Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työharjoittelusta potkut

Vierailija
07.10.2014 |

Aloitin jokin aika sitten työkkärin työharjoittelun erässä paikassa jonne mentäessä tein sopiuksen työtehtävistä ja oli puhe että en ole siellä TÖISSÄ vaan työkokeilussa koska minulla on eräs vamma jonka takia joudun katsomaan harjoittelunmerkeissä sopiiko työ vai ei.

Aloitin työt kaikki oli ok, yhtäkkiä työnantaja rupesi pompottamaan erilaisilla tehtävillä jotka koin menevän liian vastuullisiksi, tein yhden tehtävän mukisematta vaikka tuntui vähän oudolta.

Nyt näitä vastuullisia hommia alkoi satelemaan liikaa ja eräs tehtävä erosi sopimuspohjasta niin että kyseessä oli työnantajan oma henk.koht sopimus erään työtahon kanssa jonka kanssa yritti saada minua toimimaan.

Kieltäydyin ja vetosin siihen että työkkäri ei antaisi minun tehdä tätä sopimuspohajn mukaisesti, pomo räjähti. Se sano että jos ei kiinnosta tehtävät jota hän antaa voin lähtee käveleen, ja kun ei tosiaan oo kiinnostamisesta kiinni, sekä vetosi vammaani että en saa siitä mainita, jos mulla tulee yksi ongelma vammani kanssa hän näyttää ovea.

Ei uskonut eikä ottanu todesta mun kantaa vaan inttää edelleen. Selvitän tätä asiaa työkkärin kanssa.

ONKO KOKEMUSTA?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 13:35"]

Se ettei tee tehtäviä joita pomo antaa ei tarkoita että arvosteltaisiin vamman takia.

[/quote]

Niin ja pyörätuolissa istuvan voi käskeä kiipeämään tikapuita pitkin, jotta voi nostaa laatikon alas ylimmäiseltä hyllyltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi