Miehen hyvä ystävä lähentelee, kerronko, ja jos niin kenelle? Vai olenko hiljaa kuten tähän asti.
Näitä on tapahtunut n.6 kertaa, eli kerran vuoteen yhdessäoloaikanamme. En näe ystävää koskaan ilman miestäni, emmekä ole siis missään tekemisissä toistemme kanssa, vaikka tulemmekin hyvin toimeen. Humalluttuaan tuo miehen ystävä kuitenkin alkaa lähentelemään, eli tulee aivan kiinni istumaan, saattaa suukottaa. Ei lääpi kuitenkaan tms. Mieheni on paikalla näissä tilanteissa, mutta on ehkä juuri mennyt vessaan, ja edellisellä kerralla kun miehen ystävä yritti suudella minua suulle, ja käänsin pääni pois, niin ystävä kertoi itse asiasta nauraen miehelleni.
Olen sanonut kyllä että ystäväsi hakeutuu aika lähelle, mutta mieheni ei oikein sano siihen mitään muuta kuin että joo se näytti ottavan taas vähän liikaa,
Pitäisikö tässä nyt odotella että jotain "vakavaa" tapahtuu, ja hyväksyä vain että ystävä on tuollainen humalluttuaan, kun oikeastaan en haluaisi heidän välejään, tai ystävän ja vaimonsa välejä mitenkään sotkea, kun "mitään" ei kuitenkaan ole tapahtunut. Eikä siis tapahdukaan, mutta vakavalla tarkoitan sitä että oikeasti kävisi esim. kiinni tms.
Kommentit (82)
Kerro sekä miehellesi että ahdistelijalle, että et halua lähentelyä.
Ei kannata enää viettää aikaa miehen kaverin seurassa.
Sitä tässä vähän kartoitankin että sanonko omalle miehelleni että ystävänsä on tuollainen(olen kyllä jo sanonut, joten jotenkin päättelen ettei miestä tämä haittaa) , vai sanonko tälle ystävälle että älä istu vierelleni sohvalle, vaan istutko tuohon tuoliin mieluummin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä päätät sinun rajoistasi, ei kukaan muu. Minun kotiini ei tule yhtään lääppijää.
Hienosti luettu :D Ap nimen omaan sanoo ettei tyyppi lääpi :D
Jotkut ovat maisteissa tuollaisia. Ehkä miehes tietää tämän, ja kaverin vaimokin varmaan. Antaisin olla jos asia ei häiritse minua itseäni, ja jos häiritsee, niin sanoisin asiasta.
Palstamammojen luetun ymmärtäminen ei ole kaksista ja vihakiihkossa lähes olematonta.
Sinuako saa ihan kuka tahansa pussata ilman sinun lupaa?
Kysymys oli nyt lääppimisestä, ja aloittaja kirjoitti ilmiselvästi, ettei lääppimistä ole tapahtunut. Oletko täysi pölvästi?
Sinua siis saa pussailla ihan vapaasti kuka tahansa, koska se ei ole lääppimistä. Kiva tietää. Pusi pusi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata enää viettää aikaa miehen kaverin seurassa.
Aikaa vietetään yhdessä sen kerran vuodessa. Periaatteessa minua ei haittaa ystävän käytös, jos se on kaikille ok, mutta kun en voi tietää että onko se ok kaikille jos en kysy. Ja tuntuisi tyhmältä kysyä tuollaista.
ap
Vierailija kirjoitti:
Sitä tässä vähän kartoitankin että sanonko omalle miehelleni että ystävänsä on tuollainen(olen kyllä jo sanonut, joten jotenkin päättelen ettei miestä tämä haittaa) , vai sanonko tälle ystävälle että älä istu vierelleni sohvalle, vaan istutko tuohon tuoliin mieluummin.
Miksi sun viereen ei saa istua sohvalle? Onko istuminen lähettelyä?
Vierailija kirjoitti:
No miksi ihmeessä sinä puhuisit asiasta kenenkään muun kuin sen kanssa, jota asia koskee? Mikä ihmeen tarve joillakin mammoilla on tehdä asioista mahdollisimman hankalia?
Vierailija kirjoitti:
Sano kummallekin. Jatkossa istu niin, ettei pölvästi pääse viereen. Sinuna lähtisin kokonaan pois paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata enää viettää aikaa miehen kaverin seurassa.Aikaa vietetään yhdessä sen kerran vuodessa. Periaatteessa minua ei haittaa ystävän käytös, jos se on kaikille ok, mutta kun en voi tietää että onko se ok kaikille jos en kysy. Ja tuntuisi tyhmältä kysyä tuollaista.
ap
Jos se ei ole ok se jolle se ei sitä ole ottakoot asian puheeksi. Jotenkin kuitenkin tuntuu että tuo käytös ei sinusta ole ok.
Vierailija kirjoitti:
Istu itse siihen tuoliin, niin ei kukaan istu viereen. Sohvalle istuminen voidaan käsittää kutsuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä päätät sinun rajoistasi, ei kukaan muu. Minun kotiini ei tule yhtään lääppijää.
Jotkut ovat maisteissa tuollaisia. Ehkä miehes tietää tämän, ja kaverin vaimokin varmaan. Antaisin olla jos asia ei häiritse minua itseäni, ja jos häiritsee, niin sanoisin asiasta.
Palstamammojen luetun ymmärtäminen ei ole kaksista ja vihakiihkossa lähes olematonta.
Tuollainen lääppiminen on vastenmielistä. Jokaisella on oikeus koskemattomuuteen.
Luitko aloituksen? Aloittaja kertoi, ettei lääppimistä ole tapahtunut.
Aloittajan kirjoitus on ristiriitainen. Jos yrittää suudella ja tunkee lähelle niin se on todellakin lääppimistä vaikka olis kädet taskussa koko ajan.
T. Eri kuin tuo jolle vastasit
Ei ole lääppimistä. Sen sijaan on lähentelyä ja tungettelua, mutta ei lääppimistä.
No siis, jos mies halailee ja jakelee poskipusuja kaikille, niin ei se ole semmoista lähentelyä kuin kaikki tässä ajattelevat. Sopimatonta se on siinä vaiheessa jos vastaanottaja ei sitä halua ja sanoo siitä, mutta toinen vain jatkaa.
Lähentely ja lääppiminen on seksuaalissävytteistä toimintaa, jossa kouritaan toista ja ehdotellaan seksiä yms. mutta käsittääkseni siitä ei ole nyt kysymys.
Jos et pidä kaverin toiminnasta, niin sinun täytyy sanoa siitä kaverille, ja esim. nostaa käsi eteen aina kun tyyppi lähestyy. Minä sanoisin myös miehelle, että en tykkää siitä että kaverinsa koskee minuun missään tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä se pointti juuri onkin, kun siinä ei ole periaatteessa mitään vikaa, ja istun usein eri henkilöiden kanssa sohvalla. Tämä ystävä vain aina tulee ihan kiinni istumaan, ja jos meneekin kauemmas, niin kohta on taas reidet vastakkain. Ja tulee aina minun viereeni itsumaan koska olen hänen mielestään niin mahtava tyyppi, ja sanoo aina tämän ääneen kaikille paikallaolijoille, eli kaikki tapahtuu avoimesti, paitsi tuo viimeisin suulle pussaamisyritys, josta itse nauraen kertoi miehelleni. Halaamisessakaan ei ole mitään vikaa, ja voin halata kaikkia meillä käyviä ihmisiä, mutta tämä ystävä saattaa halata useita kertoja tunnin aikana ja pitkään, ja kehua samalla, ja lopuksi suukottaa poskelle.
En ole tottunut tällaiseen, eikä kenenkään toisen kanssa ole tällaista kuin tämän yhden kanssa. Niin en ihan oikeasti nyt tiedä oikein mitä tekisin vai tekisinkö mitään. En haluaisia että lopputulos kaatuu minun viakseni, kun en kerran mitään ole tehnytkään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys oli nyt lääppimisestä, ja aloittaja kirjoitti ilmiselvästi, ettei lääppimistä ole tapahtunut. Oletko täysi pölvästi?
Sinua siis saa pussailla ihan vapaasti kuka tahansa, koska se ei ole lääppimistä. Kiva tietää. Pusi pusi.
Järjenjuoksusi on uskomatonta. Miten ihmeessä pystyit tekemään tuollaisen johtopäätöksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi ihmeessä sinä puhuisit asiasta kenenkään muun kuin sen kanssa, jota asia koskee? Mikä ihmeen tarve joillakin mammoilla on tehdä asioista mahdollisimman hankalia?
No mä nään tähän kyllä montakin syytä. Selkeesti ap ja ystävämies eivät tunne kovin hyvin toisiaan, kun tapaavatkin harvoin. Mitä jos ap kertoo ystävälle että älä lähentele, älä pussaile, ja istu kauempana, mutta EI sano omalle miehelle mitään, ja siten tämä ystävä kertoo miehelle, ja mies tulee ihmettelemään ap:lle asiaa. Ehkä tulee riita? Tai jos ystävä kertoo vaimolleen että ap on keksinyt tällaista hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjenjuoksusi on uskomatonta. Miten ihmeessä pystyit tekemään tuollaisen johtopäätöksen?
Et sanonut, ettei saa. Sanoit vain, että mitään lääppimistä ei ole tapahtunut vaikka mies pussailee. Etkö osaa ilmaista itseäsi selvästi?
Anna miehen kaverin sivaltaa ylä- että ala huulia mikäli tuntuu hyvältä niin vaihda parempaan. Ei siinä sen kummempaa.
Eihän tuo asia lopulta kuulu kenellekään muulle kuin sinulle ja tuolle miehelle. Vaikka se olisi ok omalle miehellesi ja tuon kaverin vaimolle, niin eihän he voi päättää sinun koskemattomuudestasi.
Itsellä on kaveripiirissä myös vähän samankaltainen mies. Ei sitä kukaan muu mies minään uhkana pidä eikä sitä varmasti olekaan. Joskus halaa minuakin eikä siinä mitään, mutta poskipusut ja sylissä istumisen sun muut torppaan ystävällisesti mutta napakasti vähän huumorinkin varjolla tyyliin "No niin, Matti voikin sitten siirtyä ihan omalle tuolille ettei koko penkki hajoa alta" jne.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo asia lopulta kuulu kenellekään muulle kuin sinulle ja tuolle miehelle. Vaikka se olisi ok omalle miehellesi ja tuon kaverin vaimolle, niin eihän he voi päättää sinun koskemattomuudestasi.
Itsellä on kaveripiirissä myös vähän samankaltainen mies. Ei sitä kukaan muu mies minään uhkana pidä eikä sitä varmasti olekaan. Joskus halaa minuakin eikä siinä mitään, mutta poskipusut ja sylissä istumisen sun muut torppaan ystävällisesti mutta napakasti vähän huumorinkin varjolla tyyliin "No niin, Matti voikin sitten siirtyä ihan omalle tuolille ettei koko penkki hajoa alta" jne.
Minä en koe että henkilökohtaisia rajojani tässä nyt vakavasti rikotaan, eikä minua haittaa tämä ystävän toiminta. Mietin vain että haittaako vaimoa tai miestäni, ja hehän eivät tiedä asiasta jos en kerro. Eli pitäisikö kertoa vai ei, on ikävää jos homma kaatuu kuitenkin minun niskaani tavalla tai toisella.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä se pointti juuri onkin, kun siinä ei ole periaatteessa mitään vikaa, ja istun usein eri henkilöiden kanssa sohvalla. Tämä ystävä vain aina tulee ihan kiinni istumaan, ja jos meneekin kauemmas, niin kohta on taas reidet vastakkain. Ja tulee aina minun viereeni itsumaan koska olen hänen mielestään niin mahtava tyyppi, ja sanoo aina tämän ääneen kaikille paikallaolijoille, eli kaikki tapahtuu avoimesti, paitsi tuo viimeisin suulle pussaamisyritys, josta itse nauraen kertoi miehelleni. Halaamisessakaan ei ole mitään vikaa, ja voin halata kaikkia meillä käyviä ihmisiä, mutta tämä ystävä saattaa halata useita kertoja tunnin aikana ja pitkään, ja kehua samalla, ja lopuksi suukottaa poskelle.
En ole tottunut tällaiseen, eikä kenenkään toisen kanssa ole tällaista kuin tämän yhden kanssa. Niin en ihan oikeasti nyt tiedä oikein mitä tekisin vai tekisinkö mitään. En haluaisia että lopputulos kaatuu minun viakseni, kun en kerran mitään ole tehnytkään.
ap
Jos tilanne menee niin sanotusti liian pitkälle ja halailua kestää sinusta liian pitkään kerrot miehelle että nyt riittää.
Meetoossa mua ihmetyttää juuri tämä että asioiden on sallittu tapahtua aikanaan, mutta yhtäkkiä vuosien kuluttua tapa onkin jollakin tavalla ollut sopimatonta ja siitä mitä tapahtui vuosia sitten kehitetään isot otsikot. Asioihin pitää puuttua heti eikä joskus vuosikymmenen kuluttua. "Kun se ja se asia tuntui minusta silloin inhottavalle."
Miksi ihmeessä kukaan haluaisi olla hiljaa siitä, että joku lähentelee, oli se sitten kuka tahansa!?