RUKOUsPYYNTÖ
Kerran aiemmin olen pyytänyt rukousapua, nyt tarvitsisin sitä tänään. Toivoisin tyttärelleni (18v) voimaa ja uskoa omaan itseen. Ettei hän panikoisi ja vertaisi itseään muihin. Eikä antaisi epäonnen ja epännistumisten lannistaa vaan saisi roppakaupalla itseluottamusta hänelle tärkeänä hetkenä tänään.
Tämä kuulostaa varmasti hyvin turhalta ja pieneltä asialta, mutta useat epäonnistumiset ovat nakertaneet tytön itseluottamusta pala palalta, eikä saa murtaa häntä kokonaan. Oma osaaminen ja taito kyllä riittävät, kun vaan jostain tulisi sitä voimaa uskoa itseensä.
Kiitos jokaiselle, joka auttaa 🙏🏻
Kommentit (26)
Rukoilin. Tiedät varmasti, että netistäkin löytyy useitakin pukouspalstoja, joihin voi jättää pyynnön.
En tähän hätään löytänyt sellaista paikkaa, johon voi jätttää näin nopealla aikataululla pyynnön. Viimeksi jätin rukouspyynnön jonnekin muualle, koska tiesin kyllä että täällä on näitä ilkeitä ihmisiä., mutta ajattelin täälläkin olevan muutamia uskovaisia.
Oikea Ap
Taivaan Isä vahvista tämän nuoren luottamusta kykyihinsä, luottamusta sinuun. Jeesuksen nimessä, aamen. 🙏
Rukoilen ja pyydän, että joku rukoilisi vakavasti sairaan mieheni puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Rukoilen ja pyydän, että joku rukoilisi vakavasti sairaan mieheni puolesta.
Rukoilin paranemistaan.
Rukoilen myös aina että tulisi uskoon, jos ei jo ole.
Vierailija kirjoitti:
Tein itse tällaisen runon:
Suolestani suhahti, kaasu ulos tuhahti.Sitten nenääni alkoi polttaa, ei auta vaikka wolttaan.Seuraavaksi pötköt pöksyihini putkahti ja naamani punaiseksi hujahti.Nyt siis minua hävettää, aion itseni pois näivettää.
Ap
Saisit hävetä, olet oksettava
Vierailija kirjoitti:
Onko sun tyttö kova pieremään? Voidin ostaa pieruja naamaan ja suuhun.
Ota yhteyttä
"Voidit" painua vaikka helevettiin!
Täällä rukouspyyntö myös, uskoontulon puolesta ja työpaikan säilymisen puolesta, parempaa huomista ja että ihmiset ei olis niin julmia ja kylmiä toisilleen, että itsekin ainakin yrittäisin olla empaattisempi.
Vierailija kirjoitti:
Olen sairaseläkkeellä kroonisten jatkuvien ilmavaivojen takia. Pyllystäni kuuluu 24/7 kovaa rutinaa ja suhahduksia. Samalla ympäristöön laajalle alueelle leviää todella pahan hajuinen kaasupilvi.Kysynkin teiltä rakkaat kanssaeläjät, että voisitteko tästä huolimatta rukoilla kanssani?
Ap
Miten näinkin sairaasta kommentista joku voi tykätä?
Voisiko Yp poistaa tuon yhden sekopään täältä sotkemasta ketjua, kun ihmisillä on murheita ja pyytävät rukousapua täällä.
Vierailija kirjoitti:
Olen sairaseläkkeellä kroonisten jatkuvien ilmavaivojen takia. Pyllystäni kuuluu 24/7 kovaa rutinaa ja suhahduksia. Samalla ympäristöön laajalle alueelle leviää todella pahan hajuinen kaasupilvi.Kysynkin teiltä rakkaat kanssaeläjät, että voisitteko tästä huolimatta rukoilla kanssani?
Ap
Varo ettei poksahda koko suolisto. Mene jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko Yp poistaa tuon yhden sekopään täältä sotkemasta ketjua, kun ihmisillä on murheita ja pyytävät rukousapua täällä.
Tuntuu siltä että yp poistaa mielummin tän ketjun kun kyse kristinuskosta:(
Olen rukoillut myös sinun, häiriköijän puolesta, että pääset vapaaksi ja saat uskon lahjan. Jeesus Kristus sinuakin auttakoon.
rukoiltu