Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen hyvä ystävä lähentelee, kerronko, ja jos niin kenelle? Vai olenko hiljaa kuten tähän asti.

apunapapppiko
02.09.2021 |

Näitä on tapahtunut n.6 kertaa, eli kerran vuoteen yhdessäoloaikanamme. En näe ystävää koskaan ilman miestäni, emmekä ole siis missään tekemisissä toistemme kanssa, vaikka tulemmekin hyvin toimeen. Humalluttuaan tuo miehen ystävä kuitenkin alkaa lähentelemään, eli tulee aivan kiinni istumaan, saattaa suukottaa. Ei lääpi kuitenkaan tms. Mieheni on paikalla näissä tilanteissa, mutta on ehkä juuri mennyt vessaan, ja edellisellä kerralla kun miehen ystävä yritti suudella minua suulle, ja käänsin pääni pois, niin ystävä kertoi itse asiasta nauraen miehelleni.
Olen sanonut kyllä että ystäväsi hakeutuu aika lähelle, mutta mieheni ei oikein sano siihen mitään muuta kuin että joo se näytti ottavan taas vähän liikaa,
Pitäisikö tässä nyt odotella että jotain "vakavaa" tapahtuu, ja hyväksyä vain että ystävä on tuollainen humalluttuaan, kun oikeastaan en haluaisi heidän välejään, tai ystävän ja vaimonsa välejä mitenkään sotkea, kun "mitään" ei kuitenkaan ole tapahtunut. Eikä siis tapahdukaan, mutta vakavalla tarkoitan sitä että oikeasti kävisi esim. kiinni tms.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät suusi kiinni mutta lähentelyn tapahtuessa irtaudut tilanteesta. Mua on kavereiden ja jopa siskojen miesystävät lähennelleet ja jopa minulla on sen verran järkeä päässä että olen tajunnut olla kertomatta. Kun kaveri on rakastunut hän ei usko toisen pystyvän tekemään mitään väärää. Hänen silmissään sinä olet syyllinen ja houkutellut sitä tahmanäppiä jotenkin. Nämä klähmijät klähmivät muitakin ja jäävät siitä lopulta kiinni. Tämä on nähty.

Vierailija
62/82 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ystävä mies vai nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka itse reagoit näihin lähentely yrityksiin? Järkevä ihminen kyllä lopettaa kun tarpeeksi tiukasti ärähtää.

Niinpä, mutta ilmeisesti tämä tyyppi kuuluu kategoriaan kusipää. Niihin ei tehoa muu kuin nuijanukutus.

Parasta olisi sanoa omalle ukolle, että kertoo kun ko. kusipää on tulossa kylään. Häipyy itse siksi aikaa vaikka kaukaisimpaan soittoruokalaan aikaa viettämään. Ehkäpä se oma kovakalloinen ukko alkaa sitten ymmärtää mistä on kysymys.

Vierailija
64/82 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poli Trukki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka itse reagoit näihin lähentely yrityksiin? Järkevä ihminen kyllä lopettaa kun tarpeeksi tiukasti ärähtää.

Niinpä, mutta ilmeisesti tämä tyyppi kuuluu kategoriaan kusipää. Niihin ei tehoa muu kuin nuijanukutus.

Parasta olisi sanoa omalle ukolle, että kertoo kun ko. kusipää on tulossa kylään. Häipyy itse siksi aikaa vaikka kaukaisimpaan soittoruokalaan aikaa viettämään. Ehkäpä se oma kovakalloinen ukko alkaa sitten ymmärtää mistä on kysymys.

Ei ole tämä mieheni ystävä kylläkään mikään kusipää. Hän on oikein mukava ihminen, ja mieheni parhaita ystäviä. Ja on miespuolinen ystävä, luulin että tämä oli tullut selväksi.

ap

Vierailija
65/82 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuollainen on tosi kypsää ja lose-lose - tilanne ap:lle. Jos ap ei tee mitään, niin hän on myötävaikuttamassa siihen että ap:n mies ja lähentelijän vaimo joutuu henkisesti aisurin rooliin. Ja jos ap ärähtää lähentelijälle, niin sitten on tunnelman pilaaja ja kiilaa lyömässä kaverusten väliin.

Kiitos paljon. Sanoit muutamassa lauseessa sen mitä tarkoitan. Lisäksi en ole varma, tai en usko, tai en tiedä kun en tätä ystävää niin hyvin tosiaan tunne, että onko ystävä aina tuollainen ja kaikille, jolloin kaiken voi laittaa hänen luonteensa piikkiin. 

ap

Kysy tätä asiaa mieheltäsi ja vaikka myös tämän miehen vaimolta. Muotoilet kysymyksen hieman kepeäksi. Näin saat sanottua ääneen että asia sinua ihmetyttää ja voitte keskustella siitä. Tyylin:” Onko Pera aina ollut tuollainen innokas halailija? En ole tuollaiseen aikaisemmin törmännytkään, enkä nyt ihan tiedä miten siihen pitäisi suhtautua? Eikö sinua/ teitä yhtään häiritse? Vaikka onhan se kai kivaa vaihtelua suomalaiseen jäykistelyyn :).”

Vierailija
66/82 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nostaisi meteliä, vaan olisin niin kuin mitään ei tapahtuisikaan. Jos joku kyselisi jotain, mies tai tän kaverin vaimo, niin sanoisin että en ole itse tuollaista huomannutkaan!!

Vierailija
67/82 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on poikia.

Vierailija
68/82 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyhän mieheltäsi onko tällä pariskunnalla ollut jotain parisuhdeongelmia tuon ystävän käytöksen vuoksi? Eiköhän se kerro jo jotain. Jos on ollut ongelmia, niin voit olla varma että tämä ystävä on monelle samanlainen huomionosoittelija, ja jos ei ole ollut, niin ehkä tämä ystävä pitää sinnusta jotenkin erityisen paljon??

Vierailija
69/82 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyisin etäällä, ja perääntyisin aina kun mies lähestyy, väistäisin kaikki kosketteluyritykset. Sanoisin myös tarvittaessa ääneen etten tykkää tuollaisesta halailusta ja pussailusta. Kysyisin myös suoraan mieheltäni, että eikö hän huomaa mitä kaverinsa tekee, ja miksi ei yhtään puutu asiaan.

Jossain vaiheessa kieltäytyisin tapaamisista mikäli sana ei tehoaisi.

Minusta aika kuvaavaa on, jos mies pistää uutta likistelyvaihdetta silmään silloin kun ap:n mies on pois näköpiiristä. Jos olisi ns. puhtaat jauhot pussissa, niin sitten kaikki tapahtuisi puolisoiden nähden, ja käytöksen voisi pistää sen piikkiin, että tyyppi nyt vaan on jokin hönö, joka ei ymmärrä sopivan käytöksen rajoja.

Minä pidän halaamisesta, mutta voi elämä että tuollainen puolison kaveri olisi ahdistava, kilahtaisin varmaan jossain vaiheessa täysin.

Vierailija
70/82 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistava mies!

Vierailija
71/82 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit äiti ja joku mies tekisi tyttärellesi noin? Miten toimisit tai miten toivoisit toimittavan?

Sinä

Olet imarreltu huomiosta.

Miksi et tee selväksi, että nyt riitti tätä peliä?

Koetko olevasi jotenkin syyllinen tuohon?

Et ole.

Mies käyttäytyy huonosti. Hän ei kunnioita sinua eikä vaimoaan.

Olisiko niin, että nyt tili se raja ja pistät stopin?

Suosittelen sitä. Ole hyvä johtaja omassa elämässäsi.

Vierailija
72/82 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin eilen illalla miehelle. Vähän ihmetteli muttei ollut moksiskaan noin muuten saati että olisi syytellyt ketään. Sovittiin yhdessä että suhtaudutaan tapahtuneeseen ja ystävään kuten ennenkin, ja jos oikeasti tulee jotain "isompaa", niin omalla arviollani toimin sitten ja mies luottaa tähän täysin. Eli kaikki hyvin, ja onneksi kerroin :)

ap

Vierailija
73/82 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin eilen illalla miehelle. Vähän ihmetteli muttei ollut moksiskaan noin muuten saati että olisi syytellyt ketään. Sovittiin yhdessä että suhtaudutaan tapahtuneeseen ja ystävään kuten ennenkin, ja jos oikeasti tulee jotain "isompaa", niin omalla arviollani toimin sitten ja mies luottaa tähän täysin. Eli kaikki hyvin, ja onneksi kerroin :)

ap

Miksi ihmeessä te sitten olette aina humalassa? Tiesittekö että iltaa voi viettää ilmankin alkoholia? Jos joku muuttuu epämiellyttäväksi humalassa, niin eihän tuossa ole mitään järkeä

Vierailija
74/82 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo asia lopulta kuulu kenellekään muulle kuin sinulle ja tuolle miehelle. Vaikka se olisi ok omalle miehellesi ja tuon kaverin vaimolle, niin eihän he voi päättää sinun koskemattomuudestasi.

Itsellä on kaveripiirissä myös vähän samankaltainen mies. Ei sitä kukaan muu mies minään uhkana pidä eikä sitä varmasti olekaan. Joskus halaa minuakin eikä siinä mitään, mutta poskipusut ja sylissä istumisen sun muut torppaan ystävällisesti mutta napakasti vähän huumorinkin varjolla tyyliin "No niin, Matti voikin sitten siirtyä ihan omalle tuolille ettei koko penkki hajoa alta" jne.

Aiemmista viesteistäsi päätellen miehesi tietää. Eikös se miehesi kaveri itse kertonut suullepussausytityksestään? Ja miksi et voisi kysyä jos asia sinua vaivaa?

Minä en koe että henkilökohtaisia rajojani tässä nyt vakavasti rikotaan, eikä minua haittaa tämä ystävän toiminta. Mietin vain että haittaako vaimoa tai miestäni, ja hehän eivät tiedä asiasta jos en kerro. Eli pitäisikö kertoa vai ei, on ikävää jos homma kaatuu kuitenkin minun niskaani tavalla tai toisella.

ap

Vierailija
75/82 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama ongelma suhteen parin ensimmäisen vuoden aikana. Yksi miehen ystävä aina nähdessämme lähenteli, kosketteli, esitteli minut tyttöystävänään ihmisille, kertoi että olisipa tavannut minut ensin, kerran jopa yritti suudella.

Kerroin tästä miehelleni vähän varovasti, vaikka mielestäni se oli niin päivänselvää että pakkohan hänen oli ollut se jo huomata. Mies oli vähän vaikeana, ei oikein halunnut uskoa ja pisti koko homman vitsailun piikkiin. En muista mikä oli lopulta se viimeinen niitti, jonka jälkeen mies sanoi että kyllä se kaveri taitaa oikeasti olla minuun ihastunut.

Tämä ei heidän väleihinsä vaikuttanut eikä mies ikinä mitenkään karsinoinut minua vaan luotti aina siihen, etten tee mitään. Siinä se toisen ihastuskin karisi matkalla.

Vierailija
76/82 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette humalassa??!!

Emme olleet eilen humalassa, missä niin luki? Sille miten miehen ystävä alkoholia käyttää emme tietenkään mitään voi.

Vierailija
77/82 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme olleet eilen humalassa, missä niin luki? Sille miten miehen ystävä alkoholia käyttää emme tietenkään mitään voi.

Eli miehen kaveri tulee teille viettämään iltaa ja humaltuu yksinään alkoholia kiskoen? Kuulostaa melko oudolta. Ei meille ainakaan kukaan tule yksinään kännäämään.

Vierailija
78/82 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat on poikia.

Avauksessa ei mainittu ystävän sukupuolta.

Vierailija
79/82 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miehen kaveri tulee teille viettämään iltaa ja humaltuu yksinään alkoholia kiskoen? Kuulostaa melko oudolta. Ei meille ainakaan kukaan tule yksinään kännäämään.

On myös sanottu että tuota tapahtuu kerran vuodessa. Sepäs kuulostaakin tosi rajulta kännäämiseltä :D

Hyvä ap jos asia selvisi ilman sen kummempia kommervenkkejä!

T kakkossivun kommentoija

Vierailija
80/82 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojat on poikia.

Avauksessa ei mainittu ystävän sukupuolta.

On sanottu että on mies, ei aloituksesssa välttis, mutta kerrottu se on .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan