Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen miehen mielestä laiska paska!

Vierailija
08.10.2014 |

Joka menee aina sieltä mistä aita on matalin :(

Miten voin osoittaa, että on väärässä?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskon, että siivoamalla jotain pisteitä saan, koska mies on tähän asti siivonnut enemmän. Ap

Vierailija
42/53 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole sitten tuollainen kynnysmatto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
44/53 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 19:45"]

Miltä kuulostaa ensialkuun, että lopetan tunteistani puhumisen kokonaan (eli valittamisen), alan siivota koko ajan kun keksin siivottavaa, yritän laittaa parempaa ruokaa, en shoppaile enää, en herkuttele. Vaan seksi ei onnistu, ennen kuin arvostusta heruu. Ap

[/quote]

Saat arvostusta kouluttautumalla ja hankkimalla arvostetun ammatin eli osoittamalla kunnianhimoa ja kilpailunhalua. Hanki harrastus, jossa haluat menestyä. Siivoamiset, ruuanlaitot ja diibadaapatunnelöpinä jutut voit unohtaa, ei niillä hankita miehen silmissä arvostusta. Tai no, ruuanlaitossa voi tietenkin kehittyä huipputason harrastelijaksi ja saada sillä arvostusta.

Vierailija
45/53 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

T

Vierailija
46/53 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 19:45"]

Miltä kuulostaa ensialkuun, että lopetan tunteistani puhumisen kokonaan (eli valittamisen), alan siivota koko ajan kun keksin siivottavaa, yritän laittaa parempaa ruokaa, en shoppaile enää, en herkuttele. Vaan seksi ei onnistu, ennen kuin arvostusta heruu. Ap

[/quote]

Saat arvostusta kouluttautumalla ja hankkimalla arvostetun ammatin eli osoittamalla kunnianhimoa ja kilpailunhalua. Hanki harrastus, jossa haluat menestyä. Siivoamiset, ruuanlaitot ja diibadaapatunnelöpinä jutut voit unohtaa, ei niillä hankita miehen silmissä arvostusta. Tai no, ruuanlaitossa voi tietenkin kehittyä huipputason harrastelijaksi ja saada sillä arvostusta.
[/quote]

Mulla on korkeakoulututkinto ja vakituinen työpaikka.

Vierailija
47/53 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
48/53 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules, ainoa keino ansaita arvostusta on arvostaa itse itseään. Mielistelemällä tai esittämällä jotain reippaan roolia et sitä koskaan saa. Vedä omaa linjaasi ja haistata paskat selkaisille tyypeille jotka tulee sua turhasta arvostelemaan.

Vierailija
49/53 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse siivota koko ajan, kodin siistinä pitäminen riittää.

Opettele pikkuhiljaa kokkailemaan, kaikkea ei tarvitse osata heti.

Liiku lasten kanssa, menkää ulos pelaamaan tms.

Ei tarvitse laittautua, etenkään kotona, mutta itsestään voi kuitenkin huolehtia.

Älä ruikuta ja kysele muilta vaan keskity siihen missä olet hyvä! Jos olet hyvä käsitöissä, ompele lapsille vaatteita. Jos puutarhan hoidossa niin panosta pihaan jne.

Vierailija
50/53 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen luovia harrastuksia, mutta en enää pysty niihin, koska itsetuntoni on niin alhaalla. Ap

Vierailija
51/53 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että miehesi haluaisi vaimokseen ihan eri ihmisen. Tuollein se meilläkin alkoi, mikään ei kelvannut ja lopulta toisessa ärsytti jopa vieressä nukkuminen.

Vierailija
52/53 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi aamulla, että voisi vaikuttaa arvostukseen jos alkaisin tehdä kotona enemmän. Vastasin että eipä mennä asoiden edelle.

En nimittäin usko mihinkään muuttuvan, paitsi oman tekemiseni. Ja toki voin sitten olla tyytyväisempi
itseeni, mutta tuskin sekään parisuhdetta
korjaa. Uskon että mies haluaakin pitää mua jonain onnettomana vähiksenä, kun niin usein olen saanut siitä kuulla 10 v ajan. Ap

Vierailija
53/53 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä