Onko yksikään turisti sairastunut ebolaan?
Kommentit (6)
Jos ilmottavat muutkin sairastapaukset. Kyllä nekin.
Mä taas en tajua, ketä ihmettä noilla kv. lentokentillä muka haastatellaan? Olin itse koko viime viikon reissussa ja kuljin Kastrupin, Heathrown, Frankfurtin ja Chicagon O'Haren kautta ja uutisten mukaan jokaisella kentällä pidetään jotain ebolatarkastuksia mutta paskan marjat niitä missään näkynyt. Ihan vaelteli ihmiset vapaasti pitkin ja poikin eikä passintarkastuksissa kyselty yhtään mitään saati maahan tullessa. O'Haren kentällä edelläni maahantuloportilla oli viimeisessä vaiheessa varmaan tusina tummaihoista, joiden kaikkien laukuissa luki lähtöpaikkana Brazzaville mutta niin vaan hujahtivat portista läpi parissa minuutissa koko kööri.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 13:22"]
Jos ilmottavat muutkin sairastapaukset. Kyllä nekin.
[/quote]Ihan niinkuin suomen thl ilmoitti narkolepsiastakin vapaaehtoisesti vai miten se meni.... Tuskinpa ilmoittelevat kun paniikkihan siitä tulisi heti.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 13:19"]
Kuinkahan paljon meiltä salataan tässä ebola-asiassa? Veikkaan että paniikin estämiseksi salataan suurin osa totuudesta.
[/quote]
Aina voi yrittää vedota salaliittoon jos ei ole mitään muuta perustetta tai näyttöä pelottelulle. Salaliitto pimitti todisteet ja koira söi kotitehtävät. Kun kaikki media tällä hetkellä on aivan kiimassa ebolaan liittyvien uutisten suhteen niin pimittäminen ei kuullosta kovin todennäköiseltä vaihtoehdolta. Varsinkin, kun jo nyt on uutisoitu useista epäilyistä, jotka sitten ovat testien perusteella osoittautuneet turhiksi.
Näinkö huonoissa kantimissa paniikin lietsojien projekti jo on?
t. Eugene
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 13:24"]
Mä taas en tajua, ketä ihmettä noilla kv. lentokentillä muka haastatellaan? Olin itse koko viime viikon reissussa ja kuljin Kastrupin, Heathrown, Frankfurtin ja Chicagon O'Haren kautta ja uutisten mukaan jokaisella kentällä pidetään jotain ebolatarkastuksia mutta paskan marjat niitä missään näkynyt. Ihan vaelteli ihmiset vapaasti pitkin ja poikin eikä passintarkastuksissa kyselty yhtään mitään saati maahan tullessa. O'Haren kentällä edelläni maahantuloportilla oli viimeisessä vaiheessa varmaan tusina tummaihoista, joiden kaikkien laukuissa luki lähtöpaikkana Brazzaville mutta niin vaan hujahtivat portista läpi parissa minuutissa koko kööri.
[/quote]
Mun mies ihmetteli samaa. Ei mitään tarkastuksia missään kentillä. Mies matkustaa paljon ulkomailla kun on tekniikan alan firmassa ostajana ja ymmärrettävästi häntä huolettaa tämä ebola-keissi. Miehen työnantaja on kyllä jo aikaa sitten antanut alustavat ohjeet varotoimenpiteiksi tartunnan välttämiseksi.
Kuinkahan paljon meiltä salataan tässä ebola-asiassa? Veikkaan että paniikin estämiseksi salataan suurin osa totuudesta.