Lidl ylivoimaisin herkku mielestäsi?
Kommentit (150)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 01:47"]
Nainen, 160 cm ja 64 kg. Ostan Lidlistä yleensä appelsiinituoremehua Lidlin tuoremehusta (ei tiivisteestä tehty, muovipullossa), ciabattaa, voisarvia, muffinsseja, kasviskevätkääryleitä, Sandelsia, yksittäispakattuja (4 kpl/pkt) maustamattomia Eridanous-jogurtteja sekä monipuolisesti hedelmiä ja kasviksia, sillä Lidlissä tuoretavara on parempilaatuista kuin esim. S-marketeissa.
[/quote]Siis 54 kg, ei 64
Hitto kuin ei ole rahaa koskaan. Suomessa on todella järkyttävää epätasapainoa yhteiskunnassa. Syrjiytyneiltä painostetaan vielä kuluttamaan loputkin rahat pois. Syrjiytynyt on hyvä ja saa huomiota kuin mieltyy muiden fiksuihin saatananpalvontaan muistuttaviin piheihin kuninkaalliisiin ostoksiin . sitten kuin itse pitäisi ostaa jotain niin se on paskaa.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:46"]Jokaisen viestin perässä olisi hyvä olla kirjoittajan strategiset mitat. :D
[/quote]
Mulla on paino noussut 10 kg sen jälkeen kun Lidlin herkut on tulleet tutuksi :-D
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 13:49"]
Tarkoittaako "herkku" tässäkin vain jotain makeaa? Voiko juusto tai tuoremehu olla herkku? Jos voi, niin sitten Lidlin halloumi ja veriappelsiinimehu ovat minun herkkuni siinä kaupassa. Makealta puolelta Arriba Superieur -suklaa.
[/quote]
Lidlin halloumi on huippua. Se voitti jopa Hesarin testin hiljattain, mutta lehti kaksinkertaisti juuston hinnan ja joutui tämän tiedon sitten seuraavana päivänä oikaisemaan. Mutta kuka niitä Hesarin minikokoisia oikaisuja lukee.
[/quote]
Sinä?
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 01:17"]Ihan oikeasti nyt ihmiset. Lidlistä saa törkeän hyviä tuotteita halvalla. Miten käy jos syöt niitä pitkään ? . Lihot, terveytesi reistailee, olet väsynyt, haluton ja masentunut. Sitten mietit mikä on vialla.. No se ruokavalio on vialla !. Suomalaisten pahin ongelma on suoniin kertyvä kova rasva. Se tukkii suonet. Sitten saat sydärin tai veritulpan jalkaan joka johtaa keuhkoon, sydämeen tai aivoihin.. Halvaantuneena ei hirveästi naurata. Tietty sieltä Lidlistä voi ostaa myös hyviä tuotteita kuten hedelmät ja vihannekset, juurekset, marjat ja rasvattomat lihat ilman marinadia ja puurohiutaleet, vichyt ja pesuaineet. Muu on terveydelle haitallista paskaa.
[/quote]
Niin että jos ostat sitä samaa halpaa paskaa vaikka Prismasta, elät onnellisen ja pitkän elämän? :D totta kai pitää katsoa mitä syö mutta se sama koskee kyllä joka kaupan valikoimaa.
Raejuusto. Se pieni purkki cottage cheeseä
Itse tyykkään siitä lidlin tuorenurkkauksesta. Kyllä itselleni ne 5e salaatit on herkkua. Harmi, että melkein kaikissa niiden leivissä on pekonia.
Joo tuo paistopiste on kyllä.. perhana, kun pitäs yrittää vältellä sitä välillä. Ne omenataskut on niin hyviä. Kans ne sämpylät. Ehkä huonoin paistopisteessä on mun mielestä ne tomaatti jutut, koska ne on aina jotenkin semmosia liian pehmeitä ja jopa 'märkiä'. Tuntuu ku söis tomaattia ja vetelää pullaa
Myös herkkuna tulee ostettua noita jäätee jääpuikkoja, persikka on parasta. Ja lidlin ne sipsit, mitkä on samantyylisessä ruskeassa pussissa kuin kartanon sipsit on hyviä. unohdin mitkä niiden nimet on
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 23:37"]
Onko Lidlissä kookosjäätelöä myynnissä?!
[/quote]
Niillä on nyt tulossa aasiaviikoilla sitä kermajäätelöä missä on kookosta, mutta ei se ole kookoksesta tehtyä jäätelöä, mitä itse toivoisin. Mielestäni nuo kookosjäätelöt ovat tosin kalliita, koska 1.5e kpl ja se on siis semmonen kookoksen puolikas mikä paketissa, minkä sisällä on vaniljajäätelöä missä kookosta. Niitä on kaks paketissa ja yhteishinta 3e
Sorbetit on tosi hyviä! Maistuu niin aidon hedelmäiseltä. Juuri lautasella sitruunasorbettia :) Ihan kirpsakkaa.
Keliaakikkona ilahduttaa myös suuresti se Movie Dreams tai vastaavan niminen karkkipussi, jossa on liitulakuja, mutta ei gluteenia! Uskomatonta.
Meillä tykätään Lidlin pehmeästä salmiakista, jota myydään sellaisessa sini-mustassa pussissa. En muista nimeä.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 23:37"]
Onko Lidlissä kookosjäätelöä myynnissä?!
[/quote]
Niillä on nyt tulossa aasiaviikoilla sitä kermajäätelöä missä on kookosta, mutta ei se ole kookoksesta tehtyä jäätelöä, mitä itse toivoisin. Mielestäni nuo kookosjäätelöt ovat tosin kalliita, koska 1.5e kpl ja se on siis semmonen kookoksen puolikas mikä paketissa, minkä sisällä on vaniljajäätelöä missä kookosta. Niitä on kaks paketissa ja yhteishinta 3e
[/quote]
Minä tarkoitin kookosjäätelöllä niitä patukan muotoisia suklaalla päällystettyjä jätskejä joissa on kookoshiutaleita. Aika tyyriitä mutta mahdottoman hyviä.
Rasvaton raejuusto 200g purkissa ja 7days suklaacroissantit!
Paistopisteen karjalanpiirakat, tuorejuusto (en muista merkkiä mutta semmoinen pyöreä rinkelinmuotoinen pakkaus), appelsiinimehu lasipullossa, nallekarkit, tölkissä oleva appelsiinilimu
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:25"]
Madagascar suklaa 45%, cheddarjuusto
[/quote]
Noi. Myös tumma kermasuklaa. Olen syönyt sitä varmaan sata levyä vuosien mittaan. Smoothiet kanssa hyviä ja halpoja.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:23"]
Banaanijäätelö, missä pähkinöitä ja suklaapaloja <3 niitä kovia sammakkokarkkejakin pitää aina ostaa, niistä keltaiset on tosi hyviä! :)
[/quote]
Komppaan banaanijäätelöä, kuin Ben & Jerry's mutta halvempi ja ehkä vielä parempi. Lisäksi suklaalla kuorrutetut pistaasijäätelöpuikot, 3kpl/pkt. Näitä ei vaan läheskään aina ole.
Lidlin Inferno-pizza. Suosittelen jokaista kokeilemaan.
Vaniljakreemidonitsit!! Ai jeesus haen noita tuolta välillä säkillisen ja imuroin kitaani. Käyn muutenkin lidukassa enemmän herkkuostoksilla ku normikauppareissulla :D
Lidlin tacosipsit ja sen kanssa se texmex salsakastike,ne pakaste pizzat ja croisantit.
Nainen, 160 cm ja 64 kg. Ostan Lidlistä yleensä appelsiinituoremehua Lidlin tuoremehusta (ei tiivisteestä tehty, muovipullossa), ciabattaa, voisarvia, muffinsseja, kasviskevätkääryleitä, Sandelsia, yksittäispakattuja (4 kpl/pkt) maustamattomia Eridanous-jogurtteja sekä monipuolisesti hedelmiä ja kasviksia, sillä Lidlissä tuoretavara on parempilaatuista kuin esim. S-marketeissa.