Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka mies kertoi haluavansa lapsia kanssasi?

Vierailija
08.10.2014 |

Kuinka ja kuinka moni mies on kertonut haluavansa lapsia kanssasi ja suostuitko?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen seurustelusuhteemme alkamista mieheni kertoi minulle, että hänelle on tärkeää että hänen kumppaninsa haluaa lapsia. Tämä tieto vain vahvisti omia fiiliksiäni seurustelun aloittamisen suhteen. On hyvä että nämä asiat on selviä heti suhteen alussa! :)

Vierailija
42/58 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Do you want to have a baby with me?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoimme telkkaria sohvalla löhöten, en edes muista mikä ohjelma oli kyseessä (joku tyyliin Satuhäät tai vastaava kotimainen hömppä). Siinä nainen oli raskaana ja juontajan ääni kertoi: "Lasketuksi ajaksi varmistui juhannusaatto", johon mieheni minuun katsoen totisena kommentoi: "Ehkä meilläkin vois ens juhannuksena olla vauva?" ja sitten herkästi hymyillen silitti alavatsaani:)

Vierailija
44/58 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kosi, vietimme häät ja ehkäisynä käytimme tuolloin kondomia samalla todeten kumpikin, että ei haittaa, vaikka rikkontuisikin. Se jätettiin pois ja kerran sitten sanoin hänelle punaposkin, että nyt taisit saada lapsen! Mies oli hyvillään, myös asian varmistuttua, ja helli minua raskausajan ja hoiti pienokaistamme, samoin kuin seuraaviakin, yhdessä kanssani. Minulla on aivan ihana mies, lastemme isä ja nykyisin jo isoisä!

Vierailija
45/58 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sano et tehäänkö lapsia. Olin et ööh oikeestiko.. Hetki pohdittiin ja pian olin raskaana.

Vierailija
46/58 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oltiin seurusteltu vähän aikaa, kysyin mieheltä, haluaako hän lapsia. Hän sanoi, että haluaa. Mun mielipide oli tuolloin, että en välttämättä halua. Sitten, kun aika oli tavallaan sopiva, asia tuli uudestaan puheeksi, ja suunniteltiin, koska jätetään ehkäisy pois. Lopulta jätimme sen sitten vähän aikaisemmin pois - raskaaksi tulin vasta 1,5 vuoden päästä.

Olimme päättäneet, että kaksi olisi meille sopiva lapsiluku. Toinen lapsi tuli sillä tavalla, että mies ehdotti kerran, että jätetäänkin ehkäisy (kondomi) pois. Sillä kerralla tulinkin sitten raskaaksi kerrasta.

Vierailija
47/58 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
48/58 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin ensin ja sanoin: "Mä en halua lapsia."

Vierailija
49/58 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halunnut lapsia. Minä sitten tyynesti totesin että ehkä meitä ei ole tarkoitettu yhteen koska minä puolestani ehdottomasti haluan äidiksi. Mies oli vihainen ja pettynyt että miten lapset voivat olla minulle tärkeämpiä kuin hän :O Noh, kävi sitten kuitenkin niin että mies halusi yrittää lasta koska ei halunnut jäädä yksinkään. Nyt lapset (2 kpl) ovat jo koululaisia ja mies on hyvin onnellinen heistä. Minua puolestaan vieläkin joskus häiritsee muisto siitä miten kohtuuttomasti mies suuttui kun minä kerroin haluavani lapsia...

Vierailija
50/58 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä nyt ei minulle miestä tullut, mutta yksi itkuinen puhelu valomerkin jälkeen "paljonko mun pitäisi sulle maksaa että sä synnyttäisit mulle lapsen"

Lapsen hankinnasta keskusteltiin sen verran sitten tosissaan, toisen miehen kanssa: haluutko sä isäksi? Joo. No nyt olisi hyvä hetki. *miettii* no, tehtiin.

Vierailija
51/58 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin ehkäisyn pettäneen ja tein raskaustestin. Oli negatiivinen, joten kerroin miehelleni että ei hätää sittenkään. Mies olikin pettynyt, totesi että olisi toivonut että saataisiin lapsi. Mietittiin asiaa ja jätin sitten ehkäisyn pois.

Vierailija
52/58 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kokemusta yhdestä suhteesta, jossa mies heti ensimmäisellä kerralla kun tavattiin puhui jo että haluaa lapsia mahd. pian... "Kun ollaanhan me jo tässä iässä", Olin sillon himpun verran päälle 20v, mies muutaman vuoden vanhempi.... Meni fiilikset. Siirty sit seuraavaan ja taas seuraavaan kun ei kukaan halunnut hänen lapselleen äidiksi. Sitten alkoi tapailla yhtä naista ja 2 kuukauden päästä lävähti facebookiin ultrakuva... Mukava että sai kohdun jostain :) Muut miehet eivät oo kyllä ehdotelleet.

Vierailija
53/58 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me puhuttiin siitä, mitä tulevaisuudessa halutaan ja mies kertoi haluavansa naisen, joka osaa elää myös vastamäkeen. Mies myös tahtoi lapsia, minä en. Vuosi myöhemmin tulin vahingossa raskaaksi ja tajusin asian vasta sairaalassa, kun lääkäri kertoi että kivut ja veri johtuu keskenmenosta. Sen jälkeen tajusin oikeasti haluavani lapsen. Vielä ei olla onnistuttu.

Vierailija
54/58 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tehäänkö vauva?" Puolisen vuotta pohdiskeltuani jätin pillerit pois.

Miehelle on ollut aina itsestään selvää, että hän haluaa monta lasta. Mä olen ollut se vastarannan kiiski, ja luulin, etten koskaan halua lapsia. Nyt on toinen lapsi työn alla.

Vierailija
55/58 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka tuli odottamatta ja pyytämättä. Ja sen takia, että mies itse jätti kumin pois, mua siis oli siitä turha syyttää. Toisen ja kolmannen lapsen tekoa minä ehdotin ja mies ilmoitti n. viikon-pari mietittyään että hänelle sopii. Ja jätti taas ihan itse ja vapaaehtoisesti sen kumin pois. En pakottanut.

Vierailija
56/58 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mentiin naimisiin. Ja sit jätettiin ehkäisy pois, joten eiköhän se ollut ihan sillä selvä, että mies haluaa lapsia mun kanssani.

Vierailija
57/58 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kun aloimme seurustella niun mies kysyi multa jotain seksistä. Sanoin sitten vitsillä että säästän itseäni avioliittoon. Mies mietiskeli hetken ja sanoi että okei. En mä ole koskaan aikonut naimisiin, en ole halunnut lapsia enkä ostaa asuntoa. Mutta sun kanssa - en tiedä mihin ryhtyisin. Mutta ei se nyt niin pahalta kuulostakkaan. Sitten pussailtiin.

No viikon päästä mies kysyi että säästänkö oikeasti itseäni, (en) mutta sen jälkeen hän kertoi tarkoittaneensa sanojaan.

Ja niiden sanojen mukaan ollaan eletty. Hyviä ja huonoja aikoja on ollut, mutta yhdessä olemme niistä selvinneet. Kotia ostaessa mies piti huolen että Tilaa on riittävästi kolmelle - ehkä jopa neljälle.

Vierailija
58/58 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 03:40"]

Mies sanoi, että eikö mekin jo voitaisi hankkia lapsi. Minä siihen, että en halua lapsia ennen kuin olen naimisissa. "No mennään naimisiin", mies sanoi.

Avioon suostuin.

[/quote]

...ja sanoit sen jälkeen, ettet haluakaan lapsia. Aika epeli :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän