Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmiodraama. Miten toimisit?

Vierailija
02.09.2021 |

Elikkä minulla noin kaksi kuukautta sitten päättyi pitkä parisuhde. Mies oli pettänyt ja minä katkaisin suhteen. Tämän jälkeen aloitin laastarisuhteen / friends with benefits suhteen hyvännäköisen ja ihanan miespuolisen ystävän kanssa. Molemmat sovittiin, että ollaan vapaita tapaamaan muita. No siinä kävikin sitten niin, että tämä mies alkoi tapailla ystävääni ja ystäväni halusi siirtyä seuraavalle asteelle parisuhteeseen miehen kanssa ja mies kertoi minulle. Ongelma tulee siitä, että siinä vaiheessa viimeistään tajusin, että olen rakastunut tähän ihanaan mieheen ja olen aikaisemmin menneisyydessä antanut ystävien poimia ensin yhteisiä ihastuksia, mutta tällä kertaa en tahdo vaan tahdon pitää tämän miehen itselläni, kuitenkin niin että ystävyys suhdekkin säilyisi, mutta en halua olla taas se matto mikä menneisyydessä olin joka antoi ystävien poimia parhaat ensin.

Miten te toimisitte tässä tilanteessa? Miten edetä?

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kuukautta sitten päättyi parisuhde ja nyt jo sulla fwb-mies, johon olet oivaltanut rakastuneesi. Tämä mies on nyt ihastunutkin ystävääsi ja ystäväsi on myös ihastunut mieheen. Aika hengästyttävää tahtia asiat tuntuvat tapahtuvan elämässäsi. Voisi luulla, että elät Kaunareiden käsikirjoitusta todeksi.

Mies ja ystäväsi ovat ihastuneet. Sinä olit vain huvitus ja pano. Mitään ei ole tehtävissä, jos mies olisi rakastunut sinuun niin hän ei olisi alkanut suhteeseen kaverisi kanssa.

Ei ole mistään kaunareiden käsikirjoituksesta vaan tervetuloa naisten maailmaan. Sellaista naista ei olekkaan joka ei elämässä olisi nähnyt tälläistä draamaa eikä tämä ole vielä edes pahimmasta/parhaasta päästä. Kuuluisa naisten logiikkakin kun on mukana niin ei nämä ainakaan tylsää seurattavaa ole. Minun ystäväporukoissa tälläisistä juorutaan jatkuaan, kun pienellä pitäjällä kaikki tietää toisten asiat.

Vierailija
22/111 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kuukautta sitten päättyi parisuhde ja nyt jo sulla fwb-mies, johon olet oivaltanut rakastuneesi. Tämä mies on nyt ihastunutkin ystävääsi ja ystäväsi on myös ihastunut mieheen. Aika hengästyttävää tahtia asiat tuntuvat tapahtuvan elämässäsi. Voisi luulla, että elät Kaunareiden käsikirjoitusta todeksi.

Mies ja ystäväsi ovat ihastuneet. Sinä olit vain huvitus ja pano. Mitään ei ole tehtävissä, jos mies olisi rakastunut sinuun niin hän ei olisi alkanut suhteeseen kaverisi kanssa.

Ei ole mistään kaunareiden käsikirjoituksesta vaan tervetuloa naisten maailmaan. Sellaista naista ei olekkaan joka ei elämässä olisi nähnyt tälläistä draamaa eikä tämä ole vielä edes pahimmasta/parhaasta päästä. Kuuluisa naisten logiikkakin kun on mukana niin ei nämä ainakaan tylsää seurattavaa ole. Minun ystäväporukoissa tälläisistä juorutaan jatkuaan, kun pienellä pitäjällä kaikki tietää toisten asiat.

T. Yksinäinen Uli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kimppa, hyvä tilaisuus.

Vierailija
24/111 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus piilee tässä. Jos miehellä olisi tunteita sinuun, hän ei olisi säätänyt muiden kanssa (vaikka olitte sopineet että niin voi tehdä).

Vierailija
25/111 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat tekstisi perusteella hivenen kärkkäältä ja draamanhakuiselta, mutta kuvitellen tilanteessasi itse ollessani varmaan kertoisin miehelle tunnustellen ja varovaisesti omista mietteistäni. Ei siinä mitään voi menettääkään, ja saisin tietää miehen näkemyksen itsestäni, että onko ylipäätään mitään toivoa. Ja koska olitte kuitenkin etukäteen sopineet tämän fwb-järjestelyn, niin ei mies tai ystäväsi tee mitään väärää. Ainakin ajattele askelta pidemmälle ennen kuin rähjäät tai draamailet kenellekään osapuolelle.

Kiitos vinkistä. Oli tähän mennessä paras 'toimintasuunnitelma' edetä. Tälläiselle insinööri-naiselle sopii oikein hyvin, että saa muiden näkemyksiä miten toimia tarkalleen.

Olen elämässä niin monesti antanut muiden ystävien ja naisten mennä minun edelle ja olen kiltisti jäänyt taakse ja tyytynyt osaani jo ala-asteen ensimmäisistä tanssiaisista asti ja kun siihen yhdistetään tämä rakastuminen niin väkiselläkin tässä pinna kiristyy vaikka en muuten mikään draamakuningatar olekkaan. En aina vaan halua jäädä kakkoseksi ja siksi joka korjaa tähteet, kun tiedän että ansaitsen enemmän.

Ap.

Vierailija
26/111 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmm... Vähän mautonta mieheltä sopia, että ollaan fwb ja muitakin saa tapailla ja hänpä sitten alkaa tapailla just sen fwb:nsä "ap:n" ystävää. Niin ällöä, että saisivat toisensa, en kyllä haaveilisi rakkaudesta. Tämäpä olikin helppo ratkaista.

Vierailija
27/111 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus piilee tässä. Jos miehellä olisi tunteita sinuun, hän ei olisi säätänyt muiden kanssa (vaikka olitte sopineet että niin voi tehdä).

Ei alussa tietenkään ollut tunteita puolin tai toisin niin oli helppo sopia fwb tyyppinen järjestely. Mutta kun tilanne on muuttunut siitä eikä mies vielä tiedä tunteistani. Ei hän varmasti olisi ystävääni tapaillut jos tietäisi.

Ap.

Vierailija
28/111 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Duecorso kirjoitti:

No jos "en pystyisi" olemaan ilman tätä miestä, niin kertoisin suoraan sekä miehelle, että ystävälleni olevani näin rakastunut. Ystävä varmastikin ymmärtää ja mies tehköön oman ratkaisunsa. Jos ei tuntisi samoin minua kohtaan tai haluaisi silti pitää jotain sivusuhteita, niin sitten ei auttaisi, kun unohtaa koko ukko 🤷

Miehelle asian voisinkin sanoa, mutta tunnen tämän ystäväni ja hän ei taistelematta miehestä luovu ja on joskus jopa ollut suoranaisissa kissatappeluissa yökerhoissa miehestä missä on hiuksista revitty yms.. Sanotaan vielä näin, että hän on malli esimerkki naisen logiikka naisesta, että miten tälläiselle saisi asian selitettyä niin että jättäisi miehen minulle?

Ap

Tuskin mistään syystä jättäisi miestä sinulle. Miksi jättäisi? Mistä olisi sinulle velkaa? Ystäväsi voisi perustella, että koska olitte miehen kanssa sopineet, että voitte tapailla muita, hänellä on täysi oikeus haluta kunnon parisuhde.

Odota ja katso, palaako mies luoksesi. Parasta kai, että katsoo kaverikortin. Tuskin jää sinun kiusaksesi ikisuhteeseen, jos kuitenkin kerrot miehelle, että olet hänestä aidosti kiinnostunut. Jos heidän suhteensa loppuu ennen kuin teillä virallisesti alkaa, ystäväsi ei puolestaan voi valittaa.

Vierailija
29/111 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että haluat miehen vain, koska siitä tuli nyt kilpailu ja hän on palkinto. Et halua luopua saavutetuista eduista. Jos nyt saat napattua miehen luultavasti kyllästyt jonkin ajan päästä ja kaverikin on sitten jo menetetty. Ilman kaverisi kiinnostusta tästä samasta hepusta jatkaisit tyytyväisenä fb hommaa ja katselisit muita miehiä. Eli pohdi nyt ihan alkuun omat motiivisi tässä ennen kun pilaat kaverisuhteita yms.

Vierailija
30/111 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli sitten torstai päivän satu.

Ja tosi huono sellainen.

Vierailija
31/111 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Kuulostaa kyllä sanalla sanoen keskenkasvuiselta pyytää jotain "strategiaa", jolla saisit ikään kuin huijattua tai puhuttua tämän miehen itsellesi.

Aikuisten ihmissuhteissa tuollainen pelaaminen on alhaista. Suhteet voivat kyllä muuttua kasuaaleista seksisuhteista joksikin suuremmaksi, mutta silloin ainoa keino on puhua asianosaisten kanssa rehellisesti tilanteesta. Millään peliliikkeellä et voi tässä päästä minnekään.

Kuulostaa myös oudolta, että sinä ja kaverisi ikään kuin voisitte päättää miehen kohtalosta. Mies päättää tunteistaan itse.

Kuvitelkaapa tilanne toisinpäin: kaksi miestä puhuisi naisesta kuin myynnissä olevasta autosta ja suunnittelisi "hankintasuunnitelmaa" naiselta kysymättä. Mikä huuto siitä syntyisi! Ei ole ok näinkään päin.

Vierailija
32/111 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla ole ollut koskaan pitkää suhdetta. Koska noin lapsellisia juttuja tulee lapselta.

Voi hitto sentään!

Kaks kuukautta muka erosta ja nyt niiiin rakastunut!

Vit tu näitä av:n draama kuningataria.

Vierailija
33/111 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette? Kuulostaa kyllä sanalla sanoen keskenkasvuiselta pyytää jotain "strategiaa", jolla saisit ikään kuin huijattua tai puhuttua tämän miehen itsellesi.

Aikuisten ihmissuhteissa tuollainen pelaaminen on alhaista. Suhteet voivat kyllä muuttua kasuaaleista seksisuhteista joksikin suuremmaksi, mutta silloin ainoa keino on puhua asianosaisten kanssa rehellisesti tilanteesta. Millään peliliikkeellä et voi tässä päästä minnekään.

Kuulostaa myös oudolta, että sinä ja kaverisi ikään kuin voisitte päättää miehen kohtalosta. Mies päättää tunteistaan itse.

Kuvitelkaapa tilanne toisinpäin: kaksi miestä puhuisi naisesta kuin myynnissä olevasta autosta ja suunnittelisi "hankintasuunnitelmaa" naiselta kysymättä. Mikä huuto siitä syntyisi! Ei ole ok näinkään päin.

Molemmat ollaan 21 vuotiaita, mies on 23v. En kyllä ymmärrä miten ikä liittyy tähän asiaan mitenkään?

Pakkohan tässä on vähän pelata, että saa haluton lopputuloksen, kun on niin monta tekijää ja haluan että kaikki päättyy kaikkien osalta hyvin. Oletko koskaan kokenut tilannetta, että olet tajunnut että haluatkin miehen joka on valumassa ystävällesi? Voin sanoa että tuntuu painajaiselta. Ja jos saan tämän ystävän kanssa sovittua niin enköhän tuon miehen saa itselleni parisuhteeseen, jos hän jo kerran on ollut minun kanssa fwb-suhteessa. Eikai hän minun kanssa olisi intiimisti, jos ei olisi parisuhteeseen valmis?

Ap.

Vierailija
34/111 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuossa voi muuta kuin ehdottaa miehelle parisuhdetta, ja mies kertoo sitten kumman naisen haluaa.

Vierailija
35/111 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kolmiodraamassa on yksi ylimääräinen:

"Helsingin kaupunki on tehnyt diilin Terveystalon, Pihlajalinnan ja Mehiläisen kanssa siitä, että nämä kolme yritystä eivät palkkaa Helsingin kaupungilta lainkaan työntekijöitä"

Vierailija
36/111 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on stoori!

Ensin olet eronnut miehestä pettämisen takia ja nyt haluat tapella kynsin hampain miehestä joka pyörittää kahta naista.

Mitähän jos kasvaisit vähän!

Vierailija
37/111 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat ollaan 21 vuotiaita, mies on 23v. En kyllä ymmärrä miten ikä liittyy tähän asiaan mitenkään?

Pakkohan tässä on vähän pelata, että saa haluton lopputuloksen, kun on niin monta tekijää ja haluan että kaikki päättyy kaikkien osalta hyvin. Oletko koskaan kokenut tilannetta, että olet tajunnut että haluatkin miehen joka on valumassa ystävällesi? Voin sanoa että tuntuu painajaiselta. Ja jos saan tämän ystävän kanssa sovittua niin enköhän tuon miehen saa itselleni parisuhteeseen, jos hän jo kerran on ollut minun kanssa fwb-suhteessa. Eikai hän minun kanssa olisi intiimisti, jos ei olisi parisuhteeseen valmis?

Ap.

En ymmärrä miten intiimisti oleminen tarkoittaisi, että on valmis parisuhteeseen?

Vierailija
38/111 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt keksiä jotain parempaa....

Vierailija
39/111 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Ai ei miehet pane naisia joiden kanssa ei olisi valmiita suhteeseen. Minä ainakin panen.

Mutta joo, olet tosi nuori vielä, se selittää tätä sekoilua kyllä.

Vierailija
40/111 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Ai ei miehet pane naisia joiden kanssa ei olisi valmiita suhteeseen. Minä ainakin panen.

Mutta joo, olet tosi nuori vielä, se selittää tätä sekoilua kyllä.

Selkärangatonta se, että p**ee toisen kanssa ja antaa ymmärtää että on kiinnostunut, mutta ei kuitenkaan ole parisuhteeseen valmis. Kuulostaa naisen hyväksikäytöltä mihin ei ole mitään oikeutta!