Miksi fb:n profiilikuvana oma lemmikki?
En vaan viittis laittaa meidän sekarotuisen Turren kuvaa profiilikuvakseni facebookissa.
Homman nimi on oma naamakuva, niin mikä estää laittaa sitä omaa kuvaa, vaan profiilikuvaksi on laiteltu milloin mikäkin ruusupuska tai akvaariokala tms.?????
Kommentit (8)
Kerran näin profiilikuvana hevosen!
Miksi sun pitäisi laittaa omaksi profiilikuvaksesi koirasi kuva, jollet kerran halua? Vaatiiko joku sinulta kaiketi sellaista?
Mulle on ihan herttaisen yhdentekevää millaisia profiilikuvia muilla on, enkä ymmärrä miten minun profiilikuvani voisi olla kenellekään muulle ongelma, kun ei ole minullekaan. Minun profiilikuvana on kuva kissastani. En ole kiinnostunut esittelemään omaa naamaani koko maailmalle enkä muutenkaan jaa netissä kuvia itsestäni, puolisostani tai lapsistani. Ei vaan ole mun juttu.
Voisin tietenkin laittaa profiiliini vaikka jonkun luontokuvan tms. En vaan ole viitsinyt kuvaa vaihtaa. Aikanaan kun facebookiin liityin, valitsin kissani kuvan siksi, että sen perusteella sukulaiset ja kaverit tunnistivat minut muiden samannimisten naisten joukosta. Nyt toki kissan kuva ns. tunnistamiselementtinä on jo tarkoituksensa palvellut, mutta miksi vaihtaisin sitä poiskaan, kun kuva on kiva ja kissakin edelleen elossa ja yhtä kaunis kuin kuvassakin.
Jos jollaki on niin ruma naama että laittas mieluummin omasta lemmikistä
Jotku ei halua että ulkopuoliset tunnistaa
Siksi, koska meidän koira on nätimpi kuin minä =).
Mun naama on niin ruma etten viitti. Turre sen sijaan on ihana! :)
Took tu tö Turre.
Niitä on vaikea tunnistaa jotka laittaa proffakuvaks jonku eläimen, ideana on laittaa oman naaman kuva proffakuvaks jotta tunnistaa ja tietää kuka on ja muutenkin on kivempi että omas profiilis on oman itsensä kuva
Kaikki ei ehkä halua laittaa itestää kuvaa kaikkien nähtäville. Ja mitä se sua ees liikuttaa?