Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka mies kertoi haluavansa lapsia kanssasi?

Vierailija
08.10.2014 |

Kuinka ja kuinka moni mies on kertonut haluavansa lapsia kanssasi ja suostuitko?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automatkalla joulureissulta, mies krapulassa, kysyi entäs jos tehään lapsi? Toista ehdotin minä.

Vierailija
22/58 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisolla on 3 lasta entisestä liitosta, meillä on 1yhteine ja nyt taas odotan. En haluu enää lapsia, mutta hän joka ikinen päivää sanoo että olisi kiva jos saisi vielä yksi pikkuista taloon. Raskauden keskeytys ei käy mitenkään häneen mieleensä. Onko sitten tää sairasta hänen haluu lisääntyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 11:16"]

...ja sanoit sen jälkeen, ettet haluakaan lapsia. Aika epeli :D

[/quote]

En ole huijannut ketään. Olemme olleet naimisissa vasta hetken. Voin kuvitella haluavani äidiksi tulevaisuudessa ja nyt on "pohja" kunnossa sitä varten.

Vierailija
24/58 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vauvakuumeilin. Yks päivä mies ilmoitti että kesäkuu ois hyvä laskettu aika eli ensi kuussa voidaan aloittaa. Luotti niin superspermaansa vaikka siis esikoinen kyseessä :D Minua ärsytti kun tiedon ettei niitä noin vain tilailla sopivaan ajankohtaan. Mutta niin siinä vaan kävi että raskauduin heti ja kesäkuussa syntyi vauva.

Vierailija
25/58 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullut, että kukaan mies haluaisi lapsia. Tyttöystävät ja vaimot vain ilmoittavat olevansa raskaana, ja miehet sitten vain hyväksyvät sen.

Vierailija
26/58 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saanks mä vetää paljaalla loppuu asti? Lapsi saa tulla joa on tullaksee." Ja siitä se sitte lähti. Ja tuli se vauvakin reilun vuoden kokeilun ja hauskanpidon jälkeen.

Vierailija
27/58 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 02:57"]

Kuinka ja kuinka moni mies on kertonut haluavansa lapsia kanssasi ja suostuitko?

[/quote]

5 miestä ja suostuin kaikkien kanssa :D

Vierailija
28/58 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluan sun heti alussa tietävän että tahdon ison perheen".

Vierailija
29/58 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko alussa tapailua mies antoi yhtäkkiä lahjaksi korun jossa oli kolme sydäntä ja kertoi että se kolmas merkitsee tulevaa lastamme. Olin nuori alle kaksikymppinen enkä yhtään innostunut ideasta, joten mitään suhdetta eikä lasta tullut. Exäni eivät ehdottaneet lasten hankintaa. En tiedä teinkö hyvin vai tyhmästi kun en suostunut, mutta näillä mennään eikä kaikkien edes tarvitse lapsia hankkia jos ei halua tai jos ei tilaisuutta tule.

Vierailija
30/58 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 03:04"]

Melko alussa tapailua mies antoi yhtäkkiä lahjaksi korun jossa oli kolme sydäntä ja kertoi että se kolmas merkitsee tulevaa lastamme.

[/quote]

Oon sanaton! Saman aikaisesti satumaisen romanttista ja karmean järkyttävää :O

Vierailija
31/58 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi, että eikö mekin jo voitaisi hankkia lapsi. Minä siihen, että en halua lapsia ennen kuin olen naimisissa. "No mennään naimisiin", mies sanoi.

Avioon suostuin.

Vierailija
32/58 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niistä lapsista puhuttiin jo ennen naimisiinmenoa ja kun oltiin naimisissa, oli selvää että lapsi saa tulla. Lapsi syntyi 11,5kk häiden jälkeen.

Vierailija
33/58 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Se oli molemmille aika itsestäänselvää, että lapsia aletaan "tehdä" heti kun ollaan menty naimisiin. Silloin vain kuuluu tehdä niin.

Vierailija
34/58 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
35/58 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan kertonut. Tulin yllättäen raskaaksi, mies hyväksyi asian ja kosi. Nyt lapsia on kaksi, koska tuntui siltä, että sisarus pitää olla.

Vierailija
36/58 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kippasi pienimuotoisen kännin ja ryhtyi sitten tilittämään kyynel silmissään kuinka sittenkin haluaisi sen lapsen, jos vaan suostuisin. 

Vierailija
37/58 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa:DDD

Mun mies kysyi romanttisella illallisella Etelä-Euroopan yössä että haluaisinko lapsia. Olimme olleet yhdessä kaksi kuukautta. Mietin pitkään vastausta mutta se oli jokseenkin myöntävä. Oikean miehen kanssa tekisin. Mies päätti olla mulle se oikea ja nyt meillä on pari ihanaa tenavaa:) Kouluikäisiä.

Vierailija
38/58 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus puhuttiin ihan yleisesti elämästä, mitä halutaan tulevaisuudelta ja näin. Mies sitten tokaisi siinä keskustelun lomassa, että "Joka päivä mä haluan vaan enemmän hankkia sun kanssa lapsia".

Vierailija
39/58 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juteltiin ehkäisystä. Toisaalta ei lasta ikinä kuulunut vaikka jätimme ehkäisyn todella nopeasti seurustelun aloittamisen jälkeen. Rakastamme silti toisiamme ja olemme edelleen yhdessä.

Vierailija
40/58 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi, että "mahtushan tänne enemmänkin (väkeä)." Oli odotettua, ja nyt on kolme jo isoa koululaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan