Tabuja mitä ei saa sanoa ääneen:
Kommentit (291)
Kaikki kriitiikki maahanmuuttajista.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 13:50"]
Lapsettomien elämä on ankeaa ja tyhjää ja heistä useimmilla on ollut niin traumaattinen lapsuus että he eivät usko omiin vanhemmuuskykyihin.
[/quote]
Miksi sitten lapsettomat ovat jatkuvasti tutkimuksissa onnellisempi ryhmä kuin vanhemmat?
Lapsethan eivät tee ihmistä onnelliseksi: http://ylioppilaslehti.fi/2010/12/ilonpilaaja/
Jotkut lapset ovat kusipäitä luonteeltaan jo ihan pienestä pitäen.
Kaikki ihmisryhmät eivät ole samanarvoisia. Jotkut kulttuurit ovat vaan huonompia kuin toiset.
Alkoholin juonti ja nousukänni on vaan tosi kivaa.
Sanoa jollekin, että olet huono sängyssä, ei vaan voi sanoa :)
Suurin osa mielenterveysongelamisista ei tue koskaan saamaan tarvitsemaansa apua. "hanki apua" on täysin turha sanonta-sitä apua ei ole saatavilla, lääkkeet ei korjaa mitään.
Naiset ovat yhtä usein syynä huonoon seksiin kuin miehetkin.
Sairaanhoito ja lääketiede on kehittynyt liiaksi länsimaissa. Tuloksena vain suuret menot ja inhimillistä kärsimystä kun pidetään väkisin hengissä ihmisiä joiden olisi parempi kuolla.
Maahanmuutto aiheuttaa Suomelle enemmän haittaa kuin hyötyä
Vesku Loiri saisi jo lopettaa esiintymisen (tai olisi saanut lopettaa jo 20 vuotta sitten)
Värikäs Pipsa ei oikeasti ole rempseä.
Aikuinen ei saa sanoa että on tylsää.
Naiset pettää yhtä usein kuin miehet.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 14:08"]On hyvin vähän asioita joissa nainen pärjää miestä paremmin. Käytännössä niitä on vain synnytys, imetys, loisiminen ja nalkuttaminen.
Tästä syystä naisen on hyvä ymmärtää miksi maailma on sellainen kuin se on. Euron palkkaa ei saa pelkästään solidaarisuudesta. Jos ei osaa tai kykene, ei voi saada.
T. Kova jätkä
[/quote] Hei, sulta unohtui yliopistojen sisäänpääsyjakauma, Suomessa n. 70% lääkäreistä, lakimiehistä ja kauppatieteilijöistä on naisia.
Se, että on itse pedofiili, eli tykkää lapsista siinä mielessä. Niin ei jostakin syystä saa sanoa.
Ylipainoinen ei ole yhtäkuin kurvikas, sillä tarkoitetaan jotain aivan muuta.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 13:43"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 13:04"] Lapsiperhe-elämä on useimmiten pettymys, eikä vastaa odotuksia. 2-3 vuotiaana tosin helpottaa [/quote] Harmi vain minulle, kun olen itse jo tuon 2-3- vuoden iän ylittänyt. Ei auta kun odotella seuraavaan elämään sitten.. [/quote] Sama, lapsi jo 5v ja pettynyt olen edelleen:( [/quote] Mulla helpotti siinä vaiheessa kun lapsi meni kouluun. Itsenäistyi silmissä ja lopetti turhat draamailut ja kiukuttelut.
[/quote]
Tuota iloa kestääkin sitten murrosikään asti, jolloin alkavat uudet murheet. Siis kuutisen vuotta seesteistä ja onnellista aikaa, ellei sitten lapselle tule eteen kiusaamista tai muita vaikeuksia koulussa.