Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmiodraama. Miten toimisit?

Vierailija
02.09.2021 |

Elikkä minulla noin kaksi kuukautta sitten päättyi pitkä parisuhde. Mies oli pettänyt ja minä katkaisin suhteen. Tämän jälkeen aloitin laastarisuhteen / friends with benefits suhteen hyvännäköisen ja ihanan miespuolisen ystävän kanssa. Molemmat sovittiin, että ollaan vapaita tapaamaan muita. No siinä kävikin sitten niin, että tämä mies alkoi tapailla ystävääni ja ystäväni halusi siirtyä seuraavalle asteelle parisuhteeseen miehen kanssa ja mies kertoi minulle. Ongelma tulee siitä, että siinä vaiheessa viimeistään tajusin, että olen rakastunut tähän ihanaan mieheen ja olen aikaisemmin menneisyydessä antanut ystävien poimia ensin yhteisiä ihastuksia, mutta tällä kertaa en tahdo vaan tahdon pitää tämän miehen itselläni, kuitenkin niin että ystävyys suhdekkin säilyisi, mutta en halua olla taas se matto mikä menneisyydessä olin joka antoi ystävien poimia parhaat ensin.

Miten te toimisitte tässä tilanteessa? Miten edetä?

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran tässä vaan eletään joten taistelisin rakkaudesta kaikellani! Voit esimerkiksi kertoa negatiivisia asioita ystävästäsi miehelle yms. ja lupailla että suostut kaikkeen mitä hän haluaa jos ottaa sut. Elä anna periksi! Itsekkin sain elämäni rakkauden tällä tavoin. Ystävään välit toki katkesi, mutta ei ole kaduttanut. 25 vuotta ollaan yhdessä oltu ja elämäni parasta aikaa. Joskus elämässä se vaan menee niin että yksi voi voittaa ja siinä on punnittava haluatko aina olla se kakkoseksi jäävä vai haluatko elämäsi rakkauden itsellesi ja onnellisen loppuelämän?

Hyi ! En todellakaan olisi aikoinaan halunnut, että minä vinkuisin jonkun miehen perään! Kyllä se niin meni, että miehet yrittivät valloittaa minua ja minä tein valintani. Nyt yli 30 v. yhdessä.

” lupailla, että suostut kaikkeen, mitä hän haluaa, jos ottaa sut.” Voi pyhä yksinkertaisuus!

Jos kyse on vuosisadan rakkaustarinasta jonka kokee yksi sadasta tuhannesta ihmisestä ja oivaltaa että siitä on kyse niin kyllä naisena koen, että silloin kyllä voi vinkua miehen perään ja taistella kaikella että sen saisi. Vuosisadan rakkaustarina on niin harvinainen onni, että ani harva edes tietää miten upeaa se on.

Jos joutuu vinkumaan ja taistelemaan, kyse ei ole vuosisadan rakkaustarinasta. Tämän tietää taas jokainen, mm. minä, sen kokenut.

Vuosisadan rakkaustarina tapahtuu itsestään, ilman, että kumpikaan joutuu kikkailemaan tai taistelemaan tai yrittämään sitä saada.

Sen vuoksi ei kannata nolata itseään näiden turhien juttujen kanssa, vaan kiittää miestä hyvistä panoista ja toivottaa kaverille, että hän saa mieheltä yhtä hyviä.

Mitä sinä tiedät vuosisadan rakkaustarinasta?

Omassani taistelin miehessä ja rakkaustarinamme oli kuin suoraan Titanicista <3

Teit siis tarkalleen ottaen mitä, mitä tämä taistelu piti sisällään?

Vierailija
102/111 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taistelisin.

Vierailija
104/111 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on jo hävitty niin sanotusti. Nyt pitää vain tajuta se.

Vierailija
105/111 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok

Vierailija
106/111 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot tomerasti ystävällesi et nyt on sun vuoro olla sen miehen kaa. Henkistä tukea haet tietenkin kaveripiiristä niin että lopputulos varmistuu.

Ainiin ja siltä kyseiseltä mieheltä ei tarvitse mitään kysellä, vuoro on vuoro vaikka hän mieluummin olisi ystäväsi kanssa.

Luokanvalvojalle kannattaa kertoa etukäteen millä välitunnilla asian selvittelette.

Vai miten se nyt meni.

Vierailija
107/111 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran tässä vaan eletään joten taistelisin rakkaudesta kaikellani! Voit esimerkiksi kertoa negatiivisia asioita ystävästäsi miehelle yms. ja lupailla että suostut kaikkeen mitä hän haluaa jos ottaa sut. Elä anna periksi! Itsekkin sain elämäni rakkauden tällä tavoin. Ystävään välit toki katkesi, mutta ei ole kaduttanut. 25 vuotta ollaan yhdessä oltu ja elämäni parasta aikaa. Joskus elämässä se vaan menee niin että yksi voi voittaa ja siinä on punnittava haluatko aina olla se kakkoseksi jäävä vai haluatko elämäsi rakkauden itsellesi ja onnellisen loppuelämän?

Hyi ! En todellakaan olisi aikoinaan halunnut, että minä vinkuisin jonkun miehen perään! Kyllä se niin meni, että miehet yrittivät valloittaa minua ja minä tein valintani. Nyt yli 30 v. yhdessä.

” lupailla, että suostut kaikkeen, mitä hän haluaa, jos ottaa sut.” Voi pyhä yksinkertaisuus!

Jos kyse on vuosisadan rakkaustarinasta jonka kokee yksi sadasta tuhannesta ihmisestä ja oivaltaa että siitä on kyse niin kyllä naisena koen, että silloin kyllä voi vinkua miehen perään ja taistella kaikella että sen saisi. Vuosisadan rakkaustarina on niin harvinainen onni, että ani harva edes tietää miten upeaa se on.

Jos joutuu vinkumaan ja taistelemaan, kyse ei ole vuosisadan rakkaustarinasta. Tämän tietää taas jokainen, mm. minä, sen kokenut.

Vuosisadan rakkaustarina tapahtuu itsestään, ilman, että kumpikaan joutuu kikkailemaan tai taistelemaan tai yrittämään sitä saada.

Sen vuoksi ei kannata nolata itseään näiden turhien juttujen kanssa, vaan kiittää miestä hyvistä panoista ja toivottaa kaverille, että hän saa mieheltä yhtä hyviä.

Mitä sinä tiedät vuosisadan rakkaustarinasta?

Omassani taistelin miehessä ja rakkaustarinamme oli kuin suoraan Titanicista <3

Mitähän siitä voisi tietää, kun ensimmäisestä silmäyksestä tiesi, että hän se on ja toinen koki samoin. Yhteisiä vuosia 38. 

En tappelisi ikinä miehestä, se olisi alentavaa myös miehelle, aivan kuin hän olisi joku esine. 

Mies toisaalta ei myös ikinä olisi katsellut mitään draamaa ja keppostelua, on suoraluonteinen.

Tämä. Kuulostaa aika yksipuoliselta tuon toisen kirjoittajan "vuosisadan rakkaustarina". Toinen on rakastunut korviaan myöten ja toinen on pitkän liehittelyn jälkeen suostunut parisuhteeseen. Kai sitä pitää suurena rakkautena, jos ei ole kokenut aitoa molemminpuolista rakkautta.

Vierailija
108/111 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miksi nykyajan ihmiset haluavat tällaisen elämän?

Vierailija
109/111 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyöt miehelle tiskiin sellaiset edut verrattuna ystävättäreesi että valitsee sinut. Jos ei välit kestä ystävättären kanssa niin sitten ei voi mitään. Noin se on, kaikki muu on arvailua. Pölyn laskeudutta tarkistetaan syntyneet vahingot.

Vierailija
110/111 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP jos kerran jo olette yatäviä kaikki niin ehdota polyamoorista suhdetta. Siten pysyy kaikki tyytyväisenä ja onnellisena...siitä se nimike "Kimppakivaa" tulee.

Vierailija
111/111 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin miehelle tunteeni, mutta myös sen, että en kilpaile rakkaudesta. Jättäytyisin kuvion ulkopuolelle. Jos mies sitten haluaisi alkaa parisuhteeseen minun (vain minun) kanssani, näyttäisin vihreää valoa jos oloni olisi luottavainen.