Oletteko koskaan pohtineet, että kun jollekin perheelle tapahtuu pahoja menetyksiä,että onko siellä Esi-isissä joku joka teki kauheuksia
Ja sitten se kostautuu lapsille, lastenlapsille, lastenlastenlapsille.
esim. Onhan ihmisiä jotka ei välttämättä edes tiedä, että vaarinsa vaikka oli m,urhaaja?
Kommentit (15)
Ainakin murhhaajista moni kuolee itse henkirikoksen uhrina myöhemmin tai muuten vaan sössii itsensä ennenaikaiseen hautaan.
Miten sitten se ei kostaudu, että sun esi-isä hellitteli lehmää ometan puolella?
Demareiden ahdistelu sukupolvesta toiseen todistaa väitteen vääräksi.
Kuule, jokaisen sukulinjassa on joku joka on tehnyt jotain ikävää.
Joka ikisen ihmisen esi-isistä löytyy sekä hyvää, että pahaa tehneitä.
No joskus, mutta en tiedä miksi meidän kiltein, vanhin veli saa kaikki ongelmat (=hapenpuute syntyessä, sairauksia sen myötä) keskimmäisellä menee huippuhyvin ja minulla taas ihan ok. Molemmilla serkuilla äidin puolelta menee hyvin vaikka eno, äidin veli oli kiero ja itsekäs ja äkkipikainen. Mutta enon vaimo kiva.
Raamatun mukaan neljänteen polveen asti tulee kosto Jumalalta. Mutta uskoville Hän tekee laupeuden.
Vierailija kirjoitti:
On, mutta joillain se on runsasta, ja oikein ikävää.
Ajatko ap takaa sitä, että geeneissä olisi jotain sellaista, joka vaikuttaisi?
Universumi ei erota hyviä tai pahoja tekoja, se on vain energiaa, vain sinä itse vaikutat siihen mitä sinulle tapahtuu.
Ai mutta onpa mukava lämmitellä ajatuksella, näin elämän silkkihansikkain kohtelemana.
Vierailija kirjoitti:
Ajatko ap takaa sitä, että geeneissä olisi jotain sellaista, joka vaikuttaisi?
Kyllähän usein huonohermoisuus periytyy, usein henkirikosten tekijät tekee tekonsa hermonsa menetettyään. Kiivaus ihmisessä on inhottava ja karteltava ominaisuus.
Kun esim. tapailee vastakkaista sukupuolta ja huomaa toisen heikot hermot, sen pitäisi olla merkki juosta.
Vierailija kirjoitti:
Raamatun mukaan neljänteen polveen asti tulee kosto Jumalalta. Mutta uskoville Hän tekee laupeuden.
Jeesus itse perui tuon ja sanoi, että kukin vastatkoon omista synneistään.
Vierailija kirjoitti:
Jep, 2 vanhempaa + 4 isovanhempaa + 8 isovanhempien vanhempaa +16 isovanhempien isovanhempaa tekee jo 30 ihmistä. Melko varmasti siihen porukkaan joku vähän paskamaisempi tyyppi mahtuu.
Kun olen ollut havaitsevinani sellaista, että esim. Esi-isissä jos oli joku kauhea varas, niin seuraavat sukupolvet kärsivät,
Sitten myös vaikuttaa olevan, että henkirikoksia, tapaturmia sun muita kohtaavien suvussa on aiemmin ollut jotain samanlaista, toki ei näin toki kaikilla ole, mutta hoksaakohan kukaan mitä ajan takaa?