Miehen hyvä ystävä lähentelee, kerronko, ja jos niin kenelle? Vai olenko hiljaa kuten tähän asti.
Näitä on tapahtunut n.6 kertaa, eli kerran vuoteen yhdessäoloaikanamme. En näe ystävää koskaan ilman miestäni, emmekä ole siis missään tekemisissä toistemme kanssa, vaikka tulemmekin hyvin toimeen. Humalluttuaan tuo miehen ystävä kuitenkin alkaa lähentelemään, eli tulee aivan kiinni istumaan, saattaa suukottaa. Ei lääpi kuitenkaan tms. Mieheni on paikalla näissä tilanteissa, mutta on ehkä juuri mennyt vessaan, ja edellisellä kerralla kun miehen ystävä yritti suudella minua suulle, ja käänsin pääni pois, niin ystävä kertoi itse asiasta nauraen miehelleni.
Olen sanonut kyllä että ystäväsi hakeutuu aika lähelle, mutta mieheni ei oikein sano siihen mitään muuta kuin että joo se näytti ottavan taas vähän liikaa,
Pitäisikö tässä nyt odotella että jotain "vakavaa" tapahtuu, ja hyväksyä vain että ystävä on tuollainen humalluttuaan, kun oikeastaan en haluaisi heidän välejään, tai ystävän ja vaimonsa välejä mitenkään sotkea, kun "mitään" ei kuitenkaan ole tapahtunut. Eikä siis tapahdukaan, mutta vakavalla tarkoitan sitä että oikeasti kävisi esim. kiinni tms.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Pidät suusi kiinni mutta lähentelyn tapahtuessa irtaudut tilanteesta. Mua on kavereiden ja jopa siskojen miesystävät lähennelleet ja jopa minulla on sen verran järkeä päässä että olen tajunnut olla kertomatta. Kun kaveri on rakastunut hän ei usko toisen pystyvän tekemään mitään väärää. Hänen silmissään sinä olet syyllinen ja houkutellut sitä tahmanäppiä jotenkin. Nämä klähmijät klähmivät muitakin ja jäävät siitä lopulta kiinni. Tämä on nähty.
Tarkoitatko, että että mies on niin rakastunut miesystäväänsä ettei voi uskoa hänen tekevän mitään väärää? 🤣
Ehkä ihan hyvä, että tuossa vaiheessa suhde vaimoon päättyy.
Turhauttavaa, kun pitäisi lukea koko ketju läpi ennen kommentointia, kun edes näin oleellisia asioita ei viitsitä laittaa avauksiin.