Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen miehen mielestä laiska paska!

Vierailija
08.10.2014 |

Joka menee aina sieltä mistä aita on matalin :(

Miten voin osoittaa, että on väärässä?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kyllä oikeassa. Mutta miten lähteä muuttamaan tilannetta? Ap

Vierailija
22/53 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä kuulostaa ensialkuun, että lopetan tunteistani puhumisen kokonaan (eli valittamisen), alan siivota koko ajan kun keksin siivottavaa, yritän laittaa parempaa ruokaa, en shoppaile enää, en herkuttele. Vaan seksi ei onnistu, ennen kuin arvostusta heruu.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/53 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä?

Vierailija
25/53 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/53 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä ihmettä. ..

Vierailija
27/53 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

P

Vierailija
28/53 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 20:26"]siis mitä ihmettä. ..
[/quote]

tässä parannetaan nyt saatana suhdetta! Ap

Vierailija
29/53 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tilanne pitää muuttaa? Hyväksy itsesi laiskana.

Vierailija
30/53 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

J

Vierailija
31/53 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 20:37"]Miksi tilanne pitää muuttaa? Hyväksy itsesi laiskana.
[/quote]
en hyväksy. Enkä jaksa enää kuunnella jatkuvaa haukkumista. Ap

Vierailija
32/53 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsiakin? Onko mies aina valittanut siitä, että olet laiska? Jos on valittanut aina siitä samasta asiasta, niin kysy häneltä, että miksi hän perusti perheen laiskan naisen kanssa, jos ei halunnut laiskaa naista?

Kerro hänelle, että mä oon mikä oon, en muuksi voi tulla. Ota tai jätä.

Jos lapsia on enemmän kuin yksi, niin et kai ole kovin laiska. Eikös äitiys ole aika väsyttävää, oli ainakin minusta. En itse jaksanut enempää kuin yhden lapsen verran.

Ahkerat naiset tietysti siivoavat, laittavat ruokaa, pitävät kodin siistinä ja lapset järjestyksessä, opettavat lapsille kotitöitä, opettavat lapset hiihtämään, luistelemaan ja pyöräilemään, laittavat pihaa, jos kodin ympärillä on oma piha, kasvattavat vihanneksia ja poimivat marjoja ja sieniä, säilövät, ehkä kalastavatkin ja metsästävät, tekevät pientä remonttia kotona, ompelevat itse vaatteet ja verhot, pyörittävät kirpputoria...

Arvatkaa, paljonko tuosta yllä mainitusta olen minä tehnyt? Lapsen ollessa pieni en ehtinyt juuri muuta kuin leikkiä hänen kanssaan ja ehkä laitella ruokia ja tiskata välillä. Mies hoiti siivoukset ja ruokaostokset ja pyykkäykset. Mutta hän ei viettänytkään juuri yhtään aikaa lapsen kanssa.

Vierailija
33/53 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

N

Vierailija
34/53 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tosiaan aina jaksaa muistuttaa, mitä ahkerat naiset tekevät. Lapsia on kaksi ja mies haluaisi vielä lisää. Ap

Vierailija
35/53 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

P

Vierailija
36/53 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostuksen puute on miehessäsi, et tule saamaan sitä millään tempuilla. Aina on jotain arvosteltavaa. Ennemmin arvostat itseäsi ja miehelle luu kurkkuun arvostelusta. Vaadi häneltä hyvää kohtelua.

Vierailija
37/53 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa toisin päin: jätä pyykit (ainakin miehen) pesemättä, älä siivoa, älä laita miehelle ruokaa jne. Ja ku moittii, ni sano, että yrität olla odotusten (=laiska paska) mukainen. Aukeiskohan silmät?

Vierailija
38/53 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

P

Vierailija
39/53 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies on aina valittanut siivouksesta ja ruoanlaitosta ja siitä, että olen laiska. Olen aina sanonut, että olisi sitten ottanut kodinhengettären, jos sellainen on niin tärkeää ja oikeastaan olen vain löysäillyt kun urputtaa. Urputus väheni, kun aktivoiduin paikkakunnalla ja aloin tekemään paria sivutyötä kotiäitiyden ohella. Olin kyllä aiemminkin opiskellut kotiäitinä ollessani, ei nyt patalaiskimmilta onnistu. Ehdotan sinulle: sivutyö, opiskelu, politiikka, aktiivinen urheilutreeni, shoppailun vähentämistä ja rahan käyttämistä vaikka sijoittamiseen. Kyllä näillä mies hiljenisi. Siivoukseen ja ulkonäköön satsaaminen on turhaa, ei mies niitä arvosta.

Vierailija
40/53 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on valittanut siitäkin, että iltatoimeni kestävät liian kauan, kun laitan useampaa voidetta. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi