Yleisesti tykätty ruoka, jota sinä inhoat.
Tällainen ketju on ollut aiemminkin, mutta koska sen ideaa ei oikein tajuttu niin kokeillaan uudelleen. Eli nyt ei kysytä vain inhokkiruokaasi vaan inhokkiruokaasi, jonka et usko olevan yleinen inhokki vaan pikemminkin suuren yleisön suosikki.
Aloitan: minulla se on perunamuusi.
Kommentit (183)
Juustonaksut, haisee ihan alapäälle. Silli. Oliivit ja oliiviöljy sellaisenaan. Maksalaatikko. Muuta ei tule mieleen. Yhdessä vaiheessa inhosin kaikkea punaista lihaa, mutta sekin maistuu nykyään. Niin ja jouluisia laatikoita en voinut sietää lapsena, nykyään maistelen niitä mielellään.
Melkeinpä kaikki makea. Mutta erityisesti suklaaversiot. Suklaajäätelö, suklaamousse, suklaakakut, -tortut, -keksit. Syön kyllä suklaalevyä, mutta vain rivin maksimissaan, enkä tiedä miksi inhoan suklaajälkiruokia.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:35"]
Voileipäkakut. Kaikki kauheita
[/quote]
Minulla sama! Ja kyllä on jo opittu syömään ennen juhlia koska sen tietää mitä tässä maassa yleensä tarjotaan: voileipäkakkua ja coctail-piirakoita munavoilla. En voi sietää niitäkään.
Ja toinen: kinkkukiusaus ja paellat. Yök.
[/quote]
Kinkkukiusaushan on ihan ok jos sen itse tekee sillä meiningillä että kermaperunoiden sekaan oikeaa palvikinkkua eikä mitään paskasuikaleita joissa on jopa 25% eläinperäistä materiaalia. Ja tietenkin oikeista perunoista eikä mistään tehtaan homogenisoimasta ja pakastamasta silpusta ja oikealla kermalla.
Janssoninkiusaus pysyy vielä omalla inhokkilistalla. Pitäisi joskus jaksaa koittaa pelastaa se samalla tavalla, eli reilusti muikkua tai siikaa tai lohta sen 2 lusikallista anjovispelleilyä per kilo perunaa sijasta.
[/quote]
Janssoninkiusausta parantaa myös pitkä kypsentäminen. Kaveri teki joskus sellasen useamman tunnin version ja se oli oikeasti hyvää. Tai sitten mun makuaisti on kehittynyt kouluajoilta.
Itse en pidä vaaleista kekseistä, sellaisista perus rasvasokerimöykyistä, kuten lusikkaleivistä.
geisha-suklaa, hyhhyh. yleisestikään en oikeastaan välitä suklaasta ja syönkin sitä vain, jos iskee armoton makeanhimo eikä mitään muuta ole lähettyvillä
Hedelmäkarkit, salmiakki, lakritsi, mariannet, vaahtokarkit, ranskanpastillit, oikeastaan kaikki karkit!
Kebab, karjalanpaisti, joulukinkku, omenapaistos, kahvi/tee
Kaikki liharuoat ja erityisesti jauheliha
Muualla saatan syödä mut kotona en tee ku ei vaan iske:
Letut
spagetti ja jauhelihakastike
ns makaroonimössö (eli makaroonit ja jauheliha sekasin)
Paistettu kananmuna tai keitetyn keltuainen
Janssoninkiusaus, kinkkukiusaus
Mansikkahillo
tonnikala
heh ja väitän etten oo nirso ;) no kyllä noita syön, sitte ku tuntuu että taju lähtee ku niin nälkä. Mut kotoa ei noita ole löytynyt juurikaan :)
olen kaikkiruokainen, mutta banaanista en ole ikinä pitänyt, vaikka kyllä sekin alas menee.
Banaani sellaisenaan, koostumus on ikävä ja aiheuttaa oksennusrefleksin. Sen sijaan banaanijogurtti, banaanilimu ja banaanijäätelö on hyvää, samoin kun banaani smoothien seassa :D nutella on myös ihan hirveää!
Viina on Suomessa hyvin suosittu ruoka.
Inhoan ainetta, joka maistuu pahalta ja sekoittaa monen muutenkin heikkolahjaisen ihmisen pään.
Maksalaatikko, janssoninkiusaus, silakkalaatikko, ketsuppi.
Vuohenjuusto, sushi, katkaravut, suurin osa liharuoista.
voileipäkakku