Mitä hyödyt Lapista?
Kommentit (15)
Lappalaisvitsit ovat ihan tappohauskoja.
Niiiin ja kai täällä asuu ihmisiäkin???? Samanarvosia me kaikki vissiin ollaan.... Idiootti
Poro on hyvää, lakat terveellisiä, lapin kelosta saa nätin rantasaunan, Ainoat vesistöt joita ei ole tuhottu ja raiskattu, kauniit tunturit, Suomen parasta turistialuetta.
Lappihan on suomelle pirun tuottoisaa aluetta, joka asukaslukuun vs. pinta-alaan suhteutettuna on monta kertaa tuottoisampaa aluetta kuin pääkaupunkiseutu..
Suomen kauneimmat maisemat, hyviä lomakohteita laskettelukeskukset ja kansallispuistot. Hyvää poronlihaa, leppoisia ihmisiä. Hyödyn paljonkin.
Kesälomalla reilu viikko Lapissa ja odotan jo ensi kesää samassa paikassa. Toki viime kesänä kelit hellivät, mutta olin kyllä pitkään onnellinen sen jälkeen. Hiihtolomareissulle ehkä mennään myös, niin pääsee perheen laskettelijat rinteeseen.
Mun mielestä Lapin maisema on tylsä, itse tykkään enemmän saaristosta. Poronliha säteilee vieläkin Tsernobyliä. Ihmisistä en tiedä, kun en tunne, voivat olla ihan mukaviakin.74
Miten siitä pitäisi "hyötyä"? Jos ap asuu esim Keravalla, voisin kysyä, mitä hyötyä Keravasta on? sori leravalaiset, se tuli nyt ekana mieleen.
Terv. helsinkiläinen
Olen kotoisin sieltä, se on rakas paikka
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 14:52"]Kiihkeämmät naiset kuin Etelässä,kunnon kyydit.Onneksi pääsee taas maaliskuussa ilman vaimoa "laskureissulle"
[/quote]
Eiköhän ne ole sieltä etelästä ne villiintyvät naiset...eihän niitä paikallisia edes riitä joka turistille ja harva niistä siellä sekoilee..
Mä hyödyn lapista ja lappilaisista paljonkin sillä olen itse lappilainen :) Kannattaa käydä kokeilemassa!
OT: Lappi on muuten tosi nätti sana. Hoksasin just.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 18:02"]
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 14:52"]Kiihkeämmät naiset kuin Etelässä,kunnon kyydit.Onneksi pääsee taas maaliskuussa ilman vaimoa "laskureissulle" [/quote] Eiköhän ne ole sieltä etelästä ne villiintyvät naiset...eihän niitä paikallisia edes riitä joka turistille ja harva niistä siellä sekoilee..
[/quote]
Eikö ne paikalliset naiset ole aika tiukasti nutukkaan ja ahkion välissä? Ainakin, kun tuossa taannoi oli HSn kuukausiliitteessä juttu, niin siltä vaikutti...
Yhtä turha kuin Suomi maailmalle. Joutaa pois.
Kiihkeämmät naiset kuin Etelässä,kunnon kyydit.Onneksi pääsee taas maaliskuussa ilman vaimoa "laskureissulle"
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 18:02"]
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 14:52"]Kiihkeämmät naiset kuin Etelässä,kunnon kyydit.Onneksi pääsee taas maaliskuussa ilman vaimoa "laskureissulle" [/quote] Eiköhän ne ole sieltä etelästä ne villiintyvät naiset...eihän niitä paikallisia edes riitä joka turistille ja harva niistä siellä sekoilee..
[/quote]
no ei kyllä ihan pidä tuo paikkaansa, sen voin näin lappilaisena naisena vihjata...aika moni kyllä "sekoilee" mutta ei niin räikeästi kuin turistit. Meillä paikallisilla naisilla on enemmänki vakkarihoitoja Etelä-Suomesta joiden kanssa tavataan sitte muualla kuin Hullu Porossa räkä poskella ;)
Ap ei oo vissiin kuullu matkailusta mitään