Vanhempani saivat kaikki lapsensa kerralla.
Kun vanhempani menivät naimisiin muutamaa kuukautta myöhemmin, he alkoivat ajatella, että nyt oli hyvä aika saada ensimmäinen lapsi. Kyllä, he tiesivät, että kaikki eivät voi saada lapsia, vaikka haluaisivatkin, mutta he olettivat, että 4-5 lasta olisi heille sopiva määrä lapsia, toisin sanoen jos he saisivat lapsia.
Ehkäisystä luovuttiin, ja pian äiti alkoi odottaa lasta. Ainakin hän ajatteli niin. Kerran havaittiin, että kohdussa oli ainakin kaksosia, ehkä jopa kolme, koska ainakin kaksi sydämenlyöntiä kuultiin selvästi ja mahdollisesti kolmas syke. Vatsa on tuntuva raskauden aikana, ja vähintään kaksi lasta on käsin kosketeltavia.
Sitten äidin äkillinen syntymä alkoi muutama viikko ennen sovittua kotiaikaa. Onneksi isällä oli loma ja hän soitti kotiin ambulanssin viedäkseen äidin sairaalaan ja seuraamaan isää autossa. Isä ei ollut samaa mieltä ambulanssin kanssa, mutta isä tuli sairaalaan ja löysi oikean osaston, joten hän sai selville, että synnytys oli käynnissä eikä häntä voida pysäyttää. Äidille päätettiin kuitenkin tehdä ensiapu, koska sikiöiden tarkkaa määrää ei tiedetä. Sitten synnyimme orgaanisessa kolmiossa, melko korkealla ja hyvin kehittyneellä raskauden aikana. Olimme sairaalassa yli 2 kuukautta ja tulimme sitten kotiin. Äiti ja isä sanoivat, että äidin raskaus, syntymä ja lapsuus olivat niin vaikeita kokemuksia kolmelle lapsellemme, että he eivät halunneet lisää lapsia.
Sitten me kolme alkoi kasvaa ja kehittyä. Saavutimme pian kokopäiväisen kasvun ja kehityksen, vaikka olimme syntyneet ennenaikaisesti. Esimerkiksi äiti ja isä joutuivat kokemaan tämän, vaikka kolme lasta kävi koulua ja nuoruutta samanaikaisesti. Se ei todellakaan ollut hänelle helppoa. Olemme nyt aikuisia, meillä kaikilla on työ ja oma perhe. Äidillä ja isällä on jo 8 lastenlasta, vaikka he kaikki syntyivät peräkkäin.
Kommentit (20)
Miksi tänne spämmätään näitä Googlella käännettyjä ihmetarinoita?
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ole Google kääntäjällä käännetty vaan minun itseni kirjoittama.
Alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, sanavalinnoista huomaa, että Google on laulanut "äitini syntymä käynnistyi"
Eiku "syntymä alkoi" se olikin. Mutta joka tapauksessa, taattua googlelaatua
Vierailija kirjoitti:
"Äidille päätettiin kuitenkin tehdä ensiapu, koska sikiöiden tarkkaa määrää ei tiedetä. Sitten synnyimme orgaanisessa kolmiossa, melko korkealla ja hyvin kehittyneellä raskauden aikana."
Sun ei nyt kyllä kannata ruveta kirjailijaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Äidille päätettiin kuitenkin tehdä ensiapu, koska sikiöiden tarkkaa määrää ei tiedetä. Sitten synnyimme orgaanisessa kolmiossa, melko korkealla ja hyvin kehittyneellä raskauden aikana."
Jo ensimmäinen lause on loistava:
"Kun vanhempani menivät naimisiin muutamaa kuukautta myöhemmin, he alkoivat ajatella, että nyt oli hyvä aika saada ensimmäinen lapsi."
Suomen kielessä kun tuo olisi pilkutettu hieman eri tavalla :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on toisaalta jo niin kökköä paskaa, että voisi pokkariversion ostaakin muutamalla pennillä.
Penny Dreadful- tarinaksi sopiikin😱
Joko aloittaja on Finlandia- ehdokkaana ?
Kököimmästä teoksesta siis...
Voittaakin varmasti, kun on ainut kilpailija.
Ap voisi esittää ulkomaalaista roskakirjailijaa, joka on käännetty google translatella. Silti niin luokatonta, ettei taitaisi kukaan ostaa.
Orgaanisessa kolmiossa :D
Oho; Niin näkyys muunkiin, kaik blobs ja bloms fiiiiuuuu.....
Mun suosikkikohta on "...hän [isä] soitti kotiin ambulanssin viedäkseen äidin sairaalaan ja seuraamaan isää autossa. Isä ei ollut samaa mieltä ambulanssin kanssa, mutta isä tuli sairaalaan ja löysi oikean osaston, joten hän sai selville, että synnytys oli käynnissä eikä häntä voida pysäyttää."
Joo; Isä soitti ambulanssin jolla veisi "itse" äidin sairaalaan...😆🤣😆
Näinkö se toimiikin, että tilataan lanssi ( tai vaikka taksi ) ja sitten pitää itse toimia kuskina...
Täytyyköhän siitä maksaa ?
Vierailija kirjoitti:
Mun suosikkikohta on "...hän [isä] soitti kotiin ambulanssin viedäkseen äidin sairaalaan ja seuraamaan isää autossa. Isä ei ollut samaa mieltä ambulanssin kanssa, mutta isä tuli sairaalaan ja löysi oikean osaston, joten hän sai selville, että synnytys oli käynnissä eikä häntä voida pysäyttää."
Itseäni jäi kutkuttamaan, että miten se ambulanssiauto ilmaisi erimielisyytensä? Menikö lanssi rikki ja jäi tienposkeen?
Vierailija kirjoitti:
Mua mietityttää, miten se ambulanssi mahtuu sinne isän autoon ja miten se sieltä seuraa.
Älä vielä jätä päivätyötäsi. Proosa ei ole sinun juttusi.