ihme etta vain kateinen kelpasi (vitsi). Chicagossa kaveli edes takaisin samojen Metroraiteiden alla vaikka olisi ollut paljon kiinnostavampaa nakymaa edes vilautettavaksi. Ja ainainen kulunut Al Capone juttu, se kuoli kuppaan kauan sitten. Kysytaanko Pohjanmaalla Isontalon Antista ja Rannanjarvesta aina kun tavataan?
Tuollaisissa kuppilamaisemissa en ole itse koskaan kaynyt mutta kukin tavallaan. Cowboybootseja ja hattuja ei KUKAAN kayta Chicagon lahettyvillakaan :D. Ja se lausutaan Aamish ei amishi.
[/quote]
Osaatko katsoa uudestaan siitä näkövinkkelistä, että tästä on Venäjälle oma versionsa?
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 20:51"]
[/quote Olisi vahan ajoitellut niita pissauksia, kaytetaanhan lapsetkin vessassa ennen matkaanlahtoa.
[/quote]
Mutta miksi piti kuvata se lorottelu?
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 21:13"]
[/quote]
Mutta miksi piti kuvata se lorottelu?
[/quote] No on Haapasalo sitten lannoittanut amerikkalaista maaperään?
Mua ihmetytti ne ihmiset. Kaikki vaikuttivat ihan junteilta. Venäjä ohjelmissa taas porukka olivat ihan sivistyneen oloisia.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 19:38"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 19:34"]Huvitti se tankerokieli kenkäkaupassa [/quote] Englannin opettajana täytyy sanoa, että suomalaiset ääntävät englantia melko hyvin verrattuna esimerkiksi muihin Pohjoismaihin, myös Haapasalo.
[/quote] Englannin opettaja ei ole kai sitten kuullut norjalaisten puhuvan englantia. Voihan tietysti olla niin etta siella annetaan vain hienosti aantavien puhua englantia julkisesti.