Suosittele älypuhelimeen hyöty sovelluksia.
Suositelkaa sellaisia hyötysovelluksia josta on hyötyä joka päivä tai tarvittaessa. Ensimmäiseksi laitoin 112-Suomi sovelluksen. Kiitos
Kommentit (49)
Soundhound ja shazam. Niillä tunnistaa biisin jos ei tiiä nimee. Esim radiosta kuulet biisin nii noilla ohjelmilla saa tietoon nimen biisille
Rainman. Näkee sadepilvet kartassa
Bubble level. Vatupassi. Ärsyttäviä mainoksia saattaa olla alussa mutta ei muutaku ruksista pois.
Vierailija kirjoitti:
Soundhound ja shazam. Niillä tunnistaa biisin jos ei tiiä nimee. Esim radiosta kuulet biisin nii noilla ohjelmilla saa tietoon nimen biisille
Ei tuo kovin hyödylliseltä kuulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo kovin hyödylliseltä kuulosta.
Onha jos tykkää musiikista
Kiitos ehdotuksista.
Lisää ehdotuksia voi laittaa, kiitos.
ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap mennyt ostamaan älypuhelimen luullen että siitä on jotain hyötyä?
Olen. Luulen.
Signal sovelluksesta mm on hyötyä.
ap
Signal sovelluksesta on hyötyä.
ap
Lidl plus on koukuttava. Aloitin käytön ihan vastikään. Olen hyödyntänyt nyt 5€ tervetulokupongin ja eilen ostin ale-kupongilla kaksi kermaa eurolla. Tuskin maltan odottaa seuraavaa kaupassakäyntiä ja sitä mitä tarjouskuponkeja sovellus tarjoaa. Myyjä sanoi, että Lidl-koodia kannattaa vilauttaa lukijaan joka käynnillä, koska silloin järjestelmä oppii asiakkaan ostokäyttäytymisestä ja tarjoaa jatkossa räätälöityjä tarjouksia.
Kiitos ,
tähänastisista ehdotuksista
LIsää ehdotuksia kiitos.
ap
Grinder on aivan paras. Asenna heti Grinder.
Textinkäsittely ja taulukkolaskenta
🤖
Voisko joku kertoa onko ilmasta kompassia?
skymap tähtitaivaan kohteiden tunnistamiseen
Maastokartta