Lidl ylivoimaisin herkku mielestäsi?
Kommentit (150)
Kenen mielestä ne guagamole ja juustodipit on muuten muuttuneet huonommiksi?
Ennen ostin niitä aina kaappiin, nykyisin jää väliin =/
Goudasämpylät ihan ykkönen aamupalalla maitokahvin kanssa. Sitten bourbon-vanilja -jäätelöpuikot 6kpl:n pakkauksissa. Peruslakupussi on hyvä kanssa.
Herkuista jos puhutaan niin se jokin patukka siinä kassala jokin bare bere tai jotain. Kaikki on herkkua. Harmi kuin 75centillä ei saa keneltäkään lenkkimakkaraa.
Juu 4juusto piza on magginen siihen vielä jauheliha paketti pizojen päälle niin lähtee yksin nälkä pois eikä tarvitse edes heittää. Tuntuisi että suurin osa heittäisi tuollaisen määrän pois. Siis antaa pöydässä kuivua. En ymmärrä tätä.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:06"]
Juu 4juusto piza on magginen siihen vielä jauheliha paketti pizojen päälle niin lähtee yksin nälkä pois eikä tarvitse edes heittää. Tuntuisi että suurin osa heittäisi tuollaisen määrän pois. Siis antaa pöydässä kuivua. En ymmärrä tätä.
[/quote]
Saisko saman suomeksi?
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 11:33"]
Tomaattimehu, todella hyvä & edullinen. Paistopisteen sämpylät. Irtomyynnissä olevat pistaasipähkinät.
Katkaravut.
[/quote]
Irtomyynnissä olevat pähkinät ovat kunnon tautipesiä. Ihmiset räppii kädellään ja sylkee liian alhaalla oleviin astioihin, hyi!
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 11:13"]
Neljän juusto pizza on taivaallisen hyvää, paistopisteen tuotteet erityisesti lihikset, juustot, ym.
[/quote]
Erityisesti paistopisteen juustot ovat ihan ykkösiä?
Crusty croc juustosuikerot ja twisterssit, se sellainen ihana suklaavanukas ja sama vaniljavanukas
Paistopisteen suklaadonitsit. Voisin vaikka elää niillä :D
Niin ja Saskian kivennäisvesi, sininen pullo. Ihan parasta janojuomaa.
Kookosjäätelöt ja maitosuklaavanukas. NAM!
Valmistetaanko noita kasviskevätkääryleitä enää ollenkaan? Minun lähilidlissäni olen nähnyt vain lihaversioita.
Kehtaako tätä kertoakaan. Lidlin näkkileipä ruskeessa paketissa maistuu niiiiin hyvälle verrattuna mihin tahansa muualla myytäviin näkkileipiin.
Jugurtit, vanukkaat, sipsit, pizzat, kevätkääryleet, leivänpäälliset, tuplasuklaamuffinit, tietyt suklaat, paistopisteen tuotteet... :P
Ainakin kesällä oli myynnissä mehujääpuikkoja, jotka maistuivat siis jääteelle. Makuina olivat sitruuna ja persikka. Sitruuna oli minun lemppari! :)
Sitten siellä on niitä "jenkki cookies" -keksejä. En muista virallista nimeä, mutta kuitenkin...
Kotipakkauksessa oleva suklaajäätelö. Se on tarpeeksi "vahvaa" minun makuuni.