Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhteessa kolmas pyörä

Vierailija
02.09.2021 |

Minusta tuntuu, että meidän suhteessamme on yksi ihminen liikaa. Tuttavapiirimme kuuluu nainen joka on miehen työkaveri vuosien takaa, eivät ole enää samassa työssä, mutta jäivät kavereiksi. Tämä on minulle täysin ok. On kuitenkin päivänselvää, että kyseinen nainen on ihastunut mieheeni. Silittelee ohimennessään mieheni käsivartta pienessä sievässä ollessaan, hakeutuu jatkuvasti tämän seuraan yhteisissä juhlissa, pitävät paljon yhteyttä. Vaikeaa kuvailla, mutta sen vaan huomaa käytöksestä. Minulle on täysin ok se, että meillä molemmilla on ystävinä sekä naisia että miehiä. Tämä kuitenkin häiritsee ja tunne on vahva siitä, että tässä naisessa on jotain mätää. Mies on niin sokea ettei huomaa mitään. Luotan häneen, mutta toivoisin häneltä ainoastaan vähän pelisilmää tässä, jotta hän ei tulisi vahingossa ruokkineeksi toisen kiinnostusta. En vaan tiedä miten puhua asiasta kun hän ei koko asiaa näe vaan väittää minun kehittelevän asiat omassa päässäni. Kertaakaan en ole häntä mistään syyttänyt tai epäillyt. Miten voin edetä asian kanssa vai annanko vain olla? Tunnen turvattomuutta tilanteen vuoksi, mutta tuntuu vaikealta ilmaista asiaa, koska en todellakaan halua vaikuttaa vainoharhaiselta tai mustasukkaiselta. Epäilen myös aika paljon itseäni tässä asiassa.

Kommentit (175)

Vierailija
101/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen nähden voit itse sivellä jonkun toisen miehen kättä. Kotona kysy että miltä tuntui. Oliko ok?

Vierailija
102/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa antaa muuta neuvoa kuin että puhu suoraan miehellesi. Kerro miltä asia sinusta tuntuu.

Komean miehen vaimona olen tottunut että naiset ihastuvat mieheeni ja monesti yrittävät lähennelläkin. Tällaiseen tottunut mies osaa kyllä tehdä sille hienotunteisesti ja tyylikkäästi lopun.

Miksi sille miehelle nyt vaan pitäisi puhua? Ei se mitään myönnä eikä tiedä mistään mitään. Kannattaisi sille naiselle sanoa seuraavan kerran, kun käpälöi, että miksi tekee niin.

Mitä sille naiselle tarvitsee mitään sanoa? Eihän ap sen naisen kanssa ole suhteessa, tämä ei ole velvollinen mihinkään vastailemaan ap:lle. Puolisonsa kanssa aiheesta pitäisi puhua ja puoliso hoitakoon asian sen naisen kanssa.

Voin kertoa, ettei varmastikaan mies vastaile mihinkään eikä tiedä muka mistään mitään eikä myöskään hoida asiaa naisen kanssa :D jos näet, että joku hipelöi miestäsi sinun silmiesi edessä, niin etkö puutu asiaan?

Olen eri, mjutta en puutu asiaan, se on mieheni tehtävä, ja se paree tehdä samantien, tai muuten ei hyvä heilu.

Kuten asia tuli jo ilmi, niin mies ei tee mitään eikä ole huomaavinaan ongelmaa. Siksi olisi oiva tilanne ap:n kysyä naiselta suoraan ja voisi alkaa miettimään myös seuraavaa siirtoa, että pitäisikös lähteä eri suuntiin... Kyllä mies tajuaa, että nainen hipelöi häntä pilke silmäkulmassa, koska miehet eivät osoita ystävyyttään hipelöimällä toisiaan - ellei ole jotain romanttisia aikeita. Miehet eivät myöskään hipelöi kaverinaisiaan, ellei siinä ole jotain muuta mielessä.

Totta. En jatkaisi suhdetta jossa mies ei ole sellainen kin hänen pitäisi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa antaa muuta neuvoa kuin että puhu suoraan miehellesi. Kerro miltä asia sinusta tuntuu.

Komean miehen vaimona olen tottunut että naiset ihastuvat mieheeni ja monesti yrittävät lähennelläkin. Tällaiseen tottunut mies osaa kyllä tehdä sille hienotunteisesti ja tyylikkäästi lopun.

Miksi sille miehelle nyt vaan pitäisi puhua? Ei se mitään myönnä eikä tiedä mistään mitään. Kannattaisi sille naiselle sanoa seuraavan kerran, kun käpälöi, että miksi tekee niin.

Mitä sille naiselle tarvitsee mitään sanoa? Eihän ap sen naisen kanssa ole suhteessa, tämä ei ole velvollinen mihinkään vastailemaan ap:lle. Puolisonsa kanssa aiheesta pitäisi puhua ja puoliso hoitakoon asian sen naisen kanssa.

Olen samaa mieltä, tuntisin itseni aivan hölmöksi, jos puuttuisin tuollaiseen itse. Jos mies itse ei ymmärrä tehdä loppua tuollaisesta ja välttelee asiasta keskustelua, niin en näe suhteella tulevaisuutta (jos ap:n kanta on se, ettei kolmatta pyörää suhteessa hyväksy). Ainahan miehellä on mahdollisuus pettää, ei se naisesta kiinni ole, jos sitä haluaa. Sitten pitää vain harkita hyväksyykö tällä tavalla käyttäytyvän miehen. Minusta on aika hullua olettaa, että alkaisin häätää naisia mieheni ympäriltä - ja kyllä sitä hulluna varmasti muutkin pitäisivät. 

En kokisi kyllä itseäni hölmöksi, jos tätä tapahtuu toistuvasti minun silmieni edessä. Kyllä varmasti kysyisin jossain kohtiin, että miksi hipelet mieheni kättä. Voi voi, jos nolaisin itseni, ei kiinnosta. Noloa sekin on, että muut näkee ja huomaa saman ja minä esittäisin vieressä, etten muka huomaa mitään.

Tuota nolompaa onkin enää vain se että mies antaa moisen jatkua kaikkien silmien edessä tekemättä mitään asialle.

Jep ja ap nyyhkyttää ja alistuu, kun mies raivoaa ja haukkuu mustasukkaiseksi hulluksi. Moni petetty nainen saa kuulla olevansa mustasukkainen hullu ja uusille naisille kerrotaan, että se ex oli mustasukkainen hullu ;) toki on olemassa oikeasti mustasukkaisia hulluja, mutta se mustasukkaisuus ei näy vasta siinä vaiheessa, kun toinen nainen käpälöi miestä ja viestittelee tiuhaan.

Eikä viaton mies ala ensi töikseen hyökkäämään epäilevää kumppaniaan kohtaan, vaan haluaa keskustella asiasta aikuismaisesti.

Vierailija
104/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, tuntisin itseni aivan hölmöksi, jos puuttuisin tuollaiseen itse. Jos mies itse ei ymmärrä tehdä loppua tuollaisesta ja välttelee asiasta keskustelua, niin en näe suhteella tulevaisuutta (jos ap:n kanta on se, ettei kolmatta pyörää suhteessa hyväksy). Ainahan miehellä on mahdollisuus pettää, ei se naisesta kiinni ole, jos sitä haluaa. Sitten pitää vain harkita hyväksyykö tällä tavalla käyttäytyvän miehen. Minusta on aika hullua olettaa, että alkaisin häätää naisia mieheni ympäriltä - ja kyllä sitä hulluna varmasti muutkin pitäisivät. 

En kokisi kyllä itseäni hölmöksi, jos tätä tapahtuu toistuvasti minun silmieni edessä. Kyllä varmasti kysyisin jossain kohtiin, että miksi hipelet mieheni kättä. Voi voi, jos nolaisin itseni, ei kiinnosta. Noloa sekin on, että muut näkee ja huomaa saman ja minä esittäisin vieressä, etten muka huomaa mitään.

Tuota nolompaa onkin enää vain se että mies antaa moisen jatkua kaikkien silmien edessä tekemättä mitään asialle.

Jep ja ap nyyhkyttää ja alistuu, kun mies raivoaa ja haukkuu mustasukkaiseksi hulluksi. Moni petetty nainen saa kuulla olevansa mustasukkainen hullu ja uusille naisille kerrotaan, että se ex oli mustasukkainen hullu ;) toki on olemassa oikeasti mustasukkaisia hulluja, mutta se mustasukkaisuus ei näy vasta siinä vaiheessa, kun toinen nainen käpälöi miestä ja viestittelee tiuhaan.

Eikä viaton mies ala ensi töikseen hyökkäämään epäilevää kumppaniaan kohtaan, vaan haluaa keskustella asiasta aikuismaisesti.

Minullekin on tuota yritetty, mutta olen vain nauranut ja kysynyt että oletko nyt ihan tosissasi vierittämässä omia naisten perään vilkuiluja minun mustasukkaisuudekseni, että ei tule kuule onnistumaan kuuna kullan valkeana! Minulla ei ole tässä mitään kiinni, joten laitetaan samantien kantapäät vastakkain, kyllä se minulle käy. 

Jos mies tuosta jatkaa samalla tyylillä, niin toppaan sen ja sanon että aivan turha jatkaa selvittämistä, koska en tule ikinä antamaan tässä periksi, ja jos hän ei näe minun kantaani, niin sitten saa puolestani olla, sillä suhde ei tule ikimaailmassa onnistumaan kahden ihmisen välillä joilla on näin eriävät mielipiteet tästä asiasta.

Vierailija
105/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietitääs mitä ap sanoikaan:

"Silittää käsivartta ohimennessään"

Ja "hakeutuu jatkuvasti tämän seuraan yhteisissä juhlissa"

Siis hakeutuu oman ystävänsä seuraan? Shocking!!

Ei tuolla perusteella vielä mitään seksuaalista tuossa ole. Täytyis nähdä se kokonaistilanne.

Yhteiset juhlat, joissa oletettavasti paljonkin kenties porukkaa, ja nainen toistuvasti hakeutuu saman varatun miehen seuraan ja hivelee kättä ja kiehnäilee ympärillä. En ymmärtäis vaikka juhlisivat kolmisinkin vaan, ja kaverukset jutustelisivat koko illan keskenään, ap:n tarjoillessa yksinään "kaveripariskunnalle".

Miksi ei hakeudu tasapuolisesti muiden miesten seuraan tai juttele kaikkien kanssa? Selvä tapaushan tämä on.

Ihan perussääntö se että jos paikalla on miespuolinen henkilö, ja tämän naisystävä, niin naisen kanssa juttelen naisena itsekin enemmän kuin miehensä kanssa. Lisäksi tämän naisen miehen kanssa ei lähdetä vaikka yhdessä "sauhuille" jatkuvasti, mikäli siis polttaa, tai muuhun toimintaan kysellä sitä varattua miestä, että tule seurakseni lisäämään puita saunaan tms. 

Tämä koskee myös sitä jos tämä mies on minun varsinainen kaverini, ja  tämä nainen hänen naisystävänsä. 

Tää on muuten kamalaa mutta totta. Seurueen naiset kimpaantuu heti, jos miehensä juttelee useamman lauseen tai pidempään toiselle naiselle. Näkee silmistä että pinna kiristyy ja savu alkaa nousta korvista. 😅 Tekee aina mieli sanoa, että voi helvetti kato nyt tuota ukkoas, en minä sitä mihinkään ole viemässä, kunhan keskustelen kuten kaikkien muidenkin kanssa. Sitten on pakko alkaa juttelemaan naiselle tai ottamaan häntä väkisin mukaan keskusteluun, että mitä mieltä Marja-Liisa tai Niina-Anniina on tästä ja tästä, ja jo suuttuneen rouvashenkilön kanssa se on melkoisen huvittavaa. 😅 Joka kerta koitan vaan livetä keskusteluista varattujen miesten kanssa juhlissa yms, ja toivon että eivät huomioi mua mitenkään. Mulla on miehiä paljon kavereina, johtuen työstä ja harrastuksista, ja olen samalla aaltopituudella helposti heidän kanssa, kun puhutaan muustakin kun sisustuksesta ja marimekosta. Mutta olen oppinut tunnistamaan tilanteet, milloin juttua ei kannata jatkaa sekuntiakaan pidemmälle. 😅

Vierailija
106/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvän tähden sentään. Vain täydellinen idiootti kuvittelee, että mies on autuaan tietämätön mitä on meneillään. Jo tuo, että pitävät paljon yhteyttä ja mies välttelee aiheesta puhumista tarkoittavat että sinun selän takana vehkeillään. Joo, olen varmaan kyyninen, mutta kun tuo kuvio on nähty niin monta kertaa, niin omassa elämässä kuin lähipiirissäkin.

Jep. Siellä on jotakin menossa ja ollut sen verran pitkään, että kehtaa sinun nähdenkin noin käyttäytyä. Ei mene kun hetki niin lähteepi mies tuon matkaan. Jostain saa syyn riitaan ja ero tulee puheeksi niin sinne meni. Nosta kissa pöydälle ja koita keskustella asia, niin huomaat, että riitelyksi menee ja se oli sitten siinä. Mutta ehkä olisi parempikin antaa mennä.

Vierailija
107/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies saa tietenkin bileissä jutella naisten kanssa ja onkin varsin tykätty tyyppi ja tykkää olla keskipisteenä - samoin kuin minäkin. MUTTA jos tilanne olisi tuommoinen niin mä vetäisin ihan vitunmoiset kilarit silläkin uhalla, että saan hullun mustasukkaisen ämmän maineen. Todellakin pitäisin oman reviirini. Jos oma mies viihtyisi jonkun toisen kanssa ja tekisin sen kanssa juttuja mitä ei tee mun kanssa niin se olisi moido. Mä tiedän oman arvoni ja mun kanssa ei leikitä.

Tällaista ei ole koskaan tullut vastaan mutta oon strategiani miettinyt jo valmiiksi :-D 

N40+

Vierailija
108/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kommentoitu paljon sitä miksen nosta kissaa pöydälle ja puhu suoraan. Tässä on sellainen tausta, että mies on aiemmin ollut suhteessa jossa mustasukkaisuus on ollut iso ongelma ja suhde oli muutenkin riitaisa. Olen huomannut, että ehkä tuostakin johtuen hänen on vaikea sietää mitään "hankaluutta". Nyt kun asiaa mietin, tajuan olevani aika varovainen sen suhteen etten aiheuttaisi ristiriitoja. Meillä on käynyt aika usein niin, että jos yritän puhua jostain häiritsevästä asiasta niin se äityy helposti paljon isommaksi konfliktiksi kuin alun perin oli tarkoitus ja mulle jää lopulta olo, että olen liian vaikea tai teen ongelmia turhasta.

Pari kertaa olen ottanut puheeksi tämän asian liittyen tuohon naiseen. Ensimmäisellä kerralla ihan asiallisesti kysyin heidän viestittelystään. En syyllistänyt enkä mitään. Tottakai varmasti mies minusta näki sen, että asia tuntuu pahalta eli täysin neutraali en varmasti ollut. Mutta tuosta tuli iso konflikti jossa mies vaahtosi ettei jaksa enää mustasukkaisia naisia, ei auttanut vaikka yritin selittää etten halua riitaa vaan ainoastaan puhua ja ilmaista itseäni. Toisella kertaa yhdessä tilanteessa kommentoin, että heidän yhteydenpitonsa vaikuttaa melko tiiviiltä. Jälleen kerran en syyllistänyt, mutta varmasti paha olo näkyi ulospäin. Nyt ei seurannut konfliktia, mutta mies kommentoi jotain siitä että kaveri välillä laittaa viestejä, alkaako taas mustasukkaisuus. Asia jäi siihen. Eli koen ettemme ole saaneet asiasta aikaan avointa keskustelua. Minulle riittäisi se, että hän kuuntelisi ja ymmärtäisi tunteeni, mutta hän ottaa ne syyllistämisenä. Ja minä olen mustasukkainen. No tottahan se on! Olen minä mustasukkainen ja tunnen pelkoa, mutta asian voisi ratkaista keskustelulla. Kun se ei onnistu, niin pelkään jossain vaiheessa pahan olon vyöryvän yli äyräiden.

Myönnän kyllä, että minulla on omat epävarmuuteni ja voin kokea tarpeetonta pelkoa tilanteissa joissa sille ei ole tarvetta. Mutta tätä ei auta yhtään se, jos en saa ilmaista itseäni ilman että joudun pelkäämään olevani vaivaksi. Ap

Ymmärrän pointtisi, olen elänyt vähän vastaavassa tilanteessa. Nyt taitaa tilanne olla se, että laittaisin ukon vaihtoon. Tai sitten joudut sietämään tuota epävarmuutta ja miehen puolelta sinun tunteiden mitätöintiä. En edes kyselisi, vaan sanoisin ettei tämmönen oo mua varten, jos ei kiinnosta yrittää, olkoon.

Vierailija
109/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuolla perusteella vielä mitään seksuaalista tuossa ole. Täytyis nähdä se kokonaistilanne.

Yhteiset juhlat, joissa oletettavasti paljonkin kenties porukkaa, ja nainen toistuvasti hakeutuu saman varatun miehen seuraan ja hivelee kättä ja kiehnäilee ympärillä. En ymmärtäis vaikka juhlisivat kolmisinkin vaan, ja kaverukset jutustelisivat koko illan keskenään, ap:n tarjoillessa yksinään "kaveripariskunnalle".

Miksi ei hakeudu tasapuolisesti muiden miesten seuraan tai juttele kaikkien kanssa? Selvä tapaushan tämä on.

Ihan perussääntö se että jos paikalla on miespuolinen henkilö, ja tämän naisystävä, niin naisen kanssa juttelen naisena itsekin enemmän kuin miehensä kanssa. Lisäksi tämän naisen miehen kanssa ei lähdetä vaikka yhdessä "sauhuille" jatkuvasti, mikäli siis polttaa, tai muuhun toimintaan kysellä sitä varattua miestä, että tule seurakseni lisäämään puita saunaan tms. 

Tämä koskee myös sitä jos tämä mies on minun varsinainen kaverini, ja  tämä nainen hänen naisystävänsä. 

Tää on muuten kamalaa mutta totta. Seurueen naiset kimpaantuu heti, jos miehensä juttelee useamman lauseen tai pidempään toiselle naiselle. Näkee silmistä että pinna kiristyy ja savu alkaa nousta korvista. 😅 Tekee aina mieli sanoa, että voi helvetti kato nyt tuota ukkoas, en minä sitä mihinkään ole viemässä, kunhan keskustelen kuten kaikkien muidenkin kanssa. Sitten on pakko alkaa juttelemaan naiselle tai ottamaan häntä väkisin mukaan keskusteluun, että mitä mieltä Marja-Liisa tai Niina-Anniina on tästä ja tästä, ja jo suuttuneen rouvashenkilön kanssa se on melkoisen huvittavaa. 😅 Joka kerta koitan vaan livetä keskusteluista varattujen miesten kanssa juhlissa yms, ja toivon että eivät huomioi mua mitenkään. Mulla on miehiä paljon kavereina, johtuen työstä ja harrastuksista, ja olen samalla aaltopituudella helposti heidän kanssa, kun puhutaan muustakin kun sisustuksesta ja marimekosta. Mutta olen oppinut tunnistamaan tilanteet, milloin juttua ei kannata jatkaa sekuntiakaan pidemmälle. 😅

Jotenkin mulle tulee näistä nyt mieleen, että luulette liikaa itsestänne tai sitten pyöritte vaan kummallisissa porukoissa

Vierailija
110/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies saa tietenkin bileissä jutella naisten kanssa ja onkin varsin tykätty tyyppi ja tykkää olla keskipisteenä - samoin kuin minäkin. MUTTA jos tilanne olisi tuommoinen niin mä vetäisin ihan vitunmoiset kilarit silläkin uhalla, että saan hullun mustasukkaisen ämmän maineen. Todellakin pitäisin oman reviirini. Jos oma mies viihtyisi jonkun toisen kanssa ja tekisin sen kanssa juttuja mitä ei tee mun kanssa niin se olisi moido. Mä tiedän oman arvoni ja mun kanssa ei leikitä.

Tällaista ei ole koskaan tullut vastaan mutta oon strategiani miettinyt jo valmiiksi :-D 

N40+

Kilarit vetämällä miehen syyttelyt mustasukkaisesta hullusta alleviivaa sen että olet hullu. Mutta tosiaan näemmä tiedät oman arvosi ja sun kanssa ei leikitä. 😅 Itse poistuisin paikalta miehen ja mielellään muiden huomaamatta, pitäisin radiohiljaisuutta, hakisin kamat kotoa ja se olis siinä.

Vierailija
111/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kertoa tämä mutta miehesi aivan taatusti on tilanteen tasalla ja ymmärtää mistä on kyse, mutta tahtoo pitää vaihtoehdot avoinna niin leikkii tyhmää. Nähty monet kerrat. 

Vierailija
112/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on paljon enemmän miehiä tuttuina ja kavereina kuin naisia, mutta lainaamasi kirjoitus on kyllä ihan vain hyviä käytöstapoja ja muiden huomioonottamista, kuin mitään "kamalaa". 

En ihmettele jos saat pitkiä katseita kun jo tekstistäsi tulee ilmi ettet oikein arvosta kanssaihmisiä, vaan naureskelet heille etkä halua viettää aikaa edes juhlissa kuin ihan vain itselle tuttujen miesten kanssa. Juhlien etikettiin kuuluu seurustelu kaikkien kanssa, se on kunnioittavaa juhlakalua ja hänen järjestämiään juhlia kohtaan. Varsinkin jos olet itse kutsujana, niin en yhtään ihmettele muiden käytöstä sinua kohtaan, jos olet kutsunut sinne vain naisia statistiksi katselemaan miten sinä seurustelet vain heidän miestensä kanssa.

Vierailija
113/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varman suoraan kertoisin mitä mieltä olen asiasta suoraan miehelle. Jos ei muka näkis ongelmaa, niin kysyisin milloin "pertsa" (eli joku miehen läheinen mieskaveri) viimeksi silitteli hänen kättään. Tai jossain illanvietossa jossa ko. hipelöivä nainen taas miestä koskettelisi ja mukana ois myös joku miespuolinen kaverinsa niin varmaan sanoisin jotai kuivaa kuten "Pertsa jää nyt ihan ilman ystävyyden osoituksia" 😂😂 tai tunkisin vaan miehen ja ämmän väliin ahterini 🙄 no ei en tiiä. oikeastihan jos asia vaivaa ja keskustelu ei auta eikä miestä oikeasti kiinnostais naisensa epämukavuus niin alkaisin harkita suhteen vakavuutta. Kontrolloida ja kieltää ei tarvii ja toisten käytökseen ei voi kauheasti tiettyä pistettä enemmän vaikuttaa. Omaan käytökseen taas voi ja jaloillaab voi myös "äänestää" jos perus puhuminen ei auta. Ite en tollasta kattelis ja mies tietää sen vaikka vääntää välillä vastaankin. aina asiat kuitenkin on puhumalla ratkenneet.

Vierailija
114/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko mielestänne mustasukkaisuutta olla kahta tyyppiä? Toinen sitä negatiivista ja rajoittavaa, toinen ehkä enemmän rakkaudesta kumpuavaa huolestuneisuutta siitä, että joku pyrkisi sen tärkeän ihmissuhteen kahdenkeskiselle alueelle ?

Voiko olla mustasukkainen ihmisestä josta ei välitä ?

Vierailija
115/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin mulle tulee näistä nyt mieleen, että luulette liikaa itsestänne tai sitten pyöritte vaan kummallisissa porukoissa

Veikkaan jälkimmäistä. Välillä tuntuu, että mitä paremmin ihmisiin tutustuu, kaikenlaisia kummallisia puolia heistä ilmenee. Huoh. Enkä todella usko, että miehillä olisi mitään tarkoitusperiä, mutta naiset ovat järkyttävän omistushaluisia ja puhuessaankin joka käänteessä korostavat, mieheni mussukkani puolisoni ja kertovat asioita joita kukaan ei haluaisi kuulla, ikään kuin alleviivataan sitä yhdessäoloa ja parisuhdetta jollekin puolitutulle ihmiselle. Siis anteeksi mitä. Eikö tuollainen käytös kieli epävarmuudesta jos mikä.

Vierailija
116/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko miehesi on tuntenut ex-työkaverinaisen, ap? Tunsiko jo exänsä aikana ja tästä tuli heillekkinriitaa? Jos tunsi miehelläsi on peiliin katsomisen paikka. Ja jos nainen yrittää tahallaan ärsyttää kaikkia miehen omia kumpaneita niin selvästi haluaisi miehen itselleen ja kilpailijan pois.

Vierailija
117/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli kerran tilanne jossa ex-miehen naispuolinen työkaveri silitti mieheni käsivartta baarissa. Näin tilanteen ja tulistuin täysin. Tönin naista ja huusin täysillä pitämään näpit irti miehestäni. Mitä tästä seurasi?Exäni suuttui minulle. Puolustin vain reviiriäni. Mitä nainen voi tehdä tuossa tilanteessa? Katsella vierestä vittuuntuneena? Kyllähän mies vetäisi hivelijä miestä turpaan jos olisi sama toisin päin. Jos puutut, olet drama queen jos et sua ei kiinnosta?😂

Weee tee

Jossain muualla tuota kutsutaan temperamentiksi, mutta Suomessa on oltava kultivoitunut ja niiiin sivistyneen pönöttävä. Kotona sitten kenties irrotellaan, mutta mitä väliä, kunhan on kulissit kunnossa. 

Jänniä nämä "akateemiset piirit", kun ollaan vuosia muka niin helvetin onnellisessa liitossa, vaikka on molemmilla jopa omat rakastajat. Mutta kun se yhteinen omaisuus, ja mitäköhän kaikki sukulaiset ja ystävätkin ajattelee jos me erotaan, kun ollaan koko elämä valehdeltu, että onni kukoistaa...

Voiha tämä, niin tämä. Järki käteen, kaikki näkee ja tietää jo mitä sen kulissin takana on.

Vierailija
118/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oh, pick me! Et tainnut ymmärtää lainaamasi kirjoittajan pointtia. Hyvä, kun korostat vielä olevasti miesten kanssa samalla aaltopituudella, kun nsiset vaan puhuu Marimekosta ja sisustuksesta. Voi v***u.

Vierailija
119/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se elämä on, ei meillä himosuoni katkea, vaikka saman katon alle muutetaan. Anna olla, kyllä se ajan kanssa laimenee tai sitten tapahtuu jotain, mutta sellaista elämä on. Jos vaadit pikaisesti toimia, saattaa olla, että lopputulos ei ole toivomasi. On täysin miehestäsi riippuvaa, miten asia etenee. Et voi pakottaa häntä tai naista ruotuun tai käskeä lopettamasta tunteita.  

Mä en kyllä mistään käden silittelystä vielä vetäisi mitään johtopäätöksiä. Tai ainakaan järkyttyisi, vaikka se nainen olisikin ihastunut mieheen, ei se tarkoita, että mies odottaa mahdollisuutta. Joko sitä kemiaa on tai ei. 

Vierailija
120/175 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan varma ettei mies yhtään tajua tilannetta?

Kuulostaa kyllä siltä, että mies todellakin tajuaa tilanteen. Ei vaan halua päästää siitä irti.

Pakkohan tuollainen on huomata ja tehdä siitä omat johtopäätöksensä. Siis miehen.

Ja koska tilanne on jo noin jatkuvaa, on selvää että on hyvät mahdollisuudet, että homma vakavoituu. nainen korottaa panoksia, kun huomaa, että ei koe vastustustakaan.

Ihan eri asia olisi, jos sen yhden kerran nainen ois ottanut vaikka jopa kaulasta kiinni kaikkien edessä pikku hiprakassa ja sanonut kuinka hyvä ystävä mies on tai jotain vastaavaa. Mutta tuo on jo liiallista ja kertoo naisen ajatuksista. Ja ne eivät nyt oikeasti ole päivänvalon kestävät. Hyi olkoon.

Mulla oli sellainen naisystävä aikoinaan, että baarissa kuiskasi korvaani, kuinka saa mieheni yhdellä sormen napsautuksella. Olin ihan että what???? Toisti sen vielä, että varmasti kuulen. Mieheni kuuli sen sitten  myös. Ei silloin puhunut mitään, mutta kotona kertoi, että meinasi oksentaa. Siihen loppui ystävyys.

Mä taas uskon että mies ei välttämättä oikeasti ole huomannut tai tajunnut. Tuosta tilanteesta mitä ap kuvaili päättelisin niin, että toinen nainen tosiaan on kiinnostunut (koska ap:n vaisto sanoo niin ja tuollaiset asiat yleensä huomaa). Se miten nainen tuo kiinnostuksensa esiin on kuitenkin aika hienovaraista, jos on humalassa hivellyt miehen kättä ja ollut läheinen. Suomessa harrastetaan toisen ihmisen koskettamista aika vähän, mutta humalassa tilanne on toinen. Kyllä on itsekin tullut halailtua työkavereita pikkujouluissa ja rikottua sitä työpaikalla vallitsevaa koskemattomuutta. Jos mies on itsekin juonut, niin ei hän välttämättä tajua että tällä naisella voisi olla muutakin mielessä kuin ystävyys. Tai sitten hän ajattelee sen korkeintaan kevyeksi ystävien väliseksi flirtiksi, joka ei kuitenkaan tule johtamaan koskaan sen pidemmälle.

Ap:lle sanoisin, että tilanne ei mielestäni vaikuta hirveän vakavalta. Jos tämä toinen nainen on kiinnostunut, muttei ole vuosiin sitä kertonut miehellesi, niin hän ei ehkä suunnittele vievänsä miestäsi sinulta. Ja onko se sinulle edes uhka jos mies ei vaikuta myös kiinnostuneelta? On myös mahdollista että nainen on flirtti tapaus, eikä ajattele kosketusta niin isona asiana kuin sinä. Itse esimerkiksi en pidä koskettamista kovin vakavana, suutelusta eteenpäin on sitten isompi juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi