Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laskutusta hoitavat

Vierailija
06.11.2014 |

Miten te kestätte valituksia asioista, joille ette voi mitään? Meillä pomon kanssa oli alunperin erimielisyyttä, voiko yhtä juttua laskuttaa asiakkaalta, mielestäni ei kuulunut laskuttaa, vaikka siihen työaikaa menikin, koska kyseessä on meidän erikoisesta toimintatavasta johtuva juttu - tehottomuutta, mutta en ole saanut pomoa vieläkään tätä ymmärtämään. Nyt minä sitten joudun selvittelemään asian yksin, kun odotetusti asiakas valitti, vaikka tein kuten pomo käski. Laskuttaminen ei ole edes varsinainen työni, mutta ilmoitan ne asiat kirjanpitäjälle. Minä saan sitten hoitaa kaikki paskan, vaikka olen vain välikäsi. Eikös suurin osa laskutusta hoitavista ole näitä? Omia mokia on helppo selvittää, mutta kun on tehnyt mitä on käsketty ja sitten pomo ei ota asiasta vastuuta. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lisää vielä, että  yleensäkin te, jotka töissänne joudutte ottamaan vastaan huudot muiden tekemistä asioista, miten jaksatte? Minua ahdistaa se, etten voi asialle mitään. Selvät omat virheet, niistä otan valitukset ihan mielelläni vastaan, korjaan asian ja pyydän anteeksi ja koetan olla ystävällinen. Mutta kun enimmäkseen joutuu kuuntelemaan valituksia muiden virheistä ja usein tapauksista, joissa asiakas on mielestäni oikeassa ja esimies on eri mieltä. Ahdistavaa olla tällaisessa välikädessä. 

Vierailija
2/5 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt minä sitten joudun selvittelemään asian yksin, kun odotetusti asiakas valitti, vaikka tein kuten pomo käski "

Sinä olet solminut työantajasi kanssa työsopimuksen ja näin ollen sitoutunut toimimaan työantajan ohjeiden mukaan tämän valvonnan alaisena. Sinä saat tästä vastineeksi palkkaa.

Minulla on myös pomo, joka ei koskaan myönnä olevansa väärässä ja nakittaa paskahommat eteenpäin. En jaksa enää ahdistua asiasta; se on vain työtä, jota teen 40h viikossa ja lopun aikaa voin toimia omien arvojeni mukaan. Toivon, että joskus olen paremmassa duunissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen isännöitsijätoimistossa ja kaiket päivät saan selitellä miksei isännöitsijöitä saa kiinni eikä he vastaa soittopyyntöihin eikä sähköposteihin. En voi asialle mitään ja omaa työaikaani kuluu kun kuuntelen kuinka kauan he ovat yrittäneet tavoitella jotakuta.

Hoidan myös laskutusta. Välillä joudun välikäteen juuri näissä tilanteissa, joissa minun on käsketty laskuttaa jotakin, mitä vastaanottaja ei halua maksaa.

Vierailija
4/5 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähetän laskut, virheet ja huvitukset tekee myyjä. En minä.

Vierailija
5/5 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan myös vastaan virhevalitukset vaikka virheet eivät olekaan minun. En ota valituksesta stressiä, ei se ole henkilökohtaista.