Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Too fast for love -meri

Vierailija
07.10.2014 |

Miten tällaisella mekolla istutaan?

http://www.rantapallo.fi/fastforlove/files/2014/10/DSC0630.jpg

PS. Ärsyttääkö muuten ketään muuta nuo Merin ainaiset "Miehet pitää musta huolta" -jutut?

"Siinä oli puolessa sekunnissa kolme tyyppiä kysymässä että oonko ok. Sen jälkeen kun mun päätä oli paineltu tarpeeks jäällä ilmotti Carlos, että nyt on Merin uniaika. Koska Pee oli duunissa en luonnollisestikkaan saanu kävellä yksin kotiin. Käytiin jokakertanen riita siitä että saanko kantaa ite laukkuni, jonka ihme kyllä voitin, lähinnä siks et olin selvinpäin ja koska mulla ei ollu puhelinta mukana ja rahaa ehkä 3 euroa. Mut saatettiin kotiovelle, menin nukkumaan ja kolme tuntii myöhemmin soi puhelin että oonhan kunnossa. Joojoo, jatkoin unia ja aamulla heräsin siihen et Carlos tuli tarkastaa, että eihän mulla varmasti oo hätää."

Kommentit (136)

Vierailija
21/136 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
22/136 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/136 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä muuten on, että en ole koskaan (netissä tai oikeassa elämässä) nähnyt kenenkään Merin kaltaisen (siis sellaisen, joka heiluu jossain maailmalla, töissä tai ihan vaan hengaten) sanovan, että "lopettaisivat nekin sen omakotielämän leikkimisen ja alkaisivat elää" tai että "miten kauan tuokin uramoodi jaksaa innostaa, siellä sitä vaan painetaan oravanpyörässä pitkin päivää". Sen sijaan tässäkin ketjussa ilmennyttä "menis tuokin kouluun ja kunnon töihin ja tekis lapsia ja ostais talon ja asettuis aloilleen" kuulee usein. 

Toki moni on sitä mieltä, että esimerkiksi se ettei halua omakotitaloa, on hyökkäys niitä kohtaan jotka sellaisen haluavat. Mutta mitään oikeata kritiikkiä toisten valitsemasta lähiöelämästä en ole ikinä kuullut, eikä täällä av:llakaan ole koskaan mitään ketjuja blogeista, joiden kirjoittajat elävät juuri sellaista idylliä. Vai kuinka moni täällä on nähnyt aloituksen, että "lopettaisi se Kalastajan Vaimokin sen perhe-elämän ja lähtisi matkustamaan"? 

Kysymys kuuluukin, että kuinka moni teistä Merin arvostelijoista on täysin tyytyväisiä omiin valintoihinsa? 

Vierailija
24/136 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
25/136 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? Tuota kuulee ihan yhtä paljon kuin toisinpäin?

Mä ihailen Merin heittäytymistä. Mutta musta koko matka on mennyt aika hukkaan, pääosin kotona maaten. Olisihan se voinut tehdä sen Suomessakin.

Vierailija
26/136 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku joskus sanonut sulle, että "lopettaisit nyt sinäkin tuon uran luomisen ja asuntolainan maksamisen ja lähtisit Intiaan joogaamaan?"

Vierailija
27/136 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo koskaan lukenut Merin blogia. Tiedän hänet vain siitä, että oli mungon kämppis aikoinaan. Kävin nyt vilkaisemassa ja voi järkky, miten törkyhuono blogi! Kieli tosi huonoa, epäselvää. Vaikea saada selko, että mitä on tapahtunut :D Tuntuu, että lesoaa (miespuolisilla) kavereillaan paljon ja elämässä ei tunnu olevan oikeen mitään sisältöä. Mitä hän tekee työkseen? Elämä tuntuu pyörivän tämän Peen ympärillä, vähän sellainen over attached girlfriend -fiilis tulee.

Vierailija
28/136 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
29/136 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 20:20"]

2

[/quote]

Voin auttaa sua, niin ei tarvitse jatkuvasti räpeltää tota kakkosta:

2

2

2

2

2

2

2

Kas näin. Ole hyvä.

Vierailija
30/136 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 11:04"]

Onko joku joskus sanonut sulle, että "lopettaisit nyt sinäkin tuon uran luomisen ja asuntolainan maksamisen ja lähtisit Intiaan joogaamaan?"

[/quote]

On, tosi useinkin. Ja sitten on niitä jotka ei sano, mutta ajattelevat.

Kenties kulttuurieroja. En asu Suomessa vaan Euroopan metropolissa jossa on hyvin tavallista lähteä parikymppisenä kiertämään maailmaa. Joko heti yliopiston tai muutama vuosi uran alun jälkeen. Itse keskityn maksamaan asuntolainaa ja kiertämään oravanpyörää. Mutta koen olevani erilainen kuin lähipiiri/työkaverit, koska minulle riittää kuusi palkallista viikkoa lomaa ulkomailla vuodessa.

Vierailija
31/136 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaas joku sen Merin instan osote..

Vierailija
32/136 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kattomassa ton äijän instan ni hyi hitto mikä mies!! Tykkään merin blogista ja oon pitäny sitä ihan fiksuna.. Meri ei varmasti hurahtais suomalaisjunttiin, joka vaan ryyppää ja riehuu ja pistää someen kuvia omasta ulosteestaan niin se, että mies on aussi ei tee siitä yhtään coolimpaa.

Vierailija
33/136 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelin eka että mitä jengi nyt kohkaa siitä äijästä mutta sitten kävin itsekin kattomassa ja tsiisus sentään mikä tyyppi! Niin huonokäytöksinen iljettävä juntti, joka luulee jotenkin olevansa muiden yläpuolella! 

Auh. 

Mutta hieman aiheeseen liittyen, jotenkin outoa kyllä että kansalaisuus voi vaikuttaa niin paljon siihen kuinka viehättävänä kokee jonkun. Ei tämä nyt samassa kategoriassa mene, koska x:n mies vaikuttaa oikeasti ahkeralta tyypiltä, hyvältä isältä ja on kivan näköinenkin, mutta en kyllä jaksa sekuntiakaan uskoa että x.a. olisi juuri eronneena oikislaisena rakastunut suomalaiseen raksamieheen. 

Vierailija
34/136 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tulee varmaan ilmi siis miehen instasta? Ei tuolla merin instassa mitään erikoista ole...

Vierailija
35/136 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 18:27"]

Tää tulee varmaan ilmi siis miehen instasta? Ei tuolla merin instassa mitään erikoista ole...

[/quote]

Jep, Merin instassa ei mitään vikaa. Miehen insta löyty jostakin Merin kuvan kommentista, kun joku oli toivottanut hyvää matkaa tms.

Vierailija
36/136 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se insta olikaan?

Vierailija
37/136 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 18:34"]

Mikä se insta olikaan?

[/quote]

Tsekkaa Merin blogin sivupalkista. Ei viitti tänne laittaa, ettei ketju lähe.. Miehen insta näkyy yhteisessä kasvokuvassa.

Vierailija
38/136 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 18:41"]

Mikä se insta olikaan?

[/quote]

Tsekkaa Merin blogin sivupalkista. Ei viitti tänne laittaa, ettei ketju lähe.. Miehen insta näkyy yhteisessä kasvokuvassa.

[/quote]

Niin missä näkyy?

Vierailija
39/136 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon toi äijä on kuvottava

Vierailija
40/136 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 18:47"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 18:41"]

Mikä se insta olikaan?

[/quote]

[/quote]

Niin missä näkyy?

[/quote]

Merin instagramista löytyy yhteiskuva, jonka kommenteissa on mainittu tuo miehen insta-tunnus.