Töissä ilman meikkiä
Toimistotyö kyseessä, kamala ku nei tohtisi näyttää naamaansa kenellekkään. Oli niin kiire aamulla etten ehtinyt meikkaamaan. Meikkaatteko te töihin?
Kommentit (90)
Toimistotyö, ei pukukoodia (tänään farkut ja kauluspaita + neule kun ei pitäis olla palavereja tai mitään, työkaverin kanssa kökin huoneessamme tän päivän). Laitoin aamulla ripsiväriä.
Jos tiedossa on kokouksia tai asiakastapaamisia, niin pukeudun paremmin ja maalaan naaman kunnolla. Heti kesän jälkeen kun on vielä rusketusta niin ei ole pakottavaa tarvetta laittaa kuin ripsiväriä ja huulikiiltoa silloinkaan.
ahdistaa olla ilman meikkiä töissä.
Meikkaan joka päivä. Haluan olla edustavan näköinen.
Peitän tummat silmänaluset ja huolittelen kulmat. Olen sairaanhoitaja joten mielelläni olen neutraalin näköinen ja meikitön.
en mene ikinä töihin ilman emikkiä.
Meikkaan päivittäin. Olen ilman meikkiä ihan teinin näköinen niin ei mua oteta vakavasti ilman meikkiä työpaikassa jossa on miehiä ja mua vanhempia naisia.
Mä en koskaan meikkaa. Antakaapa vinkki, miten ne tummat silmänaluset piilotetaan? Sille voisi olla tarvetta, ainakin työhaastattelussa, jos ei muuten.
En meikkaa, joten en laita töihinkään meikkiä. Pääasia että on itse tyytyväinen, meikkaa tai ei! :)
Asiakaspalvelutyössä, en meikkaa.
Toimistotyö. Harvoin meikkaan, silloinkin ripsari ja huulikiilto.
Oon nätti ilman meikkiäkin ja heti kysellään minne oon menossa jos meikkaan töihin. Siis työkaverit.
Asiakaspalvelutyö. Meikkaan, koska ilman näytän 13-vuotiaalta pikkuPOJALTA. Jos iho olisi paremmassa kunnossa, voisin ehkä harkita meikkauksen lopettamista. Harmi vaan, kun kulmat ja ripset luonnostaan niin vaaleat ettei niitä juurikaan näe.
Tummat silmänaluset saa helposti piiloon pienellä sipaisulla valokynää. kirkastaa katseen instantly
Asiakaspalvelutyö. Iho tasaiseksi meikkipuuterilla, ripsiväriä käytän jos jaksan ja ehdin.
Kiitos, 24! Numero 19 lähteekin valokynäostoksille ja alkaa opetella :)
Yllättävän moni ei meikkaa! Enkä siis tarkoita tätä pahalla, olen vain yllättynyt.
Itse meikkaan aina töihin. Pukukoodina työpaikalla on "huoliteltu ja siisti työpukeutuminen", johon mielestäni kuuluu vähintään (ainakin omalla naamallani) kevyt meikki (kevyt meikkipohja esim BB-voiteella ja aurinkopuuterilla, ripset, kulmat, huulten rajaus+kiilto). Teen toimistotyötä, joka sisältää päivittäisin asiakastapaamisia ja talon sisäisiä palavereita.
Meikkaan aina töihin ja muuallekin, hyvin harvoin olen ilman meikkiä.
Rekkakuski
haluaisin olla meikkaamatta mutta joka aamu tulee pakottava tarve tehdä jotain. helpompaa olisi mennä vaan naturellina.
e nvoi ymmärtää varastotöissä/siivoustöissä olevia ihmisiä tekokynsillä ja tekoripsillä??? HUH huh järki käteen
Asiakaspalvelutyö, olen aina edes tummat silmänaluset peittänyt jos en muuta.